;
coinex

تماشای فینال آسیا با گزارش عادل فردوسی پور ؛ شکستن رکورد لایو اینستاگرام؟

تماشای فینال آسیا با گزارش عادل فردوسی پور! این نویدی است که پیج اینستاگرامی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)‌ داده است. در ادامه این خبر با ما باشید.

دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم پرسپولیس ایران و اولسن هیوندای کره جنوبی فردا به صورت LIVE از پیج اینستاگرام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا پخش خواهد شد.

با انتشار این خبر تعداد زیادی از فوتبال دوستان ایرانی به شمار دنبال کنندگان صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا اضافه شده است به حدی که ما انتظار شکسته شدن رکورد بیشترین فالوور اینستاگرام در سال 2020 در ایران را داریم. اگر هم اینطور نشود گمان میکنم، رکورد لایو اینستاگرام باید فردا و حین بازی شکسته شود.

همزمان و با پخش خبر گزارش عادل فردوسی‌پور، حساب اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا با هجوم فوتبال‌دوستان ایرانی همراه شده است و هر ساعت ده‌ها هزار نفر به دنبال‌کنندگان این صفحه اضافه می‌شوند.

تماشای فینال آسیا با گزارش عادل فردوسی پور

دعوت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا از عادل فردوسی‌پور برای گزارش فینال در حساب رسمی اینستاگرامی‌اش در حالی انجام می‌شود که گزارشگران رسمی معرفی شده از سوی ایران اجازه حضور در قطر را نیافته‌اند.

تماشای فینال آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل تخلف ایران در پخش بدون اجازه تصاویر مسابقات آسیایی حق پخش رسمی فینال جام قهرمانان فوتبال آسیا را به ایران نفروخته و مجوز حضور هیچ‌یک از خبرنگاران ایرانی را نیز برای حضور در قطر صادر نکرده است.

به گزارش روزنامه ایران ورزشی، با توجه به محدودیت‌های اعمال شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا ایران قصد داشته است نام محمدحسین میثاقی، مجری و گزارشگر برنامه‌های ورزشی تلویزیون، را در شمار لیست بازیکنان و اکیپ پرسپولیس برای دریافت ویزا وارد کند اما کنفدراسیون نام او و همکارانش را از لیست خط زده است.

برای تماشای فینال آسیا با گزارش عادل فردوسی پور باید وارد این صفحه شوید!

تماشای فینال آسیا

در سوی مقابل عادل فردوسی‌پور که پس از دریافت ویزا روز جمعه وارد دوحه پایتخت قطر محل برگزاری بازی فینال شده است در مصاحبه‌ای کوتاه ابراز امیدواری کرده است که علاقه‌مندان بازی خوبی را در روز شنبه شاهد باشند.

نظر شما در خصوص تماشای فینال آسیا با گزارش عادل فردوسی پور چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر