;
coinex

پشتیبانی سرویس پرداخت سامسونگ از بیت کوین و سایر رمز ارزها

در ادامه فرایند پذیرش همگانی ارزهای دیجیتال، به زودی شاهد پشتیبانی سرویس پرداخت سامسونگ از بیت کوین و سایر رمز ارزها خواهیم بود.

از اوایل سال میلادی 2020 تا به همین امروز اتفاقات زیادی در دنیای رمزارزها افتاده که بیش از هرچیز افزایش اعتبار و در نتیجه افزایش قیمت این ارزهای جدید بوده است. در این میان بیت کوین به عنوان اولین رمزارز جهان، رشد خارق العاده ای را تجربه کرده و به تدریج در بخش های مختلف معاملات تجاری پذیرفته شد.

چندی پیش هم خبر سرمایه گذاری مالک تسلا بر روی بیت کوین، افزایش ناگهانی قیمت آن را در پی داشت. حالا در ادامه این روند پذیرش ارزهای جدید، سامسونگ پی یا سرویس پرداخت سامسونگ نیز به زودی از ارزهای دیجیتال برای انواع پرداخت ها پشتیبانی خواهد کرد. این پشتیبانی با کمک «بیت‌پی» (BitPay) بزرگترین ارائه دهنده خدمات پرداخت رمزارزها فراهم خواهد شد.

پشتیبانی سرویس پرداخت سامسونگ از بیت کوین و سایر رمز ارزها

همانطور که در پیش بینی قیت بیت کوین از سال 2022 تا 2030 نیز گفته بودیم، گران ترین رمزارز جهان حالا مورد توجه بسیاری قرار گرفته و همواره با سیر صعودی قیمت به پیش میرود. همین چند روز پیش بود که امکان استفاده از بیت کوین در اپل پی فراهم شد و حالا در اقدامی مشابه سامسونگ نیز قصد دارد استفاده از رمزارزها را در سرویس های پرداخت خود میسر کند.

با این حساب کاربران میتوانند از بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال برای خریدهای آنلاین و فیزیکی استفاده کنند. در واقع کاربران به راحتی می‌توانند کارت‌های اعتباری BitPay را با رمزارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و استیبل کوین‌هایی همچون «USDC»، «GUSD»، «پکس» و «BUSD» شارژ کنند.

پشتیبانی سرویس پرداخت سامسونگ از بیت کوین و سایر رمز ارزها

بیت پی نه تنها از بیت کوین که از سایر ارزهای دیجیتال نیز پشتیبانی میکند. به نظر میرسد که به زودی ممکن است گوگل نیز به این جرگه پیوسته و با کمک بیت پی مکان پشتیبانی از رمزارزها را در پلتفرم های خود مهیا کند.

این روزها فارغ از بیت کوین سایر ارزهای دیجیتال نیز مورد توجه قرار گرفته اند. بر همین اساس ما در تکراتو و در پیگیری بحث بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 به  پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021، پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021، پیش بینی قمیت کاردانو در سال 2021، پیش بینی قیمت ترون در سال 2021 و پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 پرداخته بودیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پشتیبانی سرویس پرداخت سامسونگ از بیت کوین و سایر رمزارزها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر