;
coinex

کلاب هاوس با شماره ایران ؛ دریافت کد دعوتنامه کلاب هاوس چگونه است؟

کلاب هاوس در حال حاضر از پرسروصداترین شبکه های اجتماعی است. در جستار پیش رو به بحث عضویت در کلاب هاوس با شماره ایران میپردازیم.

در حال حاضر چند ماهی هست که محور اصلی همه بحث ها در دنیای اپلیکیشن ها و علی الخصوص شبکه های اجتماعی، به یک نام پیوند خورده و آن اپلیکیشن کلاب هاوس است. حتی اخبار خلاقیت های سایر شبکه های اجتماعی نیز بی ارتباط با کلاب هاوس نیست.

کلاب هاوس حالا در ایران نیز دوستداران و مشتاقان زیادی پیدا کرده است و بر همین اساس است که قصد داریم به یکی از بحث های مرتبط با کلاب هاوس بپردازیم. موضوعی که در ایران سوال برانگیز و مسئله آفرین شده است. این بحث مربوط به نحوه عضویت در کلاب هاوس با شماره ایران است که در مواردی با مشکلاتی مواجه شده و حالا ذیل جستار کلاب هاوس با شماره ایران به آن خواهیم پرداخت.

کلاب هاوس با شماره ایران

دریافت کد دعوتنامه هاوس با همراه اول و ایرانسل چگونه است؟

اگرچه بعید است کمتر کسی کلاب هاوس را نشناسد اما محض اطلاع بیشتر میگوییم که کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی صوتی جدید است که با قابلیت ها و امکاناتی جدید عرضه شده است، اما به صورت محدود و تنها هم برای iOS. اما اگر توضیحات کاملتری از زیروبم این سرویس جدید می خواهید باید نگاهی به اپلیکیشن کلاب هاوس چیست، دعوتنامه کلاب هاوس چیست و مالک کلاب هاوس کیست داشته باشید.

این سرویس که در درجه اول با نام ایلان ماسک به شهرت جهانی رسید، تنها با استفاده از دعوتنامه رسمی یکی از اعضای حاضر در اپلیکیشن، عضو جدید می پذیرد. پس از عضویت نیز شما امکان استفاده از اتاق های گفتگو که در موضوعات گوناگون دایر هستند را دارید. اما آیا این همه ماجراست؟

برخی کاربران بعد از دانلود کلاب هاوس آیفون با مشکلاتی در ثبت اکانت کاربری و دریافت کد تاییدیه اپلیکیشن مشکلاتی داشتند که در رفع مشکل کلاب هاوس به آن پرداخته بودیم. اما حالا بحث ما درباره کلاب هاوس با شماره ایران است که در دو زیرمجموعه کلاب هاوس با همراه اول و کلاب هاوس با ایرانسل به آن خواهیم پرداخت. در ادامه کلاب هاوس با شماره ایران ما را همراهی کنید.

کلاب هاوس با شماره ایران

برای درک بهتری از فضای کلاب هاوس کافیست تصور کنید روی موبایل خود اپلیکیشنی دارید که می توانید با آن به گفتگوی مردم گوش کنید. همین ایده ساده احتمالا شکل دهنده کلاب هاوس شده است. در واقع در این سرویس با شمار زیادی از اتاق های گفتگو مواجه هستید که کاربران آنها را به دلخواه در موضوعات گوناگون ایجاد کرده و به صحبت می پردازند. با توجه به اینکه اتاق ها را مدیران اداره می کنند، این مدیر است که می تواند به اعضا یا حضار اجازه صحبت یا گفتگو را بدهد. البته شما امکان ساخت اتاق در کلاب هاوس را نیز دارید.

نخستین افرادی که در کلاب هاوس عضو شده اند با ایجاد روم یا اتاق های متنوع در حوزه های مختلف، بحث و گفتگوهای جذابی را در موضوعات گوناگونی ترتیب داده اند و کاربران زیادی را به خود جلب کرده اند.

کلاب هاوس با شماره ایران ؛ دریافت کد دعوتنامه هاوس با همراه اول و ایرانسل چگونه است؟
کلاب هاوس با همراه اول

از جمله ویژگی های اساسی کلاب هاوس این است که کاربران صرفا به صورت صوتی و برخط می توانند با هم گفتگو کنند. به علاوه در این سرویس گفتگوها ضبط نمی شود، اما برای این موضوع می توانید نگاهی به آموزش ضبط صدا در کلاب هاوس داشته باشید. درواقع با وجود اینکه کلاب هاوس را با پادکست زنده یا تعاملی مقایسه کرده اند، تفاوت این با پادکست در زنده بودنش است.

در حال حاضر تنها از طریق اپلیکیشن iOS کلاب هاوس می‌توان عضو این شبکه شد. کاربران آیفون قادر به دانلود و نصب این سرویس هستند و در صورت دریافت کد دعوت کلاب هاوس، خرید دعوتنامه کلاب هاوس یا کد دعوت رایگان کلاب هاوس می توانند به عضویت این سرویس در آیند.

البته امکان دانلود کلاب هاوس اندروید وجود دارد اما باید بدانید که شما با نسخه رسمی اپلیکیشن روبرو نخواهید بود و این صرفا یک نسخه غیررسمی است که با دانلود کلاب هاوز (Clubhouze) برای اندروید در دسترس شما قرار میگیرد. درنتیجه این نسخه رسمی نیست.

فراتر از این مسئولان کلاب هاوس اما توضیح داده اند که به زودی باید انتظار رونمایی و عرضه نسخه اندروید اپلیکیشن را داشته باشیم. آنها یک توسعه دهنده اندروید استخدام کرده اند و در حال توسعه ورژن اندروید این سرویس هستند که باید به زودی عرضه شود. این موضوع می تواند برای ما جذابیت زیادی داشته باشد، در حال حاضر نیز این سرویس جذابیت زیادی برای کاربران ایرانی دارد و کلاب هاوس با همراه اول و کلاب هاوس با ایرانسل به دغدغه های کاربران بدل شده است.

پس عرضه نسخه اندروید این سرویس بدون شک جذابیت زیادی خواهد داشت و در نتیجه عضویت در کلاب هاوس با شماره ایران حائر اهمیت خواهد شد. البته تا کلاب هاوس نسخه اندروید عرضه کند، رقبای آن بیکار نخواهند نشست، و در همین ابتدای امر توییتر از قابلیت چت روم صوتی رونمایی به عمل آورده است.

دعوتنامه کلاب هاوس : کلاب هاوس با شماره ایران

در حال حاضر مهمترین چالش ورود به اپلیکیشن برای کاربران آیفون کسب دعوتنامه است. در حال حاضر شما برای عضویت در این سرویس نیاز به دریافت دعوتنامه از سوی دیگر کاربران دارید. هر کاربر جدید در ابتدای عضویت در کلاب هاوس 2 دعوتنامه برای ارسال به دیگران دارد. البته تعداد این دعوتنامه ها به مرور و با توجه به میزان فعالیت کاربر افزوده می شود.

البته در حال حاضر در صورتی امکان دریافت دعوتنامه را ندارید، می توانید در حداقلی ترین حالت ممکن نام کاربری خود را در این سرویس رزرو کنید تا زمانی که یکی از دوستان شما که شماره تلفن شما را در لیست تماس‌های خود داشته باشد و درون این شبکه دعوتنامه‌ای در اختیار داشته باشد میتواند با انتخاب نام شما میتواند شما را به استفاده از این سرویس دعوت کند.

کلاب هاوس با شماره ایران ؛ دریافت کد دعوتنامه هاوس با همراه اول و ایرانسل چگونه است؟

اگر نام کاربری خود را هم رزور نکنید شخصی که در این شبکه حضور دارد و دعوتنامه دارد میتواند از طریق شماره تلفن شما را به آن دعوت کند. در مورد کار با این سرویس اما به آموزش جامع تکراتو در آموزش کار با کلاب هاوس مراجعه کنید.

کلاب هاوس با شماره ایران : کلاب هاوس با همراه اول

همانطور که پیش از این نیز گفته بودیم، در حال حاضر عضویت در کلاب هاوس تنها با دعوتنامه ممکن است و شخص معرف باید شما را در لیست تماس خود داشته باشد یا شما را به آن اضافه کند. کلاب هاوس دسترسی به لیست تماس کاربران دارد و آن را مرتبا به روزرسانی می کند و به همین دلیل هنگام دعوت باید نام و شماره تلفن شخص در لیست تماس شما باشد. سپس از طریق دعوتنامه می توانید افراد را به این شبکه دعوت کنید.

در حال حاضر یکی از مشکلات جدی کاربران عضویت در کلاب هاوس با همراه اول است. در واقع کلاب هاوس با همراه اول پشتیبانی نمی شود. برخی خبرگزاری ها سخن از عدم پشتیبانی همراه اول توسط کلاب هاوس یا بالعکس را به میان آورده اند، اما واقعیت این است که می توان کد تایید کلاب هاوس با همراه اول را نیز می توان دریافت کرد.

کلاب هاوس با شماره ایران ؛ دریافت کد دعوتنامه هاوس با همراه اول و ایرانسل چگونه است؟

اما با یک تمهید می توان کد تاییدیه کلاب هاوس با همراه اول را دریافت کرد. برای دریافت کد تاییدیه فعالسازی کلاب هاوس در صورتی که اس ام اس حاوی کد را دریافت نکردید، کافیست چند بار پیاپی درخواست ارسال پیام را در فواصل 15 ثانیه ای ارسال کنید.

در صورتی که این کار را چند مرحله تکرار کنید، با فشار دادن درخواست ارسال پیامک، گزینه تماس تلفنی فعال می شود و در تماس کد فعالسازی سرویس برای شما قرائت خواهد شد. در این صورت مشکل دریافت کد کلاب هاوس با همراه اول مرتفع خواهد شد.

این شیوه در مورد دریافت کد کلاب هاوس با ایرانسل نیز کاربرد دارد. اساسا در صورتی که در دریافت کد کلاب هاوس با ایرانسل یا کلاب هاوس با شماره ایران مشکل داشتید، با شیوه پیش گفته می توانید موفق شوید. البته تا آنجایی که بررسی ما نشان می دهد، تنها کلاب هاوس با همراه اول چنین مشکلی داشته و در مورد کلاب هاوس با ایرانسل یا رایتل چنین گزارشی نداشته ایم.

مسئولان کلاب هاوس گفته اند که در حال کار روی نسخه اندروید این سرویس هستند. البته با بررسی های رسمی به نظر می رسد که برنامه نویسان عجله ای برای انتشار نسخه اندروید ندارند. یک دلیل عمده و اصلی این است که شمار زیاد کاربران اندروید سبب شده تا مسئولان کلاب هاوس بابت مقاومت یا توانایی سرورهای این اپلیکیشن برای تحمل این حجم از کاربر نگران باشند.

اما دلیل دیگری که بنیان گذاران این شبکه اجتماعی بای تاخیر در عرضه نسخه اندروید سخن از آن به میان آورده اند، این است که تیم طراحی این سرویس بسیار جوان و تازه کار هستند و استفاده از نسخه iOS با زیرساخت های فنی آمازون برای عرضه چنین سرویسی بسیار سریع تر و در دسترس تر بوده است.

به معنای دیگر نسخه اندروید در راه است اما احتمالا بنیانگذاران شرکت اساسا چنین استقبال و تقاضایی را پیش‌بینی نمی‌کردند. برخی شنیده‌ها حاکی است که شرکت یک برنامه‌نویس اندروید برای توسعه نسخه اندروید کلاب هاوس هم استخدام کرده است. پس احتمالا دیر یا زود شاهد نسخه اندروید کلاب هاوس خواهیم بود.

تعداد کاربران کلاب هاوس : کلاب هاوس با شماره ایران

البته در حال حاضر نیز با وجود اینکه نسخه اندروید راه اندازی نشده است در مدت کوتاه اخیر، و با توجه به میل و اقبال زیادی که به این سرویس وجود دارد، شمار کاربران و بالطبع، تعداد دانلود این سرویس تا حد چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

کلاب هاوس با شماره ایران ؛ دریافت کد دعوتنامه هاوس با همراه اول و ایرانسل چگونه است؟

بر اساس آمارهای ارائه شده توسط App figure، این اپلیکیشن در مدت کوتاهی توانسته 3 میلیون بار دانلود بگیرد و همین در نوع خود رشد قابل توجهی به حساب می آید. حدود 2 میلیون و 300 بار از این دانلودها تنها در ژانویه سال 2021 اتفاق افتاده و جالب تر آنکه این وبسایت مدعی شده که 30 درصد از دانلود اپلیکیشن کلاب هاوس از 28 ژانویه به بعد بوده است.

کاربران فعلی کلاب هاوس

با وضعیت عضوگیری فعلی کلاب هاوس، شانس زیادی دارید تا با ایلان ماسک، کوین هارت و یا جرد لتو هم صحبت شوید. در حال حاضر، تعداد کاربران کلاب هاوس زیاد نیست و سازندگان و توسعه دهندگان در حال توسعه و امتحان کردن ویژگی های مختلف روی این سرویس هستند تا آن را به فضایی امن برای کاربران تبدیل کنند.

چگونه دوستان خود را در کلاب هاوس پیدا کنیم؟

بعد از ورود به کلاب هاوس، این اپلیکشن مثل هر اپلیکیشن دیگری بر اساس دفترچه شماره تلفن های گوشی شما، افرادی را که در کلاب هاوس هستند یافته و به عنوان دوستان تان به شما پیشنهاد می کند. البته کلاب هاوس همچنین بر اساس علاقه مندی ها و اتاق هایی که به آن وارد شدید و صحبت کرده اید نیز افرادی را به شما پیشنهاد می کند.

خود شما نیز می توانید در کلاب هاوس میزبان باشید، اتاق یا کلوپ بسازید. هنگام ساختن اتاق جدید برای یک موضوع، می توانید از بین 3 گزینه اتاق باز، اتاق اجتماعی یا اتاق خصوصی برای مدیریت فضای گفتگو یکی را انتخاب کنید. در اتاق باز هرکسی می تواند وارد شده یا خارج شود. اتاق اجتماعی برای کسانی قابلیت ورود دارد که مستقیما در اپلیکیشن با هم دوست هستند و اتاق بسته نیز صرفا برای افرادی است که شما اجازه عضویت یا دعوتنامه حضور را ارسال کرده باشید.

چطور برای دیگران دعوت نامه کلاب هاوس بفرستیم؟

هر کاربر می تواند تعداد محدودی دعوت نامه برای دیگران بفرستند. برای ارسال دعوت نامه می توانید به روش زیر عمل کنید:

گام اول: در قسمت بالای صفحه اصلی کلاب هاوس، بر روی آیکون پاکت نامه بزنید.

کلاب هاوس با شماره ایران ؛ دریافت کد دعوتنامه هاوس با همراه اول و ایرانسل چگونه است؟

گام دوم: در صورتی که دسترسی به لیست مخاطبان خود را به کلاب هاوس داده باشید، فهرست مخاطبانی که قابل دعوت به این اپ هستند مشاهده می شود. با زدن دکمه دعوت (invite) در کنار نام هر فرد، دعوت نامه برای آن فرد ارسال می شود. با هر بار زدن بر روی دکمه دعوت، یکی از دعوت نامه های قابل ارسال شما کم می شود.

گام سوم: پس از زدن دکمه Invite، به برنامه ارسال پیامک خود هدایت شده و پیام آماده ای در بخش چت شما با آن فرد درج می شود. با زدن دکمه ارسال، دعوت نامه برای آن فرد ارسال خواهد شد. یپش از ارسال می توانید پیام دعوت نامه را ویرایش کنید.

کلاب هاوس با شماره ایران ؛ دریافت کد دعوتنامه هاوس با همراه اول و ایرانسل چگونه است؟

برای آموزش های تکمیلی درباره کلاب هاوس و کار با بخش های مختلف اپلیکیشن می توانید افزایش فالوور کلاب هاوس، عکس پروفایل کلاب هاوس، دیلیت اکانت کلاب هاوس و بیو کلاب هاوس را ببینید. همچنین برای برخی آموزش های بیشتر تنظیمات کلاب هاوس، بلاک کردن در کلاب هاوس و کلاب هاوس در ایران را ببینید.

علاوه بر این برای دنیال کردن جدیدترین اخبار کلاب هاوس صفحات امنیت و هک کلاب هاوس، کشف یک باگ امنیتی در کلاب هاوس و فیلترینگ کلاب هاوس در عمان را ببینید. فارغ از این اخبار نسخه های دیگر کلاب هاوس برای سایر پلتفرم ها را در دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر و دانلود کلاب هاوس برای مک و لینوکس دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ترفندهای بالا بردن فالوور کلاب هاوس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    سلام وقت بخیریکنفر ازخارج کشورشمارهتماس منو گرفت بعد اسم یه کداومدبعدگفت کدبخون من اصلا برنامه کلاپ هاوس ندارم گفتم چیه گفت واسه کلام هاوسه امااین قصدهک کردن گوشی منوداشته

    پاسخ

    من داشتم کار میکردم یکدفعه پرید بیرون نه اون شماره بلکه با گوشیو شماره دیگه هم خواستم نتونستم کد میاد میزنم میگه ارور میده اگر کسی می‌تونه بگه علتش چیه

    پاسخ

    من توتهران هستم اول باایرانسل وصلشدم بعدازیهفتهدقطه شد مجبورشدم همراه اول بخرم بااون هم نتونستم

    پاسخ

    اگر موفق به دریافت کد نشدید میتونم کمکتون کنم این آید ی تل منهi ICTMarker

    پاسخ