;
coinex

آموزش کسب درآمد از کلاب هاوس ؛ چطور از clubhouse درآمد زایی کنیم؟

کلاب هاوس یکی از اپ‌های ترند سال 2021 است که در واقع یک شبکه اجتماعی مبتنی بر صوت است و ما این گفتار را به آموزش کسب درآمد از کلاب هاوس اختصاص داده‌ایم.

این روزها کافیست گشتی کوتاه در شبکه‌های اجتماعی بزنید و یا اندکی اخبار تکنولوژی را دنبال کنید تا نام کلاب هاوس به گوش شما بخورد. این اپلیکیشن مبتنی بر گفتگوی صوتی آنلاین در این چند وقت محبوبیت زیادی بین کاربران کسب کرده است.

همانطور که اشاره کردیم، کلاب هاوس نیز یک شبکه اجتماعی محسوب می‌شود ولی تفاوتی بزرگ با دیگر اپ‌هایی همچون اینستاگرام دارد و تفاوت آن، این است که در clubhouse نمی‌توانید از طریق متن، عکس یا فیلم با دیگران ارتباط برقرار کنید و تنها راه برقراری ارتباط از طریق لایو صوتی است.

این مهم به خودی خود موجب می‌شود بتوانید با دیگر کاربران ارتباط نزدیک‌تری برقرار کنید و این جنبه برای کسانی که قصد دارند از این اپ کسب درآمد کنند، بسیار مهم است. از این رو، ما قصد داریم در این گفتار به آموزش درآمدزایی از Clubhouse بپردازیم. با تکراتو همراه باشید!

آموزش کسب درآمد از کلاب هاوس

اخیرا اپلیکیشن کلاب هاوس بین کارآفرینان و مردم بسیار محبوب شده است. از دلایل محبوبیت کلاب هاوس این است که می‌تواند بستری مناسب برای کسب درآمد افراد باشد اما چه چیزی موجب می‌شود افراد، کلاب هاوس را برای کسب درآمد مناسب بدانند؟

این موضوع را با مقایسه‌ای برای شما توضیح می‌دهیم. برای مثال اگر بخواهیم کلاب هاوس را با تیک تاک مقایسه کنیم، در تیک تاک شما تنها ویدئوهایی را برای عموم مردم به اشتراک می‌گذارید و هیچ ارتباط مستقیمی با فالوورهای خود ندارید و همچنین ممکن است جواب برخی کامنت‌ها و پست‌ها را ندهید.

اما در clubhouse، شما می‌توانید مستقیما با کسانی که در روم گفتگوی صوتی آنلاین شما حضور دارند، تبادل نظر کنید و این مکالمه‌ی واقعی موجب می‌شود این اپ برای بیزینس و کسب درآمد مناسب‌تر از دیگر اپلیکیشن‌ها باشد. به همین خاطر، افراد به منظور کسب درآمد به کلاب هاوس روی آورده‌اند.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و قصد دارید از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را بکنید، هر چه زودتر اپلیکیشن کلاب هاوس را نصب کنید چرا که ثابت شده افراد پیشرو در کارها معمولا موفقیت بیشتری نسبت به افراد پیرو کسب می‌کنند.

همینطور سعی کنید فالوورهای خود را افزایش دهید چرا که اولین قدم برای درآمدزایی از clubhouse، بیشتر در دید مردم بودن است. پس از تعداد فالوورهای خود غافل نشوید و اولین هدف خود را روی جذب فالوور بگذارید.

بدین منظور، می‌توانید از ترفندهای بالا بردن فالوور کلاب هاوس استفاده کرده و همینطور خواندن مقالات بیو کلاب هاوس و عکس پروفایل کلاب هاوس نیز می‌تواند کمک بزرگی برای شما برای جذب فالوور باشد. بنابراین سعی کنید نکات ذکر شده در این گفتارها را حتما رعایت کنید.

اما در ادامه، نحوه درآمد زایی از کلاب هاوس به روش‌های مختلف را توضیح می‌دهیم. با استفاده از این آموزش کسب درآمد از کلاب هاوس می‌توانید در طی چند ماه کسب و کار خود را در clubhouse رونق دهید. تا پایان گفتار همراه ما باشید.

آموزش درآمدزایی از Clubhouse ؛ سرمایه‌گذاری

آموزش کسب درآمد از کلاب هاوس
آموزش درآمدزایی از Clubhouse

در کلاب هاوس، روم‌هایی وجود دارد که توسط کارآفرینان مطرح، سرمایه گذاران و سلبریتی‌ها مدیریت می‌شوند و در آن کارآفرینان و مخترعان نوپا ایده‌های خود را مطرح می‌کنند تا سرمایه‌گذار پیدا کنند. شما نیز می‌توانید به عنوان یک مخترع یا ایده‌پرداز در این روم‌ها شرکت کرده و برای ایده خود سرمایه گذار پیدا کنید.

این روم‌ها به شکل‌های مختلفی برگزار می‌شوند که رایج‌ترین نوع آن، رومی است که مجریان یا مدیران به برخی شنونده‌ها اجازه می‌دهند میکروفن خود را وصل کنند و درباره ایده خود برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران صحبت کنند تا آنها درصورت تمایل، روی پروژه سرمایه گذاری کنند.

در این روم‌ها، شنوندگان نیز تشویق می‌شوند که چطور ایده‌های خلاقانه بسازند، آنها را گسترش دهند و از طریق آنها، کسب و کار خود را ارتقا دهند. البته درصورتی که ایده شما به‌اندازه کافی عالی نباشد، ممکن است به شدت نقد شود.

از این رو، قبل از اینکه به فکر مطرح کردن ایده خود در این روم‌ها شوید، مطمئن شوید که به‌طرز تاثیر گذار و قدرتمندی سخنان خود را در روم بیان کنید تا بتوانید در جلب توجه مردم موفق شوید.

همینطور اگر ایده شما شکست خورد، سعی کنید ظرفیت شنیدن هر نوع انتقادی را داشته باشید واز آنها برای بهبود فکر مبتکرانه خود استفاده کنید تا اینکه به کل بیخیال آن شوید. چرا که ممکن است به واسطه آن ایده بهبود یافته، بتوانید سرمایه‌گذاران بهتری پیدا کنید.

به علاوه، شما به‌عنوان یک سرمایه‌گذار نیز می‌توانید در این روم‌ها شرکت کرده و به تشخیص خود، هر کدام از ایده‌ها را که فکر می‌کنید ارزش سرمایه گذاری دارد، انتخاب کرده و روی آن سرمایه گذاری کنید.

البته توجه داشته باشید که در این بین گرفتار ترول‌ها و کلاه‌برداران نشوید و مراقب باشید از شما کلاه‌برداری‌ نکنند. حتما قبل از سرمایه‌گذاری اطلاعات کاملی راجع به آن کارآفرین جمع‌آوری کنید.

همینطور می‌توانید در مواجهه با افراد کلاه‌بردار، آنها را ریپورت و یا بلاک کنید. برای این کار می‌توانید از مقالات آموزش ریپورت کردن در کلاب هاوس و بلاک کردن در کلاب هاوس کمک بگیرید تا از شر آنها در شبکه اجتماعی کلاب هاوس راحت شوید.

آموزش کسب درآمد از کلاب هاوس ؛ مشارکت تجاری

کسانی که صاحب یک کسب و کار هستند، فرصت‌های زیادی دارند تا با دیگر کارآفرینان ارتباط برقرار کرده و یک مشارکت تجاری راه‌اندازی کنند. در واقع روم‌های زیادی وجود دارند که در آنها کارآفرینانی حضور دارند.

شما می‌توانید با شرکت در این روم‌ها و دست بلند کردن، میکروفن خود را وصل کرده و درباره اهداف خود صحبت کنید. سپس می‌توانید به‌طور مستقیم به کارآفرینان درخواست مشارکت تجاری بدهید و از این طریق، کسب و کار خود را توسعه دهید.

آموزش کسب درآمد از کلاب هاوس ؛ روم‌های اسپانسر

آموزش کسب درآمد از کلاب هاوس
آموزش درآمدزایی از Clubhouse

از دیگر روش‌های کسب درآمد در کلاب هاوس، اسپانسر کمپانی‌های دیگر شدن است. اگر شما بتوانید خود را به عنوان یک سخنران معتبر یا متخصص در زمینه خود تثبیت کرده باشید، ممکن است توسط شرکت‌ها برای ایجاد یا حضور در روم‌ها به عنوان متخصص، حمایت مالی شوید.

نحوه درآمد زایی از کلاب هاوس ؛ حق عضویت در کلاب

در کلاب هاوس، کلاب‌هایی وجود دارد که در آن به یک موضوع تخصصی همچون کارآفرینی، ورزش، رسانه یا مواردی از این دست می‌پردازند. این کلاب‌ها بی‌شباهت به گروه‌های داخل فیسبوک نیستند و تنها تفاوت آنها، صوتی بودن کلاب‌ها در clubhouse است.

طبق صحبت‌هایی که انجام شده، به‌نظر می‌رسد قرار است در آینده سازندگان کلاب‌ها برای حضور کاربران در کلاب خود، حق عضویت دریافت کنند. اما هزینه‌های این کلاب‌ها به شهرت و محبوبیت آن کلاب در بین مردم بستگی دارد‌.

بیشتر بخوانید: کلاب هاوس با شماره ایران

آموزش کسب درآمد از کلاب هاوس ؛ پاسخ دادن به سوالات

آموزش کسب درآمد از کلاب هاوس
طریقه پول درآوردن از کلاب هاوس

اگر شما در زمینه خاصی تخصص یا مهارت دارید، می‌توانید یک کلاب بسازید و در آن، به سوالات افراد پاسخ دهید و به ازای هر سوالی که جواب می‌دهید، مبلغی پول دریافت کنید. البته قرار است در آینده این کار به کمک سیستم پرداختی خود کلاب هاوس صورت بگیرد.

اما در حال حاضر، کلاب هاوس هنوز توانایی ارسال یا دریافت پول درون برنامه‌ا‌ی را ندارد. ولی برخی مدیران قبول کرده‌اند که با استفاده از امکانات و اپ‌های دیگر پرداخت‌ها را انجام دهند.

آموزش کسب درآمد از کلاب هاوس ؛ نتورکینگ

در کلاب هاوس، تعداد زیادی از افراد متخصص وجود دارند که برخی از آنها صاحبان مشاغل کوچک، مدیران عامل میلیونر، غول‌های فناوری و سلبریتی‌ها هستند. شما می‌توانید به راحتی با این دسته از افراد ارتباط برقرار کنید و به آنها نزدیک شوید.

برخی از آنها اکانت کلاب هاوس خود را به اکانت‌های دیگر من جمله توییتر و اینستاگرام ربط داده‌اند و از این رو، شما می‌توانید مستقیما به آنها پیام داده و راجع به فرصت‌های شغلی موجود صحبت کنید.

بیشتر بخوانید: کلاب هاوس در ایران

نحوه درآمد زایی از کلاب هاوس ؛ میزبان شدن

آموزش کسب درآمد از کلاب هاوس
آموزش درآمدزایی از Clubhouse

از دیگر روش‌ های درآمد زایی در کلاب هاوس، میزبان شدن در روم‌های دیگر است که البته برای این مورد، شما باید تعداد فالوور بالایی داشته باشید. در این روش، از شما دعوت می‌شود تا میکروفن خود را وصل کرده و در روم صحبت کنید.

در واقع، زمانی که شما به‌عنوان یک سخنور در یک روم‌ حضور پیدا می‌کنید، برای فالوورهای شما نوتیفیکیشنی ارسال می‌شود و آنها درصورت تمایل می‌توانند در آن لایو صوتی شرکت کنند.

مزیت این کار این است صاحب روم می‌تواند از این فرصت استفاده برده و تعداد فالوورهای خود را افزایش دهد تا بتواند بهتر محصولات خود را به فروش بگذارد. در این حالت شما نیز به عنوان یک مجری یا معرف، مبلغی پول دریافت می‌کنید.

آموزش کسب درآمد از کلاب هاوس ؛ هزینه ورودی گرفتن

این ویژگی هنوز در کلاب هاوس راه‌اندازی نشده ولی سازندگان اپ قصد دارند امکاناتی به clubhouse اضافه کنند که در آن، مدیران بتوانند به‌ازای ورود هر شخص به روم‌ خود، هزینه‌ای را از آنها بگیرند. البته مبلغ هزینه ورودی مشخص نیست. احتمالا هزینه ورودی هر روم به موضوع بحث و همینطور محبوبیت روم بستگی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: دانلود کلاب هاوز (Clubhouze) برای اندروید

آموزش کسب درآمد از کلاب هاوس ؛ درباره محصول خود صحبت کنید

آموزش کسب درآمد از کلاب هاوس
طریقه پول درآوردن از کلاب هاوس

اگر شما یک کارآفرین یا متخصص هستید، می‌توانید در حین برگزاری روم درباره محصول یا آموزش حرفه‌ی خود صحبت کنید و دیگران را تشویق کنید کالای شما را بخرند و یا در کلاس‌های شما شرکت کنند.

البته مراقب باشید که در روم خود تنها راجع به محصول خود صحبت نکنید چرا که این مهم موجب می‌شود مردم روم شما را در حد تبلیغات محصول شما بدانند و به‌آرامی روم را ترک کنند. بنابراین بهتر است حین صحبت‌های آموزشی خود، محصول خود را نیز معرفی کنید.

علاوه بر این، می‌توانید کدهای تخفیف مخصوص کلاب هاوس را برای محصولات خود در بیو‌ قرار دهید چرا که معمولا وقتی محصول خود را معرفی می‌کنید و یا به‌عنوان سخنور در روم صحبت می‌کنید، مردم بیو شما را بررسی می‌کنند و با وجود کد تخفیف، بیشتر برای خرید محصول شما مشتاق می‌شوند.

نحوه درآمد زایی از کلاب هاوس ؛ انعام گرفتن

با اینکه نمی‌توان خیلی بر روی انعام گرفتن حساب کرد ولی این روش نیز می‌تواند یک نحوه درآمد زایی از کلاب هاوس باشد. با این‌حال، هنوز این ویژگی در clubhouse راه‌اندازی نشده ولی ممکن است در آینده، امکان ارسال یا دریافت انعام در این اپلیکیشن امکان پذیر شود.

انعام گرفتن بیشتر به این بستگی دارد که صحبت‌های شما تا چه حد برای شنونده ارزشمند هستند؛ از این رو گرفتن انعام گارانتی‌ای ندارد و حتی ممکن است هیچ زمانی انعام دریافت نکنید‌. اما به‌طور کلی، این روش برای درآمدزایی خیلی ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: تنظیمات کلاب هاوس

آموزش کسب درآمد از کلاب هاوس ؛ تولید محتوا

آموزش کسب درآمد از کلاب هاوس
طریقه پول درآوردن از کلاب هاوس

از دیگر روش‌های درآمد زایی که می‌توان در کلاب هاوس نیز از آن استفاده کرد، تولید محتوا است. در این روش شما می‌توانید به افراد در تولید محتوا کمک کرده و در ازای آن، هزینه‌ای را دریافت کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید برای دیگران یک بیو عالی بنویسید و در ازای آن هزینه دریافت کنید.

آموزش کسب درآمد از کلاب هاوس ؛ دریافت کمک هزینه

بر اساس برخی گزارش‌ها، احتمالا بنیان‌گذاران قصد دارند برای حمایت از استارتاپ‌های کوچک، کمک هزینه‌هایی را برای آنها درنظر بگیرند. البته این اولین باری نیست که یک شبکه اجتماعی برای کاربران خود یک بودجه کمک هزینه محدود درنظر می‌گیرد‌.

برای مثال سال گذشته، تیک تاک یک صندوق کمک هزینه 200 میلیون دلاری راه‌اندازی کرد. البته نکته مهمی که وجود دارد این است که حتما باید درنظر گرفت این سرمایه برای چه کسانی درنظر گرفته شده و برای اعطای آن، پلت‌فرم چه معیارهایی را درنظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: فیلترینگ کلاب هاوس در عمان

آموزش کسب درآمد از کلاب هاوس ؛ بازاریابی وابسته

برای درآمدزایی در کلاب هاوس، لزومی ندارد که حتما محصول خود را معرفی کنید. شما می‌توانید با معرفی محصولات دیگران برای آنها بازاریابی کرده و از این طریق، حق کمیسیون دریافت کنید. یا که می‌توانید لینک مخصوص خود را برای محصول مدنظر در بیو قرار داده و هر زمان که کاربران از لینک شما استفاده کنند، شما مبلغی پول دریافت خواهید کرد.

بدین منظور، بهتر است محصولی که از آن استفاده می‌کنید را بررسی کرده و ببینید آیا می‌توان از طریق تبلیغ آن، حق کمیسیون دریافت کرد یا خیر. اگر این امکان وجود داشت، از شرکت محصول مورد نظر یک لینک مخصوص به خود بگیرید و در کلاب هاوس به تبلیغ آن بپردازید.

چه چیزی موجب ترند شدن کلاب هاوس شده است؟

آموزش کسب درآمد از کلاب هاوس
طریقه پول درآوردن از کلاب هاوس

احتمالا اگر کمی راجع به اپلیکیشن کلاب هاوس  اطلاعات داشته باشید، متوجه خواهید شد که این اپ ویژگی‌‌های خیلی خاصی ندارد که موجب ترند شدن و این حجم از محبوبیت آن شود. اما زمانی که ثروتمندترین فرد جهان در سال 2021، ایلان ماسک، حمایت خود را از clubhouse اعلام کرد، این اپلیکیشن یک شبه به محبوبیت زیادی رسید و کاربران آن بعد از لایو صوتی ایلان ماسک، به شدت در حال افزایش است.

حتی با اینکه تنها نسخه آیفون این اپلیکیشن راه‌اندازی شده و همینطور تنها از طریق دعوتنامه کلاب هاوس می‌توان به آن راه یافت، تعداد کاربران آن قابل توجه است و همچنان سیر صعودی خود را طی می‌کنند.

البته سازندگان clubhouse اعلام کرده‌اند که قرار است به زودی نسخه‌های دیگر این اپ راه‌اندازی شوند و به محض انتشار ما لینک دانلود آنها را در مقالات دانلود کلاب هاوس اندروید، دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر و دانلود کلاب هاوس برای مک و لینوکس قرار می‌دهیم.

این اپلیکیشن در مارس 2020 منتشر شد و در آن زمان، تنها استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران ریسک پذیر از آن استفاده می‌کردند. مالک کلاب هاوس پاول دیویسن (Paul Davison) و روهان سث (Rohan Seth) هستند که هردو در گذشته کارآفرینانی از بی‌اریا (Bay Area) بوده‌اند.

اما از دلایل محبوبیت و ترند شدن این اپ می‌توان به دلایل زیر اشاره کرد:

  • یک ایده جدید که از طریق حالت تعامل مبتنی بر صدا موجب تحول شد‌.
  • حضور پررنگ کارآفرینان و افراد مشهور همچون ایلان ماسک و مارک زاکربرگ
  • حالت ثبت نام تنها از طریق دعوتنامه نیز از دلایل مشهوریت آن است.

البته می‌توان گفت که این اپلیکیشن در حال توسعه است و از این رو، ممکن است امنیت و هک کلاب هاوس با مشکلاتی مواجه باشد و یا حتی اخباری از کشف یک باگ امنیتی در کلاب هاوس نیز شنیده شد.

علاوه بر این، مشکلات دیگری وجود دارند که  در صورت مواجه شدن با آنها، می‌توانید با خواندن مقالات رفع مشکل کلاب هاوس و حل مشکل دعوتنامه کلاب هاوس آنها را برطرف کنید.

البته اگر می‌بینید که نمی‌توانید با این مشکلات کنار بیایید، می‌توانید مراحل دیلیت اکانت کلاب هاوس را طی کرده و اطلاعات خود را از سرورهای کلاب هاوس پاک کنید.

اما با وجود تمام این مشکلات، به‌نظر می‌رسد آینده روشنی برای clubhouse وجود دارد و اگر شما کاربر آیفون هستید، پیشنهاد می‌کنیم هر چه زودتر این آپ را نصب کنید و نام کاربری خود را در آن ثبت کنید.

همینطور برای دریافت دعوتنامه روش‌های متفاوتی وجود دارد که سریع‌ترین آن، دریافت دعوتنامه از یک دوست است. اما می‌توان از روش‌های کد دعوت رایگان کلاب هاوس و خرید دعوتنامه کلاب هاوس نیز استفاده نمود‌.

بنابراین اگر توانستید که این آپ را نصب کنید، از خواندن مقالات آموزش کار با کلاب هاوس، آموزش ساخت روم در کلاب هاوس و آموزش ساخت کلاب در اپلیکیشن کلاب هاوس در تکراتو غافل نشوید.

همینطور ممکن است به گفتارهای آموزش ضبط صدا در کلاب هاوس، بیشترین فالوور کلاب هاوس و افزایش فالوور کلاب هاوس نیز علاقه‌مند باشید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: thisismoney

نظر شما در خصوص آموزش کسب درآمد از کلاب هاوس چیست؟ شما چه روش‌هایی برای کسب درآمد از کلاب هاوس می‌شناسید؟ نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر