;
coinex

4 جایگزین ارزان تر ایرپاد مکس اپل را بشناسید

امروز قصد داریم 4 جایگزین ارزان تر ایرپاد مکس اپل که عملکرد بسیار عالی با قیمت بسیار ارزان را ارائه می‌دهند را به شما معرفی کنیم. با ما همراه شوید.

خبر خوش دیگر این است این هدفون ها همگی درحال حاضر برای فروش هستند و شما در عین حفظ کردن پول خود می توانید تجربه صوتی بهتری را داشته باشید.

پیش از این در تکراتو از اپل ایرپادز مکس برایتان گفته بودیم و البته قیمت گزافی که دارد. اما بهتر است با نگاهی به بهترین هدفون های 2021 تصمیم بهتری برای خرید هدفون بگیرید.

4 جایگزین ارزان تر ایرپاد مکس اپل را بشناسید

جایگزین های اپل ایرپادز مکس که در اینجا معرفی میشوند ممکن است به لحاظ کیفی در حد و اندازه های این محصول نباشند اما بالطبع میتوانند در حد قیمت خود ظاهر شوند. این ها عبارتند از:

Bowers & Wilkins PX7

هدفون Bowers & Wilkins PX7 وضوح و دیانامیکی را ارائه می دهد که در محدوه قیمت آن بی نظیر است. درایوهای بزرگ 43 میلی متری یکی از دلایل این فوق العادگی خاص این هدفون است.

همچنین برای کسانی که ممکن است درباره این برند ندانند باید به آنها گفت این شرکت همان شرکتی است که اکثر آهنگ های گروه بیتلز را در استودیو معروف ابی رود طراحی و مهندسی کرده است

4 جایگزین ارزان تر ایرپاد مکس اپل را بشناسید

Blue Satellite Premium Wireless Noise-Cancelling Headphones

نام تجاری دیگری که احتمالا چیزی درباره آن نشنیده اید یعنی شرکت بلو، برترین میکرفون های برتر یو اس بود و ایکس ال آر و هدفون های استدیویی را ارائه می دهد.

اکنون این شرکت طیف وسیعی از هدفون های برای مصرف عموم تولید کرده است که مدل ستلایت یکی از آنها است. این هدفون از یک سیستم 4 درایو 44 میلی متری با پاسخگویی فوق العاده بهره می گیرد

4 جایگزین ارزان تر ایرپاد مکس اپل را بشناسید

Master & Dynamic MW65

Master & Dynamic MW65 پر از ویژگی های فوق العاده و وسوسه کننده است. این مدل محدوده بلوتوثی سه برابر معمول (65 فوتی) ارائه می دهد و همچنین عمر باتری آن تا 24 ساعت داوم دارد و از یک فناوری فعال کننده حذف نویز نیز بهره مند است.

4 جایگزین ارزان تر ایرپاد مکس اپل را بشناسید

Audio-Technica ATHM50XBT

این مدل فوق العاده زیر 200 دلار هزینه دارد و بسیار تا به اینجا محبوب بوده است. این هدفون ها از هدفون های استدیوی حرفه ای ATH M50x الهام می گیرند. این هدفون از درایورهای بزرگ 45 میلی متری و حداکثر 40 ساعت استفاده مداوم بهره می برد.

4 جایگزین ارزان تر ایرپاد مکس اپل را بشناسید

علاوه بر اینها توصیه میکنیم سری به بهترین لپ تاپ های 2021 و بهترین تبلت های 2021 بزنید و با شناخت کافی و وافی دست به انتخاب بزنید. گیمرها هم که دسته بندی مخصوص خود را تحت عنوان بهترین هدست گیمینگ 2021 دارند و حتی در میان بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021 میتوانند با موارد جالب توجهی مواجه شوند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

نظر شما درباره 4 جایگزین ارزان تر ایرپاد مکس اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر