;
coinex

گلکسی M20s سامسونگ با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

سامسونگ با شروع سال جدید میلادی به تدریج از تمام پروژه های خود برای سال جدید رونمایی خواهد کرد. به تازگی گلکسی M20s سامسونگ رونمایی شده است.

ما حدس میزدیم که سامسونگ پیش از عرضه مهمترین پرچمدار خود در سال 2021 یعنی گلکسی اس 21 ابتدا با معرفی چند میان رده و محصول دیگر کار را آغاز کند.

از قضا یکی از میان رده های سامسونگ که در بهترین گوشی های 2021 سامسونگ از آن یاد کردیم عضو جدید خانواده M بود که با باتری غول پیکر قرار است رقیب سختی برای بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021 باشد.

حالا و در اولین روزهای سال جدید میلادی سامسونگ رسما از M20s‌ رونمایی به عمل آورده است.

گلکسی M20s سامسونگ با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

این گوشی هوشمند به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2021 که در قدم اول وارد بازار هند میشود، از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی TFT LCD با طراحی Infinity-V و رزولوشن اچ دی پلاس بهره میبرد که با برش قطره ای در بالای صفحه و حاشیه های کم کنار صفحه نمایش آنرا در قامت یک گوشی ماسب برای بازی یا تماشای فیلم نشان میدهد.

این دستگاه به چیپ اسنپدراگون ۴۵۰، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. طبق وعده سامسونگ، این گوشی هوشمند در اجرای بازی‌ها عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد.

گلکسی M20s سامسونگ با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

در پنل پشتی هر گوشی احتمالا این روزها مهمترین بخش ماژول دوربین است. در گوشی جدید سامسونگ ما با یک ماژول سه گانه دوربین شامل سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی روبرو هستیم که یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق آن را همراهی می‌کنند.

سامسونگ برای این گوشی هوشمند خود سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ به همراه رابط کاربری One UI را درنظر گرفته. این دستگاه همچنین دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

قیمت احتمالا 140 دلاری این محصول آنرا به رقیب خوبی در بازار میان رده ها برای بهترین گوشی های میان رده 2021 بدل میکند. حال باید دید سامسونگ چه زمانی از پرچمدار اصلی خود برای رقابت با بهترین گوشی های 2021 رونمایی خواهد کرد.

به علاوه احتمالا ما باید منتظر یک تبلت پرچمدار نیز از سوی سامسونگ در میان بهترین تبلت های 2021 باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گلکسی M20s سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر