;
coinex

فیلم Wonder Woman 3 در حال گذراندن مراحل پیش تولید است!

کمپانی برادران وارنر بعد از ساخت و البته اکران فیلم Wonder Woman 1984 که با استقبال خوبی مواجه شد، حالا ساخت فیلم Wonder Woman 3 را تایید کرد.

از روز جمه گذشته، فیلم Wonder Woman 1984 در سینماها و البته در سرویس استریم HBO‌ مکس منتشر شده است. بنابر آمارهای موجود در همان روز اول اکران نیمی از مشترکان HBO Max این فیلم را دیده اند.

حالا در جدیدترین اخبار، توبی امریخ، مدیرعامل برادران وارنر رسما ساخت فیلم Wonder Woman 3 را تایید کرد.

او همچنین از بازگشت پتی جنکینز برای کارگردانی و گل گدوت برای بازی در نقش پرنسس دایانا در این قسمت خبر داد. پیش از این جنکینز چندان از بازگشت برای کارگردانی این فیلم اکشن مطمئن نبود.

فیلم Wonder Woman 3 در حال گذراندن مراحل پیش تولید است!

علاوه بر این به نظر میرسد وظیفه نوشتن فیلمنامه این قسمت نیز با خود جنکینز باشد. امریخ در مصاحبه خود همچنیناز عملکرد خوب Wonder Woman 1984 به عنوان یکی از بهترین فیلم های 2021 در گیشه خبر داد.

بنابر گفته های مدیرعامل وارنر برادرز، Wonder Woman 1984 توانست در هفته کریسمس و در ۲۱۵۰ سالن سینما حدود ۱۶.۷ میلیون دلار فروش کند تا بهترین افتتاحیه از زمان شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا در آمریکا را به خود اختصاص دهد.

همچنین دنباله فیلم Wonder Woman موفق شد ۳۶.۱ میلیون دلار دیگر در مابقی کشورهای جهان فروش کند تا مجموع فروش جهانی آن به ۶۸.۳ میلیون دلار برسد.

فیلم Wonder Woman 3 در حال گذراندن مراحل پیش تولید است!

در مجموع فیلم Wonder Woman 2 تا به امروز ۸۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است. همچنین فیلم Wonder Woman 1984 سینمااسکور B+ را از تماشاگران دریافت کرده است.

امریخ در بیانیه منتشر شده همچنین گفت که فیلم Wonder Woman 3 قرار است در سالن‌های سینما اکران شود و همچنین به داستان پرنسس دایانا خاتمه خواهد داد و همچنین اشاره کرد که این سه‌گانه از ابتدا برنامه‌ریزی شده بود.

Wonder Woman یکی از شخصیت های کمیک های دی سی است. این کمیک ها به عنوان مهمترین رقبای کمیک های محبوب مارول به شمار می آیند.

حال باید ببنیم این آثار دی سی توان رقابت با بهترین فیلم های مارول در سال 2021 را دارد؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فیلم Wonder Woman 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر