;
coinex

نخستین رندرهای گلکسی A32 سامسونگ منتشر شد

یکی از مهمترین گوشی های میان رده سال جدید در خانواده A ، گلکسی A32 سامسونگ خواهد بود که از قرار معلوم از ارزان ترین گوشی های 5 جی دنیا خواهد بود.

اگرچه احتمالا همه منتظر رونمایی از جدیدترین سری اس سامسونگ یعنی گلکسی اس 21 به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2021 هستند، اما وقتی پای خرید و بودجه به میان بیاید احتمالا عموم افراد خرید محصولات میان رده و اقتصادی را ترجیح میدهند.

در میان بهترین گوشی های میان رده 2021 قطعا باید به حضور سری A  اشاره کرد. اما چه میشود اگر بگوییم از همین سری A سامسونگ یک نماینده در میان ارزان ترین و بهترین گوشی های 5 جی سال جدید نیز حضور خواهد داشت.

نخستین رندرهای گلکسی A32 سامسونگ منتشر شد

با عرضه تکنولوژی فایو جی بسیاری از کمپان یها در درجه اول با عرضه محصولاتی که از این فناوری پشتیبانی میکنند کار خود را آغاز کردند. اما قیمت بالای گوشی های پرچمدار سبب شد تا تعداد زیادی از کمپانی ها به عرضه محصولات اقتصادی مجهز به فناوری 5 جی رو آوردند.

در این میان خبر میرسد که در میان یکی از بهترین گوشی های سری A سامسونگ در سال آینده یعنی گلکسی A32 قرار است یک محصول اقتصادی که از 5 جی پشتیبانی میکند عرضه شود. یکی از موثرترین بخش های هر گوشی موبایل که در عملکرد کلی و البته قیمت تمام شده آن تاثیر به سزایی داردف چیپست یا پردازنده مرکزی است.

نخستین رندرهای گلکسی A32 سامسونگ منتشر شد

آنطور که احتمالا باید بدانید، ارزان ترین پردازنده بازار که از 5 جی پشتیبانی میکند و البته عملکرد قابل قبولی هم ارائه میدهد، پردازنده اسنپدراگون 480 است.

حال به نظر میرسد کمپانی سامسونگ A32 را به عنوان یکی از ارزان ترین گوشی های فایو جی دنیا روانه بازارها خواهد کرد. بنابر گزارش ها ظاهر این گوشی شباهت زیادی به ال جی ولوت دارد.

انتظار می‌رود دوربین اصلی گلکسی اس ۳۲ حسگر ۴۸ مگاپیکسلی داشته باشد و یک حسگر اولتراواید، یک حسگر ماکرو و یک حسگر تشخیص عمق در آن به کار برود. با توجه به تصویر، صفحه‌نمایش این گوشی ۶٫۵ اینچی است و حسگر اثر انگشت آن روی لبه کناری قرار دارد. این تلفن همراه هوشمند احتمالا ۴ گیگابایت رم خواهد داشت و در مدل‌هایی با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت رم راهی بازار خواهد ‌شد. پیش از این نیز برایتان از بهترین گوشی های سری M‌ سامسونگ گفته بودیم.

به نظر میرسد سال 2021 جنگی تمام عیار در بازار میان رده ها جاری و ساری باشد، این را از   قیمت بهترین گوشی های موتورولا و البته بهترین گوشی های شیائومی 2021 نیز میتوان فهمید که عناوین اقتصادی زیادی در فهرست شان به چشم میخورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گلکسی A32 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در این خصوص با تکراتو در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر