;
coinex

ماجرای اسکرین شات های جنجالی صیغه کودکان چیست؟

به تازگی تصاویری از یک گفتگوی جنجالی در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است. اما ماجرای اسکرین شات های جنجالی صیغه کودکان چیست؟

صیغه یا ازدواج موقت از جمله احکام و قواعد اسلامی برای همسرداری است اما با قید زمانی مشخص. ازدواج موقت یا در لفظ اصطلاحی آن صیغه موقت یعنی یک زن و مرد با رضایت یکدیگر تا مدت معلومی برای یکدیگر محرم قلمداد میشوند.

این موضوع که کاربردهای خاصی دارد در دیدگاه دینی صرفا برای تبدیل کردن یک ارتباط عاطفی کوتاه مدت به حالت شرعی و حلال است. برای مثال زن و شهری که یک صیغه ده روزه بخوانند تا همان مدت ده روز به هم محرم هستند و پس از آن نامحرم محسوب میشوند.

اما صیغه این روزها حواشی زیادی پیدا کرده است. انواع کانال ها و سایت ها با عنوان صیغه یابی در فضای مجازی مشغول به کار هستند و حرف بر سر کلاهبرداری این سایت ها و کانال ها زیاد است. اما اکنون خبر از یک اتفاق وحشتناک میرسد.

ماجرای اسکرین شات های جنجالی صیغه کودکان چیست؟

به تازگی تصاویری از یک گفتگوی جنجالی در یکی از پیامرسان ها منتشر شده است. این گفتگو که ظاهرا میان یکی از ادمین های کانال های صیغه یابی با یک مشتری است چنین مضمونی دارد:

بچه‌هایی(دختر) که ما در اختیار آقایون قرار می دیم بیشتر بدسرپرست هستند و سنشون از 11 تا 15 سال است. از لحاظ شرعی جناب عالی هیچ گناهی مرتکب نمی شید چون از حد تکلیف گذشتند. فقط مراقب باشید چون عامه مردم بسیار حساس هستند روی این موضوع.» «مطمئن باشید کودکان رامی هستند.

ماجرای اسکرین شات های جنجالی صیغه کودکان چیست؟

تصویر این گفتگو که در بالا میبینید اکنون در شبکه‌های اجتماعی دست‌ به دست می‌شود و واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشته و احساسات زیادی را برانگیخته است.

با این حال معاون اجتماعی پلیس فتا اهدافی مانند کلاهبرداری از طریق سایت های همسریابی و صیغه یابی ار در پس این ماجرا اعلام کرده است. برخی از کاربران هم این گونه چت ها را ساختگی و برای خالی کردن حساب طعمه های شان دانسته اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ماجرای اسکرین شات های جنجالی چیست؟ شما از سایت های صیغه یابی چه میدانید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر