;
coinex

اطلاعات جدیدی از هوآوی P50 منتشر شد

دنیای فناوری حالا منتظر رونمایی از جدیدترین پرچمدار هوآوی است و شایعات حول محور هوآوی P50 جریان دارد. حالا اطلاعات جدیدی از این محصول منتشر شده است.

در شمار بهترین گوشی های 2021 بدون شک باید همواره جایی برای هوآوی در نظر گرفت. در سال جاری و در فهرست بهترین گوشی های هواوی 2021 در درجه اول انتظار ارائه جدیدترین پرچمدار سری پی هواوی را داریم.

در حال حاضر و با وضعیتی که هوآوی با آن دست و پنجه نرم می کند و با فروش زیربرند آنر، هیجان قبلی درباره پرچمدار جدید هوآوی وجود ندارد. اما همچنان می دانیم که در مورد این محصول باید منتظر ارائه مجموعه ای از نوآوری ها باشیم. حالا اطلاعات جدیدی از این محصول منتشر شده است.

اطلاعات جدیدی از هوآوی P50 منتشر شد

در حال حاضر به نظر می رسد ممکن است معرفی محصول تا اردیبهشت 1400 به طور بی انجامد و البته بالطبع باید خانواده ای شامل 3 عضو اصلی باشد.  این محصولات شامل مدل پایه هواوی P50 در کنار P50 Pro و P50 Pro Plus می شود. این البته مطابق با وضعیت خانواده پی 40 به هنگام عرضه است. باید دید رقیب بهترین گوشی های سامسونگ 2021، بهترین گوشی های شیائومی 2021 و بهترین گوشی های وان پلاس در بازار چگونه عمل خواهد کرد.

همچنین مطابق با انتظارات پیشین و با در نظرگرفتن وضعیتی که هوآوی در ارتباط با گوگل و خدمات آن داشت، انتظار می رود پی 50 با سیستم عامل HarmonyOS عرضه شود. هوآوی در نظر دارد تا HarmonyOS  را همین ماه ارائه کند.

اطلاعات جدیدی از هوآوی P50 منتشر شد

این کمپانی همچنین نقشه راه بروزرسانی مدل های قدیمی از جمله دستگاه های پرچمدار و میان رده را به اشتراک خواهد گذاشت. با این حال، این شرکت هنوز دستگاهی را که این سیستم عامل را به صورت پیش فرض ارایه کرده باشد، معرفی نکرده است.

البته گزارشات حاکی از این است که هوآوی رونمایی از این محصول را تا اردیبهشت 1400 به تعویق خواهد انداخت و بسیای این را با آمادگی نهایی HarmonyOS مرتبط می دانند.

غول چینی در حال برنامه ریزی های جدی برای گسترش قدرتمندانه HarmonyOS در سال 2021 است. در نتیجه این شرکت اعلام کرده که HarmonyOS تا پایان سال روی 300 میلیون دستگاه در دسترس خواهد بود.

بدون شک هوآوی در بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 نیز برنامه های زیادی دارد و بدون شک با محصولات جدید خود که با HarmonyOS مجهز خواهند شد به رقابت با بهترین گوشی های چینی 2021، بهترین گوشی های سری M سامسونگ، قیمت بهترین گوشی های موتورولا و بهترین گوشی های ال جی خواهد پرداخت.

همچنین در پایان توصیه می کنیم بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های ضد آب دنیا، بهترین گوشی های گیمینگ 2021 و بهترین گوشی های 5G در سال 2021 نیز نگاهی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص انتشار اطلاعات جدیدی از هوآوی P50 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر