;
coinex

عرضه هارد دیسک 100 ترابایتی در آینده نزدیک

با وجود محبوبیت بالای SSD ها به نظر میرسد  سیگیت از برنامه های خود برای عرضه هارد دیسک 100 ترابایتی در آینده نزدیک خبر میدهد. با ما باشید.

با وجود محبوبیت بالای SSD ها، همچنان سیگیت به تولید هارد دیسک های پرظرفیت ادامه خواهد داد. این محصولات با وجود سرعت به مراتب کمتر، همواره گزینه های ارزان قیمت تری برای افزایش فضای ذخیره سازی کامپیوترها و دیتاسنترها به شمار میروند.

کمپانی سیگیت حالا از برنامه های خود برای عرضه هارد دیسک هایی در ظرفیت های 50 و 100 ترابایت تا سال 2030 با فناوری ضبط مغناطیسی خبر داده است.

عرضه هارد دیسک 100 ترابایتی در آینده نزدیک

البته که نباید انتظار عرضه این محصولات به عنوان بهترین هارد دیسک های 2021 را داشته باشیم. اما به نظر میرسد سیگیت به زودی برنامه تولید محصولاتی با ظرفیت بیش از 100 ترابایت را نیز استارت خواهد زد.

همانطور که گفتیم این کمپانی برای عرضه محصولاتی با چنین ظرفیتی باید از فناوری ذخیره سازی یا ضبط مغناطیسی استفاده کند. این شرکت همچنین در راستای این برنامه سرگرم بروزرسانی تکنولوژی Multi-Actuator است که می‌خواهد عملکرد هارد دیسک ‌های آینده را دو برابر بهتر کرده و طی سال‌ های آینده احتمالا در برخی مدل ‌ها به یک استاندارد تبدیل خواهد شد.

عرضه هارد دیسک 100 ترابایتی در آینده نزدیک

سیگیت همچنین حالا تولید هارد دیسک با ظرفیت 20 ترابایت در فرم فکتور سنتی ۳.۵ اینچ و با تکنولوژی ضبط مغناطیسی به کمک گرما یا Heat Assisted Magnetic Recording را آغاز کرده است. این فناوری با حرارت دادن موقتی مواد دیسک با لیزر حین نوشتن، ظرفیت ذخیره‌سازی را بالا می‌برد.

در پایان برای اطلاع از جدیدترین نوآوری های دنیای تکنولوژی د سال جدی توصیه می کنیم نگاهی به بهترین لپ تاپ های 2021، بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021، بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2021، بهترین هدفون های 2021، بهترین هدست گیمینگ 2021، بهترین تبلت های 2021، بهترین ساعت های هوشمند 2021 و بهترین مادربردهای 2021 داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عرضه هارد دیسک 100 ترابایتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر