;
coinex

رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ 25 دی برگزار می‌شود

با شروع سال جدید میلادی بی صبرانه منتظر ارائه جدیدترین محصولات تکنولوژی هستیم. رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ نزدیک ترین رویداد مرتبط با این موضوع است.

با شروع سال جدید میلادی به تدریج بهترین ها در حوزه سینما و البته تکنولوژی رونمایی خواهند شد. در مراسم گلکسی آنپکد اما باید منتظر رونمایی از چه محصولاتی باشیم.

مدت هاست شایعات خبر از این می دهند که سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد خود با بهترین گوشی های سامسونگ 2021 برای تصاحب بازار خواهد جنگید و اکنون به دلیل درز یک خبر از توییتر بر این شایعات دامن زده شده است.

رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ 25 دی برگزار می‌شود

«ایشان آگراوال» که در یافتن و انتشار زود هنگام اخبار فناوری شهرت بسیار دارد. خبر از این داد که شواهدی را یافته است که شرکت سامسونگ این رویداد را در 25 دی ماه برگزار خواهد کرد.

تاریخ 25 دی ماه مدت هاست بر سر زبان ها افتاده و بسیاری معتقدند این روزی است که سامسونگ از گوشی پرچمدار خود رونمایی خواهد کرد اما این خبر و شایعه هنوز توسط این غول فناوری تایید نشده است.

رویداد 25 دی ماه قرار است پس از پایان CES 2021 که همایش مجازی برای معرفی محصولات خانگی سامسونگ مثل تلویزیون، یخچال و فریزر، ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی و غیره است، آغاز شود. اعتقاد بسیاری این است که ما در این مراسم شاهد تیزر و معرفی گوشی های گلکسی اس 21، S21+ و اس 21 اولترا خواهیم بود.

رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ 25 دی برگزار می‌شود

سامسونگ تایید کرده است که سخت افزار جدید «Exynos» را در تاریخ  23 دی ماه رونمایی خواهد کرد. احتمال می رود این سخت افزار  «Exynos» پشتیبانی کننده سری های جدید گوشی های تلفن همراه هوشمند این شرکت باشد.

رقابت نمایندگان سامسونگ با بهترین گوشی های هواوی 2021 و بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021 بسیار جذاب خواهد بود. همنین سامسونگ در میان بهترین تبلت های 2021 نیز نمایندگانی دارد ک شاید در این رویداد از آنها اطلاعی کسب کنیم.

آنچه شاید مسئله مهم تری باشد، تایید زمان برگزاری رویداد توسط شرکت سامسونگ است. بر اساس شایعات منتشر شده این رویداد قرار است در ساعت 15:00 به وقت گرینویچ و یا 10:00 به وقت امریکا آغاز شود.

ما همه همچنان منتظر تاییدیه رسمی شرکت سامسونگ هستیم، اما تمام شایعات موجود و جزئیات لو رفته حاکی از آن است که باید در زمانی خیلی نزدیک منتظر  رویداد گلکسی آنپکد جذاب باشیم. شاید سامسونگ با اعلام نکردن زمان و تایید نکردن شایعات می خواهد تب و تاب این رویداد را بالا نگه دارد.

به نظر شما یکی از  بهترین گوشی های 2021 در این رویداد رونمایی خواهد شد؟ باید دید!

بیشتر بخوانید:

منبع: pocket

نظر شما در خصوص رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر