;
coinex

انتشار نخستین رندر سامسونگ گلکسی A72

خانواده گلکسی A سامسونگ روز به روز گسترده تر و البته محبوب تر میشود. به تازگی نخستین رندرهای سامسونگ گلکسی A72 منتشر شده است.

کمپانی کره ای سامسونگ برای عرضه سری گلکسی A‌ در سال 2021 به بازارهای جهانی برنامه های زیادی دارد. تا پیش از این شما را از از عرضه رسمی گلکسی A12 و A02 مطلع کرده بودیم.

به علاوه نخستین رندر رسمی گلکسی A52 را نیز برایتان قرار دادیم. اگر سری به فهرست بهترین گوشی های سامسونگ 2021 بزنید، متوجه میشوید که علاوه بر این ها سامسونگ گلکسی A32‌ نیز سال آینده روانه بازارها میشود.

اما سامسونگ به این مقدار نیست! به تازگی اطلاعاتی از سامسونگ گلکسی A72‌ منتشر شده است که جزئیاتی از این میان رده را در اختیار ما قرار میدهد. البته که انتظار نداریم گوشی های سری A به پای پرچمدار سال آینده این کمپانی یعنی گلکسی اس 21 سامسونگ برسد!

انتشار نخستین رندر سامسونگ گلکسی A72

به نظر میرسد هر سه مدل سری A که برای سال اینده برنامه ریزی شده اند، قرار است به فناوری 5 جی مجهز باشند.

ما قبلاً گزارش های زیادی در مورد Galaxy A32 5G و Galaxy A52 5G مشاهده کرده ایم و اکنون نوبت به Galaxy A72 5G رسیده است. یک منبع خبری شناخته شده برخی از اطلاعات اصلی را در مورد گوشی هوشمند آینده به اشتراک گذاشته است.

استیو همرستوففر (OnLeaks) منبع مشهور برخی از رندرهای Galaxy A72 5G را به اشتراک گذاشته است. این رندرها نشان می دهد که تلفن هوشمند دارای قاب پشتی با طرح گرادیانت است. در پنل پشتی ظاهری منشور مانند وجود دارد که در سری Galaxy A کاملاً مشهور است.

سامسونگ گلکسی A72

علاوه بر این ، رندرهای ارائه شده نشان می دهد که این تلفن هوشمند با دوربین چهارگانه در پنل پشتی عرضه می شود. این سنسورها به همراه فلش LED در یک ماژول دوربین مستطیل شکل قرار گرفته اند.

پنل جلویی دارای یک برش سوراخ منفرد در مرکز صفحه نمایش است. سمت راست دستگاه میزبان دکمه تنظیم حجم صدا و دکمه روشن / خاموش روشن است. لبه پایین با یک درگاه USB Type-C ارائه می شود که بین جک صوتی 3.5 میلی متری و خروجی بلندگو قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سامسونگ گلکسی A72 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر