;
coinex

رکورد تماس واتساپ در شب سال نو 2021 شکسته شد

محدودیت های کرونایی و علاقه افراد به حفظ کردن جمع های صمیمانه در شب آغاز سال نو سبب شد تا رکورد تماس واتساپ در شب سال نو شکسته شود.

همه گیری کووید-19 بسیاری از افراد را در سراسر جهان وادار کرد که شب سال نو میلادی را در دور‌همی ‌های مجازی بگذارانند. این مسئله به طور جدی توانست بر تعداد کاربران واتساپ تاثیر گذار باشد و رکورد تماس واتساپ را بشکند.

طی سال 2020 رکورد لایو اینستاگرام جابجا شد و اگرچه شکستن این رکورد توسط عادل فردوسی پور ناکام ماند اما رکورد کامنت اینستاگرام به نام یک ایرانی محفوظ ماند.

در آغاز سال جاری میلادی همانطور که رکورد لایک اینستاگرام جابجا میشود، رکورد جدید هم برای واتساپ به ثبت رسید.

رکورد تماس واتساپ در شب سال نو 2021 شکسته شد

این اپ که متعلق به شرکت فیسبوک است توانست با نزدیک شدن به پایان سال 2020 یک رکورد جدید را به ثبت برساند، این شرکت با ثبت 1.4 میلیارد تماس ویدیویی و صوتی در شب سال نو، رکود بیشترین تماس این اپلیکیشن را شکست.

این عدد نشان دهنده افزایش 50 درصدی نسبت به سال گذشته است که حتی از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کووید-19 نیز فراتر رفته است.

اپ های دیگر نیز توانسته اند، رکورد شکنی کنند. پیام رسان فیس‌ بوک بیشترین تماس ویدیویی خود را در آمریکا به ثبت رساند. فیس بوک لایو و اینستاگرام لایو نیز 55 میلیون کاربر را در شب سال نو به خود جلب کردند.

رکورد تماس واتساپ در شب سال نو 2021 شکسته شد

فیس بوک در اینباره گفت که برای این افزایش حجم باید پیشرفت‌ های بی سابقه‌ ای را در اثربخشی اپ ها اعمال کند و یا زیرساخت های خود را به منظور جوابگویی در برابر افزایش حجم ارتباطات در زمان همه گیری، تقویت نماید.

در همین جهت تیم های پشتیبانی در شب سال نو همه سر کار بودند که در صورت بروز مشکل سریعا وارد شده و مسئله را برطرف نمایند.

رکوردی که واتساپ به ثبت رسانده است، یکی از مواردی می باشد که فیس بوک از نگه داشتن آن ابدا بدش نمی آید.

در حالت ایده آل، واکسیناسیون های دسته جمعی می تواند جشن های حضوری شب سال نو را دوباره به یک واقعیت عملی تبدیل کند. به هر صورت این رکورد شکنی نشان داد که تماس های اینترنتی می توانند برای حفظ سنت ها در لحظات بحرانی بسیار مفید باشند.

به هر صورت سال جدید میلادی آغاز شده و دیگر انتظار زیادی برای رونمایی از بهترین گوشی های 2021 نخواهیم کشید. تا همین الان هم برخی از بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021 معرفی شده اند.

در حال حاضر بیشتر دغدغه بهترین فیلم های 2021 را داریم.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: engadget

نظر شما در خصوص جابجایی رکوردها در آغاز سال نو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر