;
coinex

پایان فعالیت آنر در ایران با جدایی مدیران آن رسمی میشود؟

به نظر میرسد برند انر با جدایی از هوآوی راه خود را به طور کامل از این کمپانی جدا کند. حالا خبر از پایان فعالیت آنر در ایران به گوش میرسد. با ما باشید.

با توجه به جدایی برخی از مدیران ایرانی آنر از این برند چینی در ایران، به نظر میرسد آنر در مسیر پایان فعالیت رسمی خود در ایران گام برمیدارد.

برند چینی که تا چند وقت پیش زیرمجموعه هوآوی بود از جمله برندهای محبوب بازار به خصوص در میان جوانان بود و میان رده های با کیفیتی را روانه بازار میکرد.

چندی پیش و در نتیجه تحریم ها و فشارهای ایالات متحده آمریکا فروش آنر توسط هوآوی رسما تایید شد. در نتیجه این امر، سیاست های برند چینی کمی با زمانی که زیرمجموعه هوآوی بود عوض شده است.

پایان فعالیت آنر در ایران با جدایی مدیران آن رسمی میشود؟

روز گذشته برخی از مدیران ایرانی برند چینی با انتشار پست هایی در شبکه های اجتماعی، جدایی خود از برند چینی را اعلام کردند. اگرچه هنوز برند چینی اظهار نظری در این باره نداشته اما به نظر میرسد پایان فعالیت آنر در ایران قطعی باشد.

در چند سال گذشته، دولت ایالات متحده همواره هواوی را به سرقت مالکیت معنوی شرکت‌های غربی و همکاری با حزب کمونیست چین متهم می‌کرد و درنهایت اوایل سال گذشته، با وارد‌کردن هواوی به فهرست سیاه سازمان‌ها و افراد و شرکت‌های تهدید‌کننده‌ی امنیت ملی آمریکا‌، تحریم‌های سختی علیه این شرکت چینی وضع کرد.

پایان فعالیت آنر در ایران با جدایی مدیران آن رسمی میشود؟

برند آنر که فعالیت خود را از سال 2013 آغاز کرده سالانه حدود 70 میلیون دستگاه اسمارتفون روانه بازار میکند و به نظر میرسد قصد دارد این عدد را به سالیانه 100 میلیون دستگاه برساند.

براساس آمارهای موجود آنر طی سال گذشته با بهترین گوشی های آنر 2020 سهم دو درصدی از بازار واردات موبایل به ایران دارد. بالطبع این آمار در قبال بهترین گوشی های سامسونگ 2021 و بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021 حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

البته با این وجود به نظر میرسد شرکت مادر یعنی هوآوی فعلا و برای سال جاری میلادی با بهترین گوشی های هواوی 2021 در ایران ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پایان فعالیت آنر در ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر