;
coinex

گلکسی واچ 4 یا اپل واچ 7 ؛ چرا رقابت اسمارت‌واچ‌های 2021 تماشایی‌تر از سال‌های قبل است؟

رقابت اسمارت‌واچ‌های 2021 می‌تواند بسیار بیشتر از سال‌های پیش تماشایی و جذاب باشد، برای دانستن چرایی آن تا پایان با تکراتو همراه شوید

در سال 2020 سامسونگ با عرضه premium Galaxy Watch 3 و در سال 2019 با عرضه نسخه‌ای اسپورت تر Watch Active یک و دو انتظارات را از خود بسیار بالا برد، به همین سبب اکنون پیش‌بینی دقیق درباره اسمارت‌واچ‌های آن بسیار دشوار است.

علاوه بر این اسمارت واچ های اپل و سایر کمپانی ها را نیز نباید نادیده گرفت که هر بار با کیفیتی بهتر از قبل و امکاناتی خیره کننده عرضه میشوند و از جمله آنها میتوان به ردمی واچ شیائومی اشاره کرد که در کنار بهترین گوشی های شیائومی 2021 رونمایی شده است.

گلکسی واچ 4 یا اپل واچ 7 ؛ چرا رقابت اسمارت‌واچ‌های 2021 تماشایی‌تر از سال‌های قبل است؟

به گزارش ETNews سامسونگ به احتمالا زیاد در نیمه دوم سال در یک رویداد بسته گشایی ویژه از گلکسی واچ 4 یا گلکسی واچ اکتیو 3 رونمایی خواهد کرد. در حالی که این وب سایت کره‌ای از جزئیات نسل جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ صحبت به میان نیاورده است، اما انتظار می‌رود که نسل جدید یک تغییر بزرگ را در ویژگی نظارت بر سلامتی ساعت‌ها ایجاد کند.

این ویژگی جدید احتمالا اندازه گیری گلوکز خون غیر تهاجمی خواهد بود که بنا به گفته ها چهار سال است بر روی آن درحال کار هستند. اگر براساس آنچه پیشتر اتفاق افتاد قضاوت نماییم، احتمالا گلکسی واچ4  شانس بیشتر برای شکست دادن اپل واچ سری 7 خواهد داشت. به احتمال زیاد سامسونگ دستگاه جدید خود را در ماه آگوست و اپل در ماه سپتامبر رونمایی خواهند کرد.

گلکسی واچ 4 یا اپل واچ 7 ؛ چرا رقابت اسمارت‌واچ‌های 2021 تماشایی‌تر از سال‌های قبل است؟

یکی از مهم‌ترین دلایل این پیشرو بودن سامسونگ در توسعه فناوری مانیتوریگ ECG است که البته اپل نیز بر روی آن درحال کار کردن است. حدود 463 میلیون نفر در سال 2019 در جهان مبتلا به دیابت بودند،  فناوری مانیتورینگ ECG در اپل واچ و در سامسونگ واچ می‌تواند به افراد در نسل‌های آینده کمک کند که راحت تر این بیماری را تشخیص دهند.

علاوه بر این در میان بهترین گوشی های 2021 و بهترین تبلت های 2021 نیز باید منتظر خلاقیت های بی پایان کره ای ها باشیم. البته فراموش نکنیم که اس 21 به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2021 به تازگی معرفی شده است.

همانطور که می دانید، تشخیص دیابت با سطح بالای قند خون زمانی طولانی را می پرد، اگر اپل و سامسونگ واقعا بتوانند روشی قابل اطمینان و نسبتا مقرون به صرفه را برای تشخیص و نظارت بر میزان گلوکز خون ایجاد کنند، تحولی بنیادین در زندگی میلیون‌ها نفر ایجاد می شود.

فراتر از این ها ما قبل از این در تکراتو جدیدترین و بهترین ساعت های هوشمند 2021 را به شما معرفی کرده بودیم. همچنین توصیه میکنیم برای شناخت عمیق تر این محصولات جذاب دنیای تکنولوژی سری به پرفروش ترین ساعت هوشمند جهان و بهترین ساعت های هوشمند زنانه بزنید. همچنین بررسی دقیق نسخه تیتانیومی گلکسی واچ 3 را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

نظر شما درباره رقابت اسمارت‌واچ‌های 2021  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر