;
coinex

رونمایی از نسل جدید لپ تاپ LG Gram در نمایشگاه CES 2021

با نزدیک شدن به نمایشگاه فناوری CES 2021، اکنون ال جی اعلام کرده است که از نسل جدید لپ تاپ LG Gram خود را در این نمایشگاه رونمایی خواهد کرد. در ادامه این نوشتار با تکراتو همراه باشید.

نمایشگاه CES 2021 از 11 تا 14 ژانویه سال جاری میلادی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان به دنیال تکنولوژی را متحیر خواهد کرد. البته برخی شرکت‌ها نظیر سامسونگ علاقه‌مند هستند تا دیوایس‌های پرچمدار و تکنولوژی‌های های‌تک خود را در رویدادهای جداگانه‌ای برگزار کنند. اما ال جی امسال در نظر دارد تا یکی از بهترین مدل های لپ تاپش را در CES عرضه کند.

مهم ترین تغییر این نسل از لپ تاپ ها معرفی چیپ ست های نسل یازدهم اینتل به مجموعه Gram است که ادعا شده است، عملکرد بهتری را با مصرف باتری کمتر ارائه خواهد کرد. به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های 2021 گرافیک این سری جدید از نسل های لپ تاپ های LG Gram توسط Intel Xe chips پشتیبانی می شود.

بنابراین به نظر این لپ تاپ های خیلی برای بازی های پر مخاطب و سایر کار های پر شدت خوب نخواهد بود. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

رونمایی از نسل جدید لپ تاپ LG Gram در نمایشگاه CES 2021

تغییر دیگر در معرفی نسبت ابعاد اتفاق افتاده است، این سری از لپ تاپ های ال جی دارای نسبت ابعاد 16:10 است که اگرچه برای دیدن ویدیوها با صفحه عریض 16:9 خوب نیست، اما انتخاب مناسبی برای همزمان قرار دادن یک سند و یا یک صفحه وب خواهد بود. ال جی همچنین اعلام کرده است که کیبورد و پد لمسی نیز بزرگ تر شده اند و با فضایی با رم 8 گیگابایت و یا 16 گیگابایت منطبق گشته اند.

ما همچنان از میزان حافظه داخلی این سری از لپ تاپ های خبر نداریم، اما آنچه مشخص است، این موضوع است که در این سری از لپ تاپ های ال جی از آخرین NVMe SSD پشتیبانی می‌شود. مانند سری های قبلی ‌Gram، سبک بودن این لپ تاپ های قابل توجه است. بزرگترین و سنگین‌ترین مدل 17 اینچی این سری تنها 1350 گرم وزن دارد، درحالی که یک لپ تاپ معمولی 14 اینچی عموما 999 گرم سنگینی دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021

ال جی قول داده است که عمر باتری تمام مدل های این سری 20 ساعت دوام داشته باشد. البته لازم به ذکر است که این پیش‌بینی بسیار خوشبینانه است. همایش CES 2021 محلی است که عموما برای معرفی محصولات جدید شرکت ها در سال آینده، استفاده می شود. بنابراین تا این همایش باید منتظر جزئیات بیشتر مانند قیمت، زمان عرضه ماند. البته با توجه به ویژگی های جدید، این مدل های باید گرانتر از مدل های پیشین در بازار عرضه شوند.

نسل جدید لپ تاپ LG Gram
رونمایی از نسل جدید لپ تاپ LG Gram در نمایشگاه CES 2021

سال جدید میلادی آغاز شده و در نمایشگاه CES 2021 که به زودی قرار است برگزار شود، محصولات تکنولوژیک سال جدید معرفی خواهند شد. از بهترین گوشی های 2021 و بهترین تبلت های 2021 گرفته تا بهترین گوشی های گیمینگ 2021 و بهترین هدفون های 2021 و به زودی و البته در بازه های زمانی متفاوت سال عرضه خواهند شد و شاهد رقابتی نفس گیر میان برندهای مختلف برای اثبات برترین بودن خواهیم بود.

پیش از این کمپانی چینی شیائومی با معرفی می 11 به عنوان یکی از بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021 رقابتی را آغاز کرده که در ادامه به نظر می‌رسد با رونمایی از اس 21 به عنوان مهمترین و بهترین گوشی های سامسونگ 2021 و صد البته هوآوی P50 به عنوان بهترین گوشی های هواوی 2021 داغ تر از قبل خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: newatlas

نظر شما در خصوص نسل جدید لپ تاپ LG Gram چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر