;
coinex

بایدن هم تحریم های هواوی را لغو نخواهد کرد، اما چرا؟

دان ایوز، تحلیلگر اوراق بهادر معتقد است که بایدن احتمالا با سرعت عمل زیاد تحریم های هواوی را لغو نخواهد کرد. برای دانستن جزئیات بیشتر با ما همراه شوید.

با روی کارآمدن رئیس جمهور منختب جو بایدن در روز چهارشنبه، بحث در مورد صدور احکام اجرایی برای لغو سریع برخی از دستورات ترامپ بسیار زیاد شده است. برخی از علاقه مندان به تلفن همراه هوشمند امیدوارند که برخی از این احکام اجرایی موجب  لغو برخی از تحریم های هواوی شود تا لذت تجربه بهترین گوشی های هواوی 2021 در سال جدید از دست نرود.

بایدن هم تحریم های هواوی را لغو نخواهد کرد، اما چرا؟

ایوز در یاداشتی نوشته است: « ما فکر می کنیم شرکت هواوی با خطرات جدی رو به رو است ، چراکه بخاطر تحریم ارتباط این شرکت با تامین کننده های چیپست قطع شده است و از طرف دیگر چندان امیدی به عکس العمل سریع دولت بایدن دربرابر این تحریم ها وجود ندارد.»

دولت بایدن نمی خواهد از همان ابتدا با تغییر سریع، ملایمتی جدی را دربرابر چینی ها و این شرکت فناوری نشان دهد ولی خب مذاکره درباره مسائلی مثل دزدی مالکیت معنوی بین آمریکا و چین در آینده‌ای نزدیک می تواند به هواوی اجازه دهد، دوباره روی پای خود بایستد.

بحث درباره دزدی مالکیت جدید برای دولت آمریکا بسیار آسان تر از مذاکره درباره مسائل امنیتی است، چراکه تا به حال هیچکس شواهدی مبنی بر جمع آوری اطلاعات به وسیله شرکت هواوی برای دولت کمونیستی چین ارائه نکرده است.

بایدن هم تحریم های هواوی را لغو نخواهد کرد، اما چرا؟

از طرف دیگر، این شرکت اما به دلیل سرقت غیرقانونی بخشی از نرم افزار متعلق به روبات تاپی دادخواستی را که T-Mobile علیه آن تنظیم کرده بود را باخت. در همین جهت شرکت هواوی موظف شده است که 4.8 میلیون دلار به این شرکت بابت خسارت پرداخت نماید.

در هرصورت شاید آمدن دولت جدید در آمریکا در کوتاه مدت تغییری در وضعیت هواوی ایجاد نکند، اما دولت بایدن برخلاف دولت ترامپ آماده مذاکره و گفت و گو با چین و این شرکت خواهد بود. در نتیجه ممکن است شاهد حضور قدرتمندانه هوآوی در میان بهترین گوشی های 2021 و در رقابت با بهترین گوشی های شیائومی 2021 و بهترین گوشی های سامسونگ 2021 باشیم.

برای علاقه مندان به دنیای اسمارتفون ها توصیه میکنیم حتما سری به بهترین گوشی های میان رده 2021 بزنند تا با قیمت بهترین گوشی های موتورولا و بهترین گوشی های سری M سامسونگ آشنا شوند.

همچنین در سال 2021 اتفاقات جالبی در مورد بهترین دوربین گوشی 2021 و بهترین گوشی های ضد آب دنیا در راه است. گیمرها نیز با بهترین گوشی های گیمینگ 2021 به وجد خواهند آمد. البته امسال برخی از بهترین گوشی های 5G در سال 2021 نیز به بازار عرضه میشوند که رقابت جدید و جذابی است.

بیشتر بخوانید:

منبع:phonearena

نظرات شما درباره تحریم های هواوی و برخورد دولت جدید در آمریکا با آن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر