;
coinex

محصول جدیدی که فیسبوک به دنبال ساختش است

محصول جدیدی که فیسبوک به دنبال ساختش است ، در آینده ای نه چندان دور رونمایی خواهد شد، برای دانستن جزئیات بیشتر با تکراتو همراه شوید.

تنش بین اپل و فیسبوک کم کم دارد به بالاترین میزان خود میرسد و هر از چندگاهی مدیران عامل دو شرکت به طعنه و کنایه به رقیب خود اشاره میکنند.

در ماه گذشته، فیس بوک اپل را رقیب آینده خود خواند، عموما احتمالا این رقابت را بخاطر تلاش های شرکت اپل در زمینه AR/VR می دانند، اما اکنون گزارش جدید نکته دیگری را نیز اضافه می کند.

محصول جدیدی که فیسبوک به دنبال ساختش است

خبرگزاری Information  گزارش داده است که فیس بوک به عنوان بخشی از تلاش های سخت افزاری مستمر خود، درحال ساخت یک ساعت هوشمند است که دارای هدست Oculus VR و صفحه نمایش هوشمند پرتال است که میتواند آنرا به یکی از بهترین ساعت های هوشمند 2021 بدل کند.

این ساعت هوشمند احتمالا توسط نسخه آزاد اوپن-سورس اندروید گوگل پشتیبانی خواهد شد که قابلیت اتصال به اینترنت را به طور مجزا دارا است و دیگر نیازی به گوشی های تلفن همراه برای این عمل نمی باشد.

از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند فیسبوک تمرکز بر روی پیام رسانی از طریق مسنجر و سایر پلتفرم های فیس بوک است. این غول فناروی همچنین درحال برنامه ریزی برای معرفی چندین نرم افزار و برنامه تناسب اندام و سلامتی از جمله توانایی ردیابی تمرینات و اتصال به خدمات پلتون می باشد.

محصول جدیدی که فیسبوک به دنبال ساختش است

ساعت فیس بوک باید بتواند با ساعت های هوشمند برتر اپل و فیبیت رقابت کند، این محصول جدید شرکت فیس بوک در سال 2022 رونمایی خواهد شد که البته قرار است خیلی زود سری جدیدی از آن نیز در سال بعدش نیز در بازار ارائه شود.

ما هنوز درباره قیمت این محصول چیزی نمی دانیم، اما گزارشات خبر از این داده اند که شرکت فیس بوک این ساعت هوشمند جدید به قیمت نزدیک به هزینه تولید قیمت گذاری خواهد کرد.

علاوه بر این توصیه میکنیم برای اطلاع از جدیدترین محصولات مایکروسافت حتما بهترین لپ تاپ های 2021 و بهترین تبلت های 2021 را ببینید. همچنین برای علاقه مندان به تکنولوژی بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2021، بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021، بهترین هدست گیمینگ 2021، بهترین هدفون های 2021، بهترین تلویزیون های 2021، بهترین مادربردهای 2021 و بهترین سیستم گیمینگ ارزان قیمت جالب توجه به نظر میرسد.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

نظر شما درباره  محصول جدیدی که فیسبوک به دنبال ساختش است چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر