;
coinex

اطلاعات مهمی از شیائومی ردمی نوت 10 افشا شد

در سال جدید انتظار رونمایی چندین محصول کلیدی را توسط شیائومی داریم. حالا اطلاعات مهمی از شیائومی ردمی نوت 10 افشا شده است. با ما در ادامه همراه باشید.

شیائومی طی مدت اخیر از شیائومی می 11 و پوکو ام 3 به عنوان دو مورد از فهرست بهترین گوشی های 2021 رونمایی رسمی به عمل آورده و حالا نوبتی هم باشد نوبت خانواده محبوب ردمی و عرضه یکی از جدیدترین و بهترین گوشی های شیائومی 2021 است.

حالا اطلاعات جدیدی از جدیدترین مدل سری ردمی نوت منتشر شده که حکایت از برخی مهمترین مشخصات این محصول جدید دارد. در ادامه با ما باشید تا این جزئیات را بررسی کنیم.

اطلاعات مهمی از شیائومی ردمی نوت 10 افشا شد

چندی پیش مشخص شد که تاریخ رونمایی از ردمی نوت 10 چهارم مارس سال جاری خواهد بود. حالا اما تیزرهایی از این محصول منتشر شده اطلاعات مهمی از ردمی نوت 10 به ما میدهد.

در این تیزرهای مشخص شده که دوربین سلفی به صورت حفره ای روی نمایشگر قرار دارد و صفحه نمایش این محصول با لایه محاظ گوریلاگلس حفاظت میشود.

آنطور که مشخص شده است، حسگر اثر انگشت روی لبه گوشی قرار گرفته و دوربین اصلی با برآمدگی اندکی در قاب پشتی طراحی شده است. بر اساس این تیزرها قاب پشتی ردمی نوت 10 خمیده و نمایشگر کاملا مسطح است.

اطلاعات مهمی از شیائومی ردمی نوت 10 افشا شد

این گوشی همچنین از صدای Hi-Res و فناوری شارژ سریع پشتیبانی میکند. علاوه بر این ب نظر میرسد برای این گوشی تراشه اسنپدراگون 750G در نظر گرفته شده تا در عین پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه، قیمت تمام شده محصول خیلی بالا نباشد و با یکی از ارزان ترین گوشی های 5G دنیا مواجه باشیم.

علاوه بر این به نظر میرسد دوربین اصلی این گوشی یک سنسور 108 مگاپیکسلی خواهد بود که آنرا به یکی از بهترین دوربین گوشی 2021 بدل میکند. همچنین انتظار میرود این محصول در رنگ های سبز، خاکستری و آبی عرض شود.

شیائومی حالا نه تنها رقابت با پرچمداران رقبای خود یعنی بهترین گوشی های هواوی 2021، بهترین گوشی های سامسونگ 2021 و بهترین گوشی های وان پلاس را آغاز کرده است، بلکه به عنوان یکی از مهمترین عرضه کنندگان بهترین گوشی های چینی 2021، در بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 نیز رقابت سختی را با قیمت بهترین گوشی های موتورولا و بهترین گوشی های سری M سامسونگ آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شیائومی ردمی نوت 10 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر