;
coinex

تغییر کاربری کافی نت ها به مزارع استخراج ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال طی مدت اخیر رشد ارزش فراوانی را تجربه کرده اند. حالا خبر از تغییر کاربری کافی نت ها به مزارع استخراج ارز دیجیتال میرسد. با ما باشید.

افزایش ارزش رمزارزها، صاحبان شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ را به سرمایه گذاری در این حوزه ترغیب کرده است. از سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری تسلا روی بیت کوین گرفته تا تبدیل کافی نت ها و گیم نت های کوچک و بزرگ به مزارع استخراج رمزارزها!

شیوع گسترده پاندمی در سراسر جهان، کسب و کارهای زیادی از جمله گیم نت ها و کافی نت ها را متضرر کرده است. حالا به نظر میرسد صاحبان این مشاغل راهکارهایی برای جبران ضرر ناشی از پاندمی را در دستور کار قرار داده اند.

تغییر کاربری کافی نت ها به مزارع استخراج ارز دیجیتال

قدرت سیستم های گیمینگ در گیم نت ها، ایده خوبی برای استخراج ارز دیجیتال است. صاحبان کافی نت ها همین حالا در ویتنام از تبدیل فعالیت های خود به فرایند استخراج ارز دیجیتال میگویند.

یکی از صاحبان این کسب و کارها در ویتنام در صفحه فیسبوک خود آورده که سودآوری و درآمدزایی این کار خیلی بیشتر از کاربری سابق یعنی گیم نت بوده است و او همچنین به همکاران خود پیشنهاد مشاوره رایگان را داده است.

تغییر کاربری کافی نت ها به مزارع استخراج ارز دیجیتال

در تصاویری که منتشر شده است، تعداد زیادی کارت گرافیک GeForce RTX 3080 را مشاهده می‌کنیم که علت آن مالک مغازه است که فروشگاه قطعات کامپیوتری محسوب می‌شود.

البته با وجود کمبود شدید کارت گرافیک های جدید انویدیا در بازار، عده ای معتقدند فروش این کارت ها و استفاده از درآمد آنها برای ادامه این روند میتوانست ساده تر از راه اندازی مزرعه استخراج باشد.

درواقع، کارت گرافیک‌های قدرتمند RTX 3080 می‌توانند برای مصارف به‌مراتب مفیدتری استفاده شوند؛ درحالی‌که در اینجا تنها قربانی استخراج رمزارز  بیشتر می‌شوند.

در هفته‌ها و ماه‌های اخیر، اخبار زیادی از تأثیر تجارت ارزهای دیجیتال در دنیای تکنولوژی و گیمینگ به‌گوش می‌رسد. ما به تناسب این موضوع و در بررسی بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021، به بررسی وضعیت ارزهای دیجیتال در سال آینده از جمله پیش بینی قیت بیت کوین از سال 2022 تا 2030، پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021، پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021، پیش بینی قمیت کاردانو در سال 2021، پیش بینی قیمت ترون در سال 2021 و پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 پرداخته بودیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تغییر کاربری کافی نت ها به مزارع استخراج ارز دیجیتال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر