;
coinex

بهترین گجت های پوشیدنی 2023 ؛ معرفی جدیدترین و جذاب‌ترین گجت‌های کاربردی

در طول سال 2023 و با برگزاری چندین رویداد بزرگ فناوری، گجت‌های شگفت‌انگیزی معرفی شدند. اما بهترین گجت های پوشیدنی 2023 کدامند؟

از زمان اوج گرفتن تکنولوژی و عرضه نخستین گجت‌های پوشیدنی، هر ساله شاهد تحولات بزرگی در دنیای گجت‌ها خصوصا گجت‌های پوشیدنی بوده‌ایم. سال 2023 هم از این قاعده مستثنی نیست و اتفاقا با پیشرفت‌های هوش مصنوعی، شاهد معرفی جدیدترین گجت های پوشیدنی بودیم که در نمایشگاه‌های فناوری بزرگی چون CES 2023، IFA 2023 یا MWC 2023 و برخی دیگر از رویدادها معرفی شدند.

بر همین اساس در این مطلب تصمیم داریم لیستی از بهترین گجت های پوشیدنی 2023 معرفی کنیم. گجت‌هایی از ساعت و هدست گرفته تا ماسک و حتی لباس‌های هوشمند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین گجت های پوشیدنی 2023

اما پیش از معرفی بهترین گجت های پوششی سال شاید بد نباشد مروری بر مفهوم گجت و نحوه کارکرد آن داشته باشیم. گجت‌های پوشیدنی به هر نوع وسیله الکتریکی گفته می‌شود که برای پوشیدن روی بدن کاربر طراحی شده باشد.

این وسایل می‌توانند در اشکال و طرح‌های مختلفی ظاهر شوند، از جواهرات زینتی و لوازم جانبی، تا حلقه، ساعت و حتی لباس و اکسسوری.

هدف از عرضه گجت‌های پوشیدنی و سبک کارکرد آن‌ها این است که با سنسورهای خود اطلاعاتی را تجزیه و تحلیل و به کاربر ارائه دهند. این گجت‌ها حرکات بدن کاربر را ردیابی می‌کنند، شناسایی بیومتریک ارائه می‌کنند و یا به ردیابی مکان و موقعیت شما کمک می‌کنند.

امروزه شاید رایج‌ترین انواع گجت‌های پوشیدنی که شرکت‌های بسیاری نسبت به معرفی آن‌ها اقدام می‌کنند، ساعت‌ها و بندهای هوشمند باشند اما به تدریج مواردی چون هدست‌ها، عینک‌ها و حلقه‌های هوشمند نیز در حال جاافتادن هستند. اما بهترین گجت های پوشیدنی 2023 کدامند؟

ساعت هوشمند Nowatch

بهترین گجت های پوشیدنی 2023
بهترین گجت های پوشیدنی 2023

ساعت هوشمند نوواچ همانطور که از نامش پیداست برخلاف یک ساعت معمولی، نه به شما زمان نشان می‌دهد و نه هیچ اعلان یا کارکرد مشابهی. این در واقع مچ‌بند هوشمند نه نمایشگر دارد و نه عقربه و به جای آن در بخش مربوط به صفحه با سنگ‌های زینتی و قیمتی تزئین شده است. اما چرا آن را یکی از بهترین مچ بند های هوشمند سال می‌دانیم؟

به این دلیل که درون Nowatch چند سنسور سلامتی فیلیپس تعبیه شده تا بر وضعیت بدن شما نظارت کنند. این ساعت که با قیمت 363 یورو معرفی شده توسط Hylke Muntinga طراحی شده که خود از یک بیماری ژنتیکی نادر رنج می‌برد.

عینک واقعیت‌ افزوده TCL RayNeo X2

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

ما معمولا کمپانی تی‌سی‌ال را به خاطر عرضه انواع تلویزیون می‌شناسیم اما این کمپانی در سالیان اخیر به حوزه‌های جدیدی نیز وارد شده تا درآمدهای خود را افزایش دهد. در همین راستا TCL در رویداد CES 2023 علاوه بر تلویزیون، تبلت و لپ‌تاپ از یک عینک واقعیت افزوده جذاب با نام RayNeo X2 به عنوان یکی از بهترین گجت های پوشیدنی 2023 نیز رونمایی کرد.

این عینک از تراشه اسنپدراگون XR2 کوالکام، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است که سخت‌افزار قابل قبولی نسبت به دیگر رقبا به نظر می‌رسد.

عینک تی سی ال به عنوان یکی از بهترین گجت های جدید عملکردی شبیه به دیگر عینک‌ها دارد و هر دو لنز آن نمایشگر‌های micro LED تمام‌رنگی با روشنایی 1000 نیتی هستند.

حلقه هوشمند Movano Evie

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

یکی از بهترین انگشتر های هوشمند که اخیرا معرفی شده Movano Evie است که به عنوان نخستین حلقه با ردیاب سلامت هوشمند با مجوز سازمان غذا و دارو آمریکا معرفی شد.

حلقه هوشمند Movano Evie با تمرکز خاصی برای مدیریت عادت ماهانه بانوان ساخته شده است. این حلقه یک کیس شارژ دارد که می‌تواند تا 10 بار آن را شارژ کند و در اندازه‌های مختلفی برای سایزهای مختلف انگشت عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بررسی می بند 8 پرو

بررسی گلکسی واچ 6

ساعت هوشمند Citizen CZ Smart

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

ساعت هوشمند Citizen CZ Smart به عنوان یکی از بهترین گجت های پوشیدنی 2023 با ظاهری شبیه به تمام ساعت‌های هوشمند دیگر معرفی شده اما به یک الگوریتم هوش مصنوعی مجهز است تا بتواند انرژی فرد در طول روز را پیش‌بینی کند.

این محصول به عنوان یکی از بهترین ساعت های هوشمند 2023 با بررسی کرونوتایپ می‌تواند تمایل طبیعی فرد به خوابیدن در ساعات مختلف روز را شناسایی کند. برای اینکار ساعت Citizen CZ Smart در روزهای نخست استفاده توسط شما، چندین بار در ساعات مختلف تست‌های یک دقیقه‌ای هوشیاری می‌گیرد. با اینکار ساعت به مرور متوجه می‌شود که با توجه به برنامه روزانه‌تان، شما احتمالا چه ساعاتی از روز کمترین و چه ساعاتی بیشترین انرژی را خواهید داشت و این مسئله می‌تواند به برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیق‌تر برنامه روزانه به شما کمک کند.

ماسک تصفیه هوا و هدفون Dyson

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

شرکت معروف و نام‌آشنای Dyson از یک هدفون نویز کنسلینگ جدید مجهز به ماسک تصفیه هوا رونمایی کرده که بی‌شک از بهترین گجت های جدید سال محسوب می‌شود. گرچه ما Dyson را بیشتر به خاطر ساخت فن و جاروبرقی می‌شناسیم اما این اولین محصول پوشیدنی این شرکت و حقیقتا یک گجت خلاقانه و کاربردی است.

هدفون جدید Dyson از چند قطعه جداشدنی تشکی شده و در واقع نسخه‌ای از دستگاه‌های تصفیه‌هوای Dyson با کاربرد خانگی محسوب می‌شود.

عملکرد این دستگاه به عنوان یکی از بهترین گجت های پوشیدنی 2023 بدین شکل است که هوا از طریق ایرکاپ‌های آن دریافت می‌شود و سپس با یک تصفیه‌کننده دو مرحله‌ای فیلتر می‌شود. تصفیه‌کننده دستگاه حاوی صفحات الکترواستاتیکی خاصی است که ذرات هوا را جذب کرده و همزمان دریچه فیلترها را کوچک و سبک نگه‌می‌دارند.

ساعت هوشمند گارمین Venu 3

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

یکی از بهترین ساعت هوشمند سال سری ساعت‌های هوشمند Venu 3 گارمین است که در دو مدل Venu 3 و Venu 3S معرفی شدند و ویژگی‌های جدیدی نسبت به نسل قبل دارند. از جمله مهمترین ویژگی‌های محصولات جدید می‌توان به توانایی ردیابی تمرینات ورزشی اشاره کرد که برای کاربران ویلچری طراحی شده است.

ساعت‌های جدید گارمین از میکروفون و بلندگوهای داخلی برخوردارند و می‌تواند با آن‌ها به پیام‌های متنی خود مستقیما پاسخ دهید یا تماس‌ها را دریافت کنید.

به عنوان شماری از جدیدترین گجت های پوشیدنی سال، این محصولات به سیستم مدیریت خواب مجهز شده‌اند که به شما کمک می‌کند الگوهای خواب خود را پیگیری کرده و بهترین زمان را برای ورزش و استراحت تنظیم کنید.

از طرف دیگر این ساعت با سیستم به‌روز شده بررسی وضعیت بدن در مجموع اطلاعات جامع‌تری از سطوح انرژی به شما ارائه می‌کند از جمله اینکه چگونه بدن شما تحت تاثیر خواب، فعالیت‌های روتین روزانه، چرت زدن و استرس قرار می‌گیرد.

ساعت‌های Venu 3 گارمین به عنوان شماری از بهترین گجت های پوششی سال در نسخه‌های 45 و 41 میلی‌متری عرضه می‌شوند و با طول عمر باتری 14 روزه گزینه بسیار مناسبی برای کسانی محسوب می‌شوند که به اپل واچ یا گلکسی واچ علاقه ندارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان

بررسی اپل واچ اولترا 2

ساعت‌های هوشمند Withings ScanWatch 2 و ScanWatch Light

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

کمپانی Withings بار دیگر با معرفی دو محصول جدید و جذاب خود سروصدای بلندی به راه انداخت. ساعت Withings ScanWatch 2 در دو اندازه مختلف 38 و 42 میلی‌متری با عقربه‌های فیزیکی روی صفحه و نمایشگر 0.63 اینچی اولد در رنگ خاکستری معرفی شده است.

نمایشگر این محصول که از بهترین گجت های پوشیدنی 2023 محسوب می‌شود با کریستال یاقوت کبود محافظت می‌شود و قاب و تاج آن از جنس فولاد ضدزنگ است. این ساعت یک سنسور 16 کاناله PPG ارتقایافته، یک سنسور دمای جدید TempTech 24/7 ، یک شتاب‌سنج ارتقایافته و یک ارتفاع‌سنج هم دارد.

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

ساعت Withings ScanWatch Light نسخه ارزان‌تری محسوب می‌شود که با یک قاب 37 میلیمتری از جنس فولاد ضدزنگ عرضه شده است. به جای کریستال یاقوت کبود این مدل با گوریلا گلس محافظت می‌شود و از نمایشگری اولد برخوردار است.

این نسخه نیز به عنوان یکی از بهترین ساعت های هوشمند سال به سنسورهای شتاب‌سنج و PPG مجهز است اما خبری از TempTech 24/7 نیست.

هر دو ساعت عمر باتری 30 روزه را ارائه می‌کنند که رکورد بسیار خوبی محسوب می‌شود. از طرفی شرکت سازنده اعلام کرده که این محصولات تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاوم هستند و با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارند.

ساعت هوشمند Cyber Watch هواوی

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

ساعت هوشمند سایبرواچ هواوی به عنوان یکی از بهترین گجت های جدید در نمایشگاه MWC 2023 در شهر باسلون اسپانیا رونمایی شد. برای افرادی که می‌خواهند بالاترین جزئیات سلامتی را داشته باشند این محصول از انواع سنسورها برخوردار است با ردیاب تناسب اندام، سنسور نظارت بر خواب و نظارت بر ضربان قلب عرضه می‌شود.

ساعت هوشمند هواوی به عنوان یکی از بهترین ساعت های هوشمند با امکانات امنیتی پیشرفته‌ای چون ارتباطات رمزنگاری شده، آنتی‌ویروس و محافظ بدافزار عرضه می‌شود.

این ساعت همچنین امکان تعویض قاب بدنه دارد تا بتوانید ضمن اطمینان از نظارت بر تمام داده‌های سلامتی خود، آن را با استایل‌ها و پوشش‌های مختلف ست کنید.

عینک هوشمند Xiaomi AR Glasses

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

عینک واقعیت افزوده شیائومی که برای جا نماندن از رقبا به عنوان یکی از بهترین گجت های پوشیدنی 2023 معرفی شده با استفاده از فناوری واقعیت افزوده، تصاویر دیجیتالی را در دنیای واقعی به نمایش گذاشته و یک تجربه فراگیر و تعاملی برای کاربران ایجاد می‌کند.

با این عینک تجربه بهتری از تماشای فیلم، بازی کردن یا حتی وب‌گردی خواهید داشت و اساسا Xiaomi AR Glasses برای هر کسی که به دنبال یک اکسسوری مدرن و یکی از بهترین گجت های پوششی است انتخاب ایده‌آلی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار

هدست واقعیت ترکیبی HTC Vive XR Elite

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

کمپانی اچ تی سی که در سالیانی نه‌چندان دور از مهمترین و خلاق‌ترین بازیگران صنعت موبایل بود اخیرا از هدست واقعیت ترکیبی HTC Vive XR Elite به عنوان یکی از جدیدترین گجت های پوشیدنی رونمایی کرده که کارکردی شبیه به هدست اپل ویژن پرو دارد و قرار است رقیب نسبتا خوش‌قیمتی برای آن باشد.

HTC Vive XR Elite به عنوان یکی از بهترین گجت های جدید با قیمت 1099 دلاری معرفی شده و می‌توان آن را به موبایل، کامپیوتر یا پلتفرم‌های واقعیت مجازی آنلاین وصل کرد.

اچ تی سی می‌گوید که تصمیم دارد با همکاری همه فعالان این صنعت یک متاورس آزاد و فراپلتفرمی طراحی کند که وضعیتی شبیه به اینترنت از نظر امکان دسترسی داشته باشد.

هدست پلی استیشن VR2

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

سونی که پیش از این اطلاعاتی از پروژه هدست VR2 منتشر کرده بود در CES 2023 مانور جدی‌تری بر این هدست واقعیت مجازی داد که از بهترین گجت های پوشیدنی 2023 محسوب می‌شود.

هدست سونی با پنل‌های OLED HDR بسیار باکیفیتی عرضه می‌شود که رزولوشن هر یک 2000 در 2040 پیکسل است. کنترلرهای آن هم بازطراحی شده‌اند تا کارکرد بهتری داشته باشند.

هدفون NuraLoop

هدفون Nuraphone NuraLoop یکی از جذابترین و بهترین گجت های پوشیدنی 2023 محسوب می‌شود. فقط تصور کنید که هدفون شما به طور هوشمند بتواند با گرفتن یک تست شنوایی، اکولایزر خود را برای عرضه فرکانس‌هایی با شدت بالا یا پایین تنظیم کند تا شما بیشترین لذت را از استفاده از هدفون ببرید.

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

هدفون NuraLoop به عنوان یکی از بهترین گجت های جدید طیفی از فرکانس‌ها را برای شما پخش می‌کند و سپس پاسخ گوش شما به هر یک را بررسی می‌کند تا یک خروجی صدا کاملا مطابق با وضعیت گوش شما ایجاد کند. شرکت Nuraphone اعلام کرده که قصد دارد این فناوری را در قالب مجموعه‌ای از هدفون‌های بلوتوثی با نام NuraLoop به بازار عرضه کند.

هدفون‌های NuraLoop علاوه بر این به تمام مواردی که از چنین محصولی انتظار می‌رود مانند قابلیت حذف نویز یا کنترل‌های لمسی مجهز هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند 2023

بهترین ساعت هوشمند شیائومی

اسکلت محافظ Apogee Wearable Exoskeleton

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

Apogee Wearable Exoskeleton بی‌تردید یکی از مهمترین و بهترین گجت های پوششی سال است که برای حفاظت از کمر و مفاصل کارگران تولید شده است. این گجت قرار است به کارگران در خم شدن و بلند کردن اجسام بزرگ و سنگین کمک کند.

کار این محصول این است که باعث شود افراد در هر کاری و هر وضعیتی، فرمی را حفظ کنند که کمترین آسیب را به بدل و مفاصل‌شان می‌رساند. گفتنی است که بنابر آمارها در سال 2022 بیش از یک میلیون آسیب جسمی از جمله فتق دیسک، پارگی رباط، فشار بیش از حد به عضلات، رگ به رگ شدن و پارگی دیسک در محل کار رخ داده و به همین دلیل کمپانی Apogee امیدوار است با این گجت بتواند به کاهش صدمات فیزیکی محیط کار و بهینه‌کردن عملکرد کارگران کمک کند.

این گجت که شیوه صحیح بلند کردن اجسام را آموزش می‌دهد همزمان داده‌های بهداشتی و سلامتی فرد را نیز رصد می‌کند تا بر وضعیت سلامتی او کنترل داشته باشد. نهایتا باید گفت که این محصول به عنوان یکی از بهترین گجت های پوشیدنی 2023 ظرفیت حمل بار هر فرد را تا 60 پوند افزایش می‌دهد.

محصول جدید که از جدیدترین گجت های پوشیدنی به شمار می‌رود نسبت به رقبا جمع‌وجورتر است و برای سایزهای مختلف بدن تولید شده است.

سمعک JLab

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

JLab یکی از پیشگامان تولید انواع سمعک بوده که نخستین سمعک‌های بدون نیاز به نسخه را معرفی کرده است. در واقع سال گذشته سازمان غذا و داروی آمریکا محدودیت‌های خرید سمعک را حذف کرد و حالا افراد به جای مراجعه به پزشک می‌توانند با مراجعه به داروخانه‌های محلی از بین سمعک‌های موجود یک مدل بدون نیاز به نسخه را خریداری و استفاده کنند.

معمولا قیمت سمعک‌های طبی که با نسخه عرضه می‌شوند بین 1000 تا 6000 دلار است اما سمعک بدون نسخه JLab تنها با قیمت 99 دلار عرضه شده و برای افراد دچار اختلالات شنوایی که شاید پوشش بیمه نداشته باشند یک گزینه بسیار ایده‌آل است.

این دستگاه به عنوان یکی از بهترین گجت های جدید کاملا شبیه به هدفون بی‌سیم است و به خوبی در گوش جای می‌گیرد تا نویز و صدا را برای کاربر فیلتر یا تقویت کند. مانند بسیاری از دیگر هدفون‌ها، شما می‌توانید این سمعک‌ها را با بلوتوث به گوشی یا سیستم سازگار دیگری وصل کنید.

مچ‌بند سلامت BHeart

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

مچ‌بند سلامت BHeart یکی از بهترین گجت های پوشیدنی 2023 محسوب می‌شود که توسط کمپانی باراکودا معرفی شد و می‌توان آن را به عنوان یک مچ‌بند مستقل یا بندی برای ساعت‌های کلاسیک مورد استفاده قرار داد. نکته مهم این محصول اما شارژ نامحدود آن است!

کمپانی سازنده مدعی است که این محصول به عنوان یکی از بهترین مچ بند های هوشمند تمام انرژی مورد نیاز خود را از نور محیط و حرارت بدن کاربر دریافت می‌کند و این مسئله سبب می‌شود تا نیازی به شارژ نداشته باشد. البته اگر هم نیاز به شارژ داشت شما می‌توانید با کمی تحرک و فعالیت‌های ورزشی به شارژ شدن آن کمک کنید.

این محصول سنسورهای مختلفی برای نظارت بر سلامت کاربران دارد و اطلاعات میزان انرژی بدن، انعطاف‌پذیری ذهن، سطح فعالیت و کیفیت خواب را نمایش می‌دهد. البته باید بدانید که این محصول نمایشگر ندارد و اطلاعات تنها روی اپلیکیشنی در موبایل شما که با مچ‌بند ست شده باشد نمایش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2023

بهترین هدست های گیمینگ 2023

اپل ویژن پرو

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

بی‌تردید یکی از بهترین گجت های پوشیدنی 2023 که همه علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی را شگفت‌زده کرد، هدست واقعیت ترکیبی اپل با نام اپل ویژن پرو است که بعد از شایعات بسیار بالاخره معرفی شد. برای این هدست هیچ کنترلری عرضه نمی‌شود و طبق گفته اپل برای گشت‌وگذار بین برنامه‌ها تنها کافی است به آن‌ها نگاه کنید و برای باز کردن برنامه‌ها نیز تنها باید انگشت خود را تکان دهید یا از فرمان‌های صوتی استفاده کنید.

اپل ویژن پرو به عنوان یکی از بهترین گجت های پوششی از لوازم جانبی بلوتوثی هم پشتیبانی می‌کند و می‌توانید آن را به مک وصل کنید تا نمایشگر سیستم خود را از هدست مشاهده کنید. از لوازم جانبی دستگاه نیز باید به مجیک کیبرد و مجیک ترک‌پد اشاره کرد.

اپل می‌گوید دوربین‌ها و سنسورهای این دستگاه می‌توانند حالات دست را بدون نیاز به بالا آوردن دست شناسایی کنند و با ضبط ویدیوهای سه‌بعدی با این هدست می‌توانید به تماشای آن‌ها بنشینید.

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

شرکت معروف زایس برای این هدست لنزهای مخصوصی تولید کرده تا افرادی که از عینک طبی استفاده می‌کنند نیز بتوانند از هدست اپل استفاده کنند.

اپل اعلام کرده که کیفیت نمایشگرهای این دستگاه بسیار بالاتر از رقبا است و می‌توانید ویدیوهای 4K را با آن‌ها تماشا کنید. قدرت پردازشی هدست نیز که از جمله بهترین گجت های جدید محسوب می‌شود با دو پردازنده قدرتمند یکی چیپ M2 مک‌های اپل و دیگری چیپست جدید R1 تامین می‌شود.

اپل واچ اولترا 2

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

وقتی بحث بهترین ساعت های هوشمند سال باشد حتما باید سری به آخرین محصولات کوپرتینویی‌ها زد چراکه اپل همواره برخی از بهترین و محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند را معرفی می‌کند. اتفاقا در دو سال اخیر اپل با عرضه مدل خاصی از ساعت‌های خود با پسوند اولترا، بازار ساعت‌های هوشمند را متحول کرده و حقیقتا باید اذعان کرد که قدرتمندترین محصولات را در این دسته عرضه می‌کند.

نخستین مدل اپل واچ اولترا که سال گذشته عرضه شد بهترین ساعت هوشمند سال بود و اپل واچ اولترا 2 که امسال در کنار اپل واچ سری 9 معرفی شد هم به عنوان یکی از بهترین گجت های پوشیدنی 2023 شناخته می‌شود.

اپل واچ اولترا 2 مانند سری 9 اپل واچ به چیپ جدید S9 مجهز شده که منجر به نمایش روان‌تر انیمیشن‌ها و عملکرد بهتر سیستم پایش قلب شده است.

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

اپل در ساخت بدنه این محصول نیز مانند آیفون‌های جدید از تیتانیوم بسیار مقاومی استفاده کرده که وزن کمتر و استحکام بیشتر را به ارمغان می‌آورد.

به گفته اپل، این ساعت تا 72 ساعت شارژدهی خواهد داشت و این میزان در نسل قبل 60 درصد بود. از دیگر امکانات اپل واچ اولترا 2 می‌توان به قابلیت Double Tap اشاره کرد که سبب می‌شود بدون نیاز به لمس ساعت و تنها با حرکت دست بتوانید ساعت را کنترل کنید.

کمربند هوشمند سامسونگ

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

کمربند هوشمند سامسونگ یکی از جدیدترین گجت های پوشیدنی محسوب می‌شود که با ظاهر زیبای خود در استایل‌های مختلف قابل استفاده است.

این کمربند که ظاهری شبیه به کمربندهای رایج در بازار دارد با یک سگک مستطیلی شکل عرضه شده که به نظر معمولی می‌آید اما کاربردهای بسیار خاصی برای آن تعریف شده است.

در داخل این سگک چندین حسگر تعبیه شده که فعالیت‌های بدنی فرد در طول روز را بررسی می‌کنند و اطلاعاتی در اختیار شما قرار می‌دهند.

با نصب برنامه مخصوص این کمربند هوشمند روی گوشی خود می‌توانید اطلاعات رایجی مانند تعداد گام‌هایی که در طول روز برداشته‌اید، مدت زمان نشستن، میزان پرخوری و مواردی دیگر را در دسترس داشته باشید. کمربند هوشمند سامسونگ همچنین عادات رفتاری کاربران را تشخیص می‌دهد و برنامه‌ها و روش‌های کاهش وزن را پیشنهاد می‌دهد.

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

در پایان درباره قابلیت‌های کمربند هوشمند سامسونگ باید به امکان شبیه‌سازی سه‌بعدی اندام بدل در صفحه گوشی اشاره کرد که با تغییر رنگ در قسمت‌های نامتناسب شما را در جریان وضعیت کلی فیزیک بدنی‌تان قرار می‌دهد.

این محصول به عنوان یکی از بهترین گجت های پوشیدنی 2023 باتری با طول عمر 20 روزه دارد و با یک پورت کوچک که در لبه سگک تعبیه شده شارژ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین هندزفری بلوتوث

بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023

حلقه هوشمند سامسونگ

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

البته که این محصول تاکنون رسما تایید نشده و اطلاعات خاصی از مشخصات آن نیز در بین نیست اما گزارش‌ها، افشاگری‌ها و پتنت‌های زیادی پیرامون حلقه هوشمند سامسونگ با نام گلکسی رینگ وجود دارد که سبب شده این محصول را از حالا به عنوان یکی از بهترین انگشتر های هوشمند به رسمیت بشناسیم.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که گلکسی رینگ به عنوان یک گجت پوشیدنی مبتنی بر قابلیت‌های سلامتی با ابزارهایی چون حسگر الکتروکاردیوگرام برای شناسایی و ردیابی سیگنال‌های تولیدشده توسط قلب و سنسور فوتوپلتیسموگرافی برای تشخیص تغییرات حجم خون در بستر بافت‌های عروقی عرضه می‌شود. از امکانات گلکسی رینگ می‌توان به اندازه‌گیری ضربان قلب، فشار خون، سطح اکسیژن خون و دمای بدن اشاره کرد.

این حلقه به عنوان یکی از بهترین انگشتر های هوشمند احتمالا با پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‌سیم و امکان یکپارچه‌سازی با خانه هوشمند عرضه می‌شود و در نتیجه با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از ابزارها و دستگاه‌های دیجیتال خانه خود را کنترل کنید.

حلقه هوشمند جدید Noise

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

حلقه هوشمند Noise به عنوان یکی از بهترین گجت های پوشیدنی 2023 در هفت اندازه با پنج رنگ مختلف معرفی شده است. این محصول که وزن بسیار کمی دارد اطلاعاتی درباره وضعیت سلامتی بدن، اوضاع خواب و فعالیت‌های بدنی به کاربران ارائه می‌کند. جنس بدنه این حلقه که از بهترین انگشتر های هوشمند است از تیتانیوم با پوششی شبیه به الماس بوده و در برابر خراش و ضربه مقاومت بالایی دارد.

این محصول با نام کامل Noise Luna Ring به حسگرهای پیشرفته‌ای چون فوتوپلتیسموگرافی مادون قرمز، سنسورهای سنجس دمای پوست و شتاب‌سنج سه‌محوره مجهز شده و هر پنج دقیقه یک‌بار دمای بدن، ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را ثبت می‌کند.

این گجت به عنوان یکی از جدیدترین گجت های پوشیدنی قابلیت‌هایی برای خواب شبانه دارد و الگوها و توصیه‌هایی برای بهبود خواب نیز ارائه می‌کند.

حلقه هوشمند Noise با بلوتوث به گوشی‌های هوشمند وصل می‌شود و به گفته کمپانی سازنده تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است. این محصول با سیستم‌عامل‌های اندروید 6 به بالا و iOS 14 و بالاتر سازگار است و با هر بار شارژ تا هفت روز دوام می‌آورد.

جوراب های هوشمند Sensoria

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

وقتی بحث بهترین گجت های پوشیدنی 2023 باشد شما می‌توانید به هر چیز هوشمندی فکر کنید، حتی جوراب هوشمند! زیاد تعجبی ندارد چراکه کمپانی Sensoria اخیرا از مجموعه‌ای از جوراب‌های هوشمند به عنوان شماری از بهترین لباس های هوشمند رونمایی کرده است.

جوراب‌های Sensoria با برخورداری از سنسورهای پارچه‌ای بسیار پیشرفته‌ای در هر لنگه جوراب و یک دستگاه متصل به مچ پا می‌توانند داده‌های دقیقی از وضعیت سلامتی فرد، قدم زدن، دویدن، راه رفتن و شیوه فرود آمدن پا به دست بدهند.

شما برای داشتن اطلاعاتی که این لباس هوشمند رصد می‌کند باید آن را با گوشی موبایل خود ست کنید. علاوه بر موارد پیش‌گفته، جوراب‌های Sensoria مواردی چون نقشه حرارتی پا، مدت زمان برخورد پا با زمین، ریتم، گام و ضربان قلب را نیز ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

هوش مصنوعی چیست

بهترین سایت های هوش مصنوعی برای گرافیست ها

لباس هوشمند Athlete Recovery

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

لباس هوشمند جدید شرکت آندر آرمور با نام Athlete Recovery یکی از بهترین لباس های هوشمند امسال است که با چراغ مادون قرمز، گرمای بدن انسان را جذب و آن را به پشت پوست فرد منعکس می‌کند. کارکرد این انرژی بی‌خطر این است که به شما در بهبود رشد عضلات کمک کند.

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

لباس‌های آندر آرمور اساسا این قابلیت را به خاطر پرینت بیوسرامیکی در بخش آسترشان انجام می‌شود دارند. آندر آرمور از این فناوری در روتختی و روبالشی با همین نام نیز استفاده کرده تا این قابلیت در زمان خواب نیز در اختیار شما باشد.

کاپشن هوشمند Mercury

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

ژاکت هوشمند Mercury بی‌تردید از جمله بهترین گجت های پوشیدنی 2023 است. این محصول با ترموستات و سنسورهای حرکتی خود در قالب یک وسیله گرمایشی عمل می‌کند و با سینک شدن با دستیارهای صوتی می‌توانید پیش از خروج از خانه و با فرامین صوتی آن را روشن کنید.

این کاپشن هوشمند که از جمله بهترین لباس های هوشمند سال است با قابلیت یادگیری ماشینی می‌تواند به مرور و وقتی بیرون از خانه هستید تاثیر حرکت و دمای محیط بر بدن شما را ارزیابی کند و پیش از سرد شدن بدن، متعادل‌سازی دما را آغاز کند.

ژاکت هوشمند Commuter x Jacquard

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

ژاکت هوشمند Commuter x Jacquard که محصول مشترک گوگل و لیوایز محسوب می‌شود یکی از بهترین لباس های هوشمند سال محسوب می‌شود. این محصول شیک و جذاب به آخرین فناوری‌های تشخیص حرکت و چهار فرمان اصلی صوتی برای جهت‌یابی، اعلانات و پیگیری مجهز شده است.

تگ‌های موجود روی این لباس هوشمند با بلوتوث به گوشی شما وصل می‌شوند و می‌توانید از آن‌ها به برخی اطلاعات اختصاصی بدن و سلامتی خود دسترسی داشته باشید.

جوراب هوشمند Owlet

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

جوراب هوشمند Owlet یک گجت پوشیدنی مخصوص کودکان است. اگر از والدینی هستید که همواره نگران وضعیت نوزاد خود در خواب هستید، با استفاده از جوراب هوشمند Owlet Smart Sock 2 می‌توانید همواره اطلاعات ضربان قلب، اکسیژن خون و الگوهای خواب کودکان را در دسترس داشته باشید و نظارت کنید.

با استفاده از این اطلاعات همواره ارزیابی دقیقی از وضعیت جسمی کودک خواهید داشت. از سوی دیگر این محصول که از بهترین گجت های پوشیدنی 2023 است می‌تواند در شرایطی که اوضاع کودک شما غیرعادی باشد به شما هشدار دهد.

بیشتر بخوانید:

اوپنهایمر کیست

پروژه منهتن چیست

لباس هوشمند Hexoskin

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

هکسواسکین از جمله شرکت‌های پیشگام در عرضه و معرفی لباس هوشمند است که اخیرا از پیراهن هوشمندی با قابلیت ردیابی ضربان قلب، ضربان طبیعی قلب، تغییرپذیری ضربان قلب، میزان تنفس، میزان اکسیژن مصرفی، سطح فعالیت روزانه، شتاب سنج، دریافتی کالری روزانه، سنجشگر قدم‌های روزانه و تهویه مناسب رونمایی کرده است.

شرکت Hexoskin نامی آشنا در بین فضانوردان، سازمان‌های نظامی بزرگ در سراسر دنیا و حتی تیم‌های ورزشی حرفه‌ای است و محصولات آن توسط این نهادها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این لباس با سنسورهای هوشمند خود اطلاعاتی که گفتیم را می‌سنجد و با اتصال بلوتوثی به گوشی یا هر دستگاه سازگار دیگری اطلاعات را به دقیق‌ترین شکل ممکن نمایش می‌دهد.

مچ‌بند هوشمند می بند 8

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

همیشه برخی از بهترین مچ بند های هوشمند سال را کمپانی شیائومی معرفی می‌کند و امسال هم استثنایی بر این قاعده نبود. این شرکت اواسط سال میلادی جاری مچ‌بند می بند 8 را در چین معرفی کرد و چندی بعد هم نسخه جهانی آن معرفی شد.

می بند 8 به عنوان یکی از بهترین گجت های پوشیدنی 2023 به سنسورهای ضربان قلب و اکسیژن خون مجهز است و شما می‌توانید با آن اطلاعات جامعی از وضعیت خواب، تعداد گام‌ها، ECG و دیگر موارد در اختیار داشته باشید.

این دستگاه به عنوان یکی از بهترین مچ بند های هوشمند سال از 150 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و از گواهی ATM5 نیز برخوردار است. گفته شده که شارژدهی این محصول در حالت عادی تا 16 روز است که برای محصول جدید چینی‌ها عملکرد مناسبی به نظر می‌رسد.

سوالات متداول

بهترین لباس های هوشمند سال 2023 کدامند؟

پیراهن ورزشی هوشمند Hexoskin، جوراب هوشمند کودکان Owlet، کاپشن هوشمند Mercury و جوراب‌های هوشمند Sensoria از بهترین لباس‌های هوشمند سال 2023 هستند.

 بهترین مچ بند های هوشمند 2023 کدامند؟

ساعت هوشمند nowatch، مچ‌بند هوشمند BHeart و شیائومی می بند 8 از بهترین مچ‌بندهای هوشمند سال 2023 هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین گجت های هوشمند سال 2023 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر