;
coinex

دانلود بازی کلش کوئست (Clash Quest) برای اندروید و آیفون

استودیو سوپرسل بعد از تجربه موفق کلش آو کلنز و کلش رویال، قصد ارائه عناوین جدیدی دارد. در ادامه با دانلود بازی کلش کوئست با ما باشید.

استودیو سوپرسل سازنده و توسعه دهنده عناوین محبوب و پرطرفداری نظیر کلش آو کلنز و کلش رویال، اخیرا رسما اعلام کرد که روی توسعه سه عنوان جدید کار می کند و به زودی این سه عنوان را ارائه خواهد داد.

این استودیو اعلام کرده که هر سه بازی به مانند دیگر عناوین استودیو با نام کلش و با شخصیت های عناوین معروف مانند کلش رویال و کلش آو کلنز ارائه خواهند شد. این استودیو به این نکته اشاره کرده که هر سه بازی در مراحل اولیه توسعه قرار دارند.

امروز در جستار پیش رو قصد داریم به بررسی اطلاعاتی که از این عناوین و به طور خاص کلش کوئست بپردازیم. در ادامه با ما باشید تا ضمن پرداختن به این عناوین، لینک دانلود کلش بازی کوئست را نیز به شما ارائه دهیم.

دانلود بازی کلش کوئست (Clash Quest) برای اندروید و آیفون

اولین و احتمالا در حال حاضر معروفترین عنوان میان عناوین ارائه شده، کلش کوئست نام دارد که یک تجربه تاکتیکال در مقابل هوش مصنوعی است. بازیکنان باید خطر روبرو خود را بررسی کرده و با استفاده از کارت های مناسب، آن را از بین ببرند.

عملکرد این شخصیت ها دقیقا مانند عملکردشان در سایر نسخه هاست، چهره ها بدون شک برای بازیکنان و دوستداران عناوین سوپرسل بسیار آشناست. اما این شخصیت ها به ردیف های مختلفی تقسیم می شوند که یعنی به استراتژی هایی کاملا متفاوت نیاز دارید. شما باید نیروهای خود را در ردیف های مختلف به صورت زنجیره ای پیوند دهید. اگر نیروهای شما تمام شود، بازی را باخته اید و اگر دشمن سقوط کند، شما پیروز می شوید و به مرحله بعد خواهید رفت.

با پیشرفت در بازی، شما نیروهای جدیدی را نیز باز خواهید کرد مثلا می توان به کارت بمب افکن اشاره کرد. ویژگی های خاص کلش کوئست این است که شما به مرور زمان آیتم ها و سلاح های مختلفی برای این شخصیت ها به دست خواهید آورد. به نظر می رسد و اساسا بسیار طبیعی است اگر بسیاری از شخصیت های نسخه های قبلی عناوین کلش را در این عنوان جدید نیز انتظار داشته باشیم.

اساسا نوعی یکپارچگی شخصیت ها، داستان و عناوین میان همه نسخ کلش وجود دارد که در نوع خود جذابیت زیادی دارد. البته که برخی نوآوری ها نیز در این عنوان وحود دارد و باس فایت ها و شخصیت های منفی مختص به کلش کوئست را باید انتظار داشته باشیم. در ادامه لینک دانلود بازی کلش کوئست را ارائه خواهیم داد.

دانلود بازی کلش کوئست (Clash Quest) برای اندروید و آیفون
نصب بازی کلش کوئست

دومین بازی کلش مینی (Clash Mini) نام دارد و شبیه یه یک بردگیم طراحی شده است. سوپرسل کلش مینی را یک بازی استراتژیک معمولی می داند که پر از مبارزه تن به تن و سریع خواهد بود.

عنوان کلش هیروز (Clash Heroes) نام دارد و در آن شما کنترل شخصیت های این سری را برعهده دارید. طراحی این بازی اکشن شبیه Diablo و Gauntlet است و شما در آن توسط موج بزرگی از دشمنان محاصره شده اید. با کشتن دشمنان سلاح و زره های جدیدی به دیت می آورید و ظاهر این شخصیت های آشنا را تغییر می دهد. در ادامه دانلود بازی کلش کوئست با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین دوربین های عکاسی 2021

وضعیت این سه بازی چگونه است؟

در نوشته‌ای جدید در سایت شرکت سوپرسل درباره وضعیت توسعه این عناوین آمده است:

علاوه بر ارائه یک تجربه‌ی جدید از مجموعه بازی‌های کلش برای طرفداران فعلی، ما می‌خواهیم مرزهای این مجموعه بازی را گسترش دهیم و مخاطبانی را که تاکنون مجموعه بازی‌های کلش را تجربه نکرده‌اند، به جهان این بازی دعوت کنیم.

درواقع از آنجایی که سوپرسل به از بین بردن بازی ها در نسخه بتا معروف استف ممکن است اساسا هیچ یک از این عناوین به مرحله عرضه رسمی و گسترده نرسند و سرنوشت آن ها به گونه ای دیگر رقم بخورد. این شرکت درباره این سه عنوان گفته:

با بازخوردهای شما، ما فکر می‌کنیم که هر سه بازی می‌توانند به آثاری عالی و شایسته‌ی طرفداران کلش تبدیل شوند و آن‌ها را خشنود کنند. با این وجود، اگر آن‌ها نتوانند به حد استانداردهایمان برسند، ما آن‌ها را متوقف خواهیم کرد و روی پروژه‌های دیگری تلاش خواهیم کرد.

در سالیان اخیر سوپرسل به شدت روی مجموعه بازی های کلش سرمایه گذاری کرده و در تلاش بوده که گسترده مخاطبان آن را افزایش دهد. هرچند ساخت این سه بازی یک قدم بزرگ محسوب می شود، اما تنها تصمیم سوپرسل در این مسیر نبوده است. آن ها طی سالیان اخیر انیمیشن های اختصاصی دنیای کلش را نیز منتشر کرده اند و در سال 2016 هم یک سری اینترنتی با محوریت این مجموعه ساخته شده است که هدایت آن را نویسندگانی بر عهده داشتند که روی انیمیشن سریالی سیمپسون ها را کار کرده اند.

همچنین رشد و گسترش شرکت و استودیوهایش هم در راستای همین قضیه انجام شده است. حتی دو بازی کلش مینی و کلش هیروز قرار است اولین‌ بازی‌هایی باشد که توسط استودیو جدید این شرکت در شانگهای ساخته می‌شود. این شرکت در این باره گفته:

این مهم است که اشاره کنیم که کلش آو کلنز و کلش رویال توسط تیم‌هایی کاملا متفاوت با تیم ۳ بازی جدید اداره خواهند شد. این یعنی ساختن این ۳ بازی جدید هیچ تأثیر منفی روی گسترش، توسعه و پشتیبانی از بازی‌های فعلی شرکت سوپرسل نخواهد گذاشت و آن‌ها کار خود را ادامه خواهند داد.

دانلود بازی کلش کوئست (Clash Quest) برای اندروید و آیفون

دانلود بازی کلش کوئست (Clash Quest) برای اندروید و آیفون
دانلود کلش کوئست اندروید

همانطور که گفتیم، سوپرسل مدتی پیش اعلام کرد که سه بازی جدید در دنیای کلش در دست توسعه دارد که عبارتند از کلش کوئست، کلش مینی و کلش هیروز. این عناوین سه بازی جدیدی هستند که سوپرسل قصد توسعه آن ها در مقابل کلش رویال را دارد. در این جستار نگاهی داریم به کلش کوئست و لینک دانلود بازی کلش کوئست را به شما ارائه خواهیم داد. لینک دانلود کلش کوئست اندروید و دانلود بازی Clash Quest آیفون از گوگل پلی و اپ استور در ادامه در دسترس شماست:

دانلود کلش کوئست اندروید

دانلود بازی Clash Quest آیفون

بعد از دانلود کلش کوئست اندروید و دانلود بازی Clash Quest آیفون شما می توانید نسبت به نصب و استفاده از این بازی مبادرت ورزید. البته در ادامه برای برخی آموزش های مرتبط ما را در دانلود بازی کلش کوئست همراهی کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین هارد اکسترنال 2021

دانلود بازی کلش کوئست (Clash Quest) و آموزش کار با آن

دانلود بازی کلش کوئست (Clash Quest) برای اندروید و آیفون
دانلود بازی Clash Quest آیفون

بدون تردید باید دو عنوان کلش آف کلنز و کلش رویال را جزو برترین بازی های ویدیویی دانست که توانسته اند در سبک استراتژیک به خوبی بدرخشند و طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کنند. از این رو باید گفت که استودیو Supercell قادر است تا بازی های منحصر به فردی را تولید کند که از نظر گیم پلی قدرت گیرایی و سرگرم کنندگی بالایی دارند. حالا بازی های جدیدی از سوپرسل ارائه شده که به آن ها خواهیم پرداخت. در دانلود بازی کلش کوئست با ما باشید.

بر اساس اطلاعات رسمی ارائه شده توسط کلش دات کام و ویدیوی منتشر شده توسط سوپرسل، بعد از دانلود بازی کلش کوئست باید انتظار یکی از بهترین بازی های استراتژیک ماجراجویی مبتنی بر استرتژی ماجراجویی را داشته باشیم که در آن شما زا یک جزیره به جزیره دیگر سعی در دفاع از آن ها را دارید.

این بازی شباهت هایی با کلش آو کلنز و کلش رویال دارد که از جمله باید به شباهت شخصیت ها و کارت ها و نوع بازی اشاره کرد و در هلسینکی فنلاند در حال کار روی آن هستند.

در هر حال در این بازی با داشتن تعداد مشخصی از نیروها هر نبرد را آغاز می کنید و می توانید با پیروزی در نبردها تعداد آن ها را افزایش دهید. اگر در طول نبردها نیروهای شما تمام شود می بازید و اگر موفق شوید که مدافعان را شکست دهید، پاداش خواهید گرفت و غنیمت های زیادی نصیب شما خواهد شد.

توسعه دهندگان در این عنوان از شخصیت های متعلق به بازی های قبلی در Clash Universe الهام گرفته اند. اما عناصر جدیدی نیز به این بازی اضافه شده است که مطمئنا به این سرگرمی و جذابیت این عنوان افزوده است. بدیهی است که هر شخصیت رفتار و مهارت های متفاوتی دارد، بنابراین قطعا باید برای گرفتن بهترین نتیجه ممکن استراتژی ها و برنامه های دقیقی داشته باشید. در ادامه دانلود بازی کلش کوئست با ما باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین تلویزیون های ایکس ویژن

ترکیب فوق العاده دو گیم پلی قدیمی تر

دانلود بازی کلش کوئست (Clash Quest) برای اندروید و آیفون
نصب بازی کلش کوئست: دانلود بازی کلش کوئست

گیم پلی بازی اندرویدی Clash Quest برداشت جدیدی از یک بازی نبرد مبتنی بر نوبت است که به نظر از کاراکترهای دو عنوان استراتژیک پیشین سوپرسل وام گرفته است. داستان بازی، شما را با قهرمانانی همراه خواهد کرد که بر اثر طوفان دریایی، کشتی آنها شکسته و اکنون در میان زنجیره ای از جزایر کشف نشده قرار گرفته اند و قصد دارند تا برای ادامه زندگی به جستجو و پیشرفت در جزایر مشغول شوند.

با آنها همراه شوید و نیروهای خود را در میدان جنگ گروه بندی و مطابقت دهید تا دفاع را در هم بشکنید و رئیس های افسانه ای را شکست دهید. جادوهای نمادین مانند Log و Fireball را آزاد کنید. به شیوه خودتان بجنگید، تصمیمات استراتژیک بگیرید و ترکیبات خود را با دقت انتخاب کنید تا در میدان نبرد پیروزی های شیرینی به دست آورید. پس از هر نبرد غنایم نادر را جمع آوری کرده و تیم خود را با تجهیزات حماسی ارتقا دهید تا توانایی های بیشتری را به دست آورید.

مبارزات بازی مبتنی بر نوبت است و این باعث می شود تا بازیکنان حملات موثرتری به نمایش بگذارند، چراکه می توان پس از هر نوبت حمله، استراتژی های جدیدی در پیش گرفته و نهایتا برنامه ریزی مناسب و دقیقی داشته باشند. سربازهای مختلف را آزاد کنید و جادوهای مورد علاقه خود را جمع آوری کرده و ارتقا دهید تا در نهایت توانایی و قدرت آتش بیشتری داشته باشید. از جمله ویژگی های کلیدی این عنوان باید به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نیروها، تاکتیک ها و طلسم ها را برای حمله مستقر کنید
  2. نبرد با رئیسان افسانه ای همچون Goblin King ، Papa Dragon و بیشتر
  3. گیم پلی مبتنی بر نوبت به شما امکان می دهد برای ایجاد حملات موثر استراتژی و برنامه ریزی کنید
  4. از جادوهایی مانند Fireball ، Swap ، Charge و Log استفاده کنید تا شانس پیروزی بیشتری داشته باشید
  5. سربازها و جادوهای مورد علاقه خود را جمع آوری و ارتقا دهید
  6. موارد قدرتمند را برای ارتقاء توانایی ها و قدرت آتش کشف کنید

بیشتر بخوانید: بهترین تلویزیون های ایرانی

ویژگی ها و دانلود بازی کلش کوئست (Clash Quest)

دانلود بازی کلش کوئست (Clash Quest) برای اندروید و آیفون
نصب بازی کلش کوئست: دانلود بازی کلش کوئست

بالطبع با وجود شباهاتی که میان این عناوین ذکر شد شما ممکن است از خود بپرسید، پس دقیقا چه چیزی به Clash Universe اضافه شده است. خب درواقع باید برای این مورد به رئیس ها (bosses) ، آیتم ها و ترکیب هایی که در این عنوان گنجانده شده است اشاره کرد.

با این آیتم شما شما می توانید قفل دسته های مختلف را انتخاب کنید که باعث افزایش آسیب و قدرت نیروهای شما می شود و به شما در پیروزی کمک می کند. رئیس ها نیز موانعی هستند که شما باید با آنها در هر نبرد روبرو شده و برای مقابله با آنها آماده باشید و همواره یک غافلگیری در انتظار شما خواهد بود.

همچنین بنابر اطلاعاتی که در برخی شبکه های اجتماعی منتشر شده است و توسط کاربران بازنشر شده، متوجه شدیم که این دفاع ها شامل برج های برج های Cannons ، X-bows و Inferno است، در حالی که شما می توانید آن ها را با کمک نیروهای خود و جادو یا اسپل از بین ببرید. سرپرست بازی و تهیه کننده و طراحان کلش کوئست می خواهند بازی به دنیای کلش اضافه شود. اما همچنان بازیکنان جدیدی که بازی ها قبلی را تجربه نکرده اند نیز می توانند از آن لذت ببرند.

سوپرسل عمدتا شخصیت های جهان کلش را در عناوین گوناگون استفاده می کند. حالا به نظر می رسد شخصیت های جدید را به لیست کلش کوئست اضافه کند. بر اساس آن چه از ویدیوها و اطلاعات رسمی مشخص شده، حضور این شخصیت ها قطعی است:

  • کماندار
  • بربر
  • جادوگر
  • مینی پکا
  • بمب افکن
  • غول
  • شاهزاده

یکی از جذاب ترین بخش های مربوط به شخصیت های کلش کوئست، ترکیب های جدید در حمله است. شما می توانید با فعال کردن موارد خود به روش هوشمند ترکیب های جدید بسازید تا دشمنان خود را شکست دهید.

این بازی در حال حاضر در حال آماده شدن است و نسخه بتای آن در بسیاری از کشورها از جمله فنلاند، سوئد، دانمارکف نروژ و ایسلند ارائه شده است و ما امیدواریم که به زودی یک نسخه جهانی از آن را دریافت کنیم تا بتوانیم وارد بررسی آن شویم. در نتیجه درحال حاضر امکان دانلود بازی Clash Quest آیفون و دانلود کلش کوئست اندروید ممکن نیست.

ما به محض ارائه جهانی این سرویس بررسی و جمع بندی جامع آن را ارائه خواهیم دارد. در حال حاضر هنوز نرم افزار به طور رسمی راه اندازی نشده است. در نتیجه راهی برای استفاده از آن و آموزش بخش های مختلف آن وجود ندارد. اما اینجا می توانیم ترفندهایی برای نصب بازی را به طور مرحله به مرحله به شما آموزش دهیم.  همچنین به گیمرها توصیه می شود نگاهی به بهترین گوشی های گیمینگ 2021 داشته باشند.

دانلود و نصب کلش کوئست برای اندروید و آیفون

دانلود بازی کلش کوئست (Clash Quest) برای اندروید و آیفون
نصب بازی کلش کوئست

همانطور که گفتیم در حال حاضر نسخه بتای این بازی در فنلاند، سوئد، نروژ، دانمارک و ایسلند ارائه شده است و شما برای استفاده از آن باید به نحوی با آی پی این 5 کشور اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند 2021

نصب و دانلود کلش کوئست اندروید

به سادگی هرچه تمام تر و به روش زیر می توانید نسبت به نصب و استفاده از کلش کوئست روی اندروید اقدام کنید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا به یک حساب Google Play نروژی، دانمارکی، فنلاندی، سوئدی یا ایسلندی احتیاج دارید. برای این کار نیاز به تغییر IP خود به این کشورها دارید. شما می توانید از VPNهایی مانند TunnelBear VPN و غیره استفاده کنید. فقط برای دانلود بازی و راه اندازی آن به این IP نیاز دارید و پس از آن می توانید بدون فیلترشکن بازی کنید.

  • پس از اتصال VPN به کشور مورد نظر، حافظه کش گوگل پلی را پاک کنید، آن را ببندید و دوباره باز کنید.
  • به Google Play بروید و Clash Quest را جستجو کنید. در حال حاضر می توانید آن را از اینجا دانلود کنید.
  • بازی را نصب کنید و VPN را روشن نگه دارید تا نصب کامل شود.
  • اکنون می توانید VPN را خاموش کرده و Clash Quest را روی دستگاه اندرویدی خود استفاده کنید.

لینک دانلود این بازی برای اندروید:

دانلود کلش کوئست اندروید

اما برای نصب کلش کوئست روی آیفون یا iPad مراحل زیر را طی کنید:

  • به App Store بروید و از Apple ID فعلی خود خارج شوید.
  • بر روی ورود به سیستم کلیک کنید و یک Apple ID جدید ایجاد کنید.
  • نروژ را به عنوان منطقه خود پر کنید و سپس بقیه جزئیات را پر کنید. سپس، بعدی را کلیک کنید
  • بقیه جزئیات مورد نیاز را پر کنید
  • هیچکدام را به عنوان روش پرداخت انتخاب کنید
  • کد تأییدی که در ایمیل خود دریافت کرده اید را پر کنید
  • اکنون به فروشگاه App نروژ دسترسی دارید. فقط Clash Quest را جستجو کنید و سپس بازی را بارگیری کنید.

لینک دانلود برای iOS:

دانلود بازی Clash Quest آیفون

جمع بندی : دانلود بازی کلش کوئست (clash quest)

دانلود بازی کلش کوئست (Clash Quest) برای اندروید و آیفون
دانلود بازی Clash Quest آیفون

کلش کوئست، جدیدترین عنوانی است که توسط سوپرسل به عنوان یک بازی استراتژیک و ماجراجویی ارائه شده است که تمامی شخصیت های آن برگرفته از دیگر محصولات سوپرسل از جمله کلش آو کلنز و کلش رویال است.

سوپرسل با انتشار نسخه بتای این سرویس در فنلاند، سوئد، نروژ، دانمارک و ایسلند رسما از این عنوان پرده برداری کرده است. همانطور که گفتیم در حال حاضر امکان استفاده آن به طور جهانی میسر نشده است و برای نصب آن باید فعلا منتظر بمانید یا با آی پی این کشورها اقدام کنید.

کلش کوست، محصولی جدید بر پایه و اساس قوانین و شخصیت های کلش آو کلنز و کلش رویال است. در این بازی با قهرمانان یک کشی غرق شده همراه خواهید بود و به جستجو اکتشاف در جزایر کشف نشده خواهید پرداخت. نیروهای خود را در میدان جنگ تجمیع و ساماندهی خواهید کرد تا بتوانید بر قهرمان های افسانه ای و پرمدعای این بازی غلبه کنید و جادوهای نمادین Log و Fireball را استفاده کنید. چینش و ترکیب مخصوص خود را پیاده کنید. استراتژی و راهکارهای خود را پیش بگیرید تا دائما شانس خوبی برای پیروزی داشته باشید.

  • نیروها ، تاکتیک ها و طلسم ها را برای حمله مستقر کنید
  • با دفاع های کلاسیک کلش نظیر برج های جهنمی، mortar و x-bow روبرو شوید.
  • با شخصیت هایی چون Goblin King،  Papa Dragon وارد مبارزه شوید.
  • گیم پلی مبتنی بر نوبت به شما امکان می دهد برای ایجاد حملات موثر استراتژیک و برنامه ریزی کنید
  • از جادوهایی مانند Fireball ، Swap ، Charge و Log استفاده کنید تا شانس پیروزی بیشتری داشته باشید
  • سربازها و جادوهای مورد علاقه خود را جمع آوری و ارتقا دهید
  • موارد قدرتمند را کشف و مجهز کنید تا توانایی های خود را تقویت کنید و قدرت شلیک خود را ارتقا دهید
  • برای نشان دادن مهارت های خود و کسب غنیمت بیشتر ، در لیگ ها شرکت کنید.

با این اوصاف به نظر می رسد یکی از بهترین بازی های اندرویدی 2021 که در سال جدید ارائه خواهد شد، عناوین جدید و برنامه ریزی شده سوپرسل است. فارغ از این در اینجا توصیه می کنیم نگاهی به بهترین بازی های 2021، بهترین بازی های استراتژیک 2021 و داشته باشید. همچنین بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021 و بهترین بازی های PS4 در سال 2021 نیز حالب توجه خواهد بود.

سوالات متداول

این اپ یا بازی دقیقا چیست و چه می کند؟

کلش کوئست (Clash Quest)، عنوان بازی استراتژیک و ماجراجویی است که تمامی شخصیت های آن برگرفته از دیگر عناوین دنیای کلش است.

این اپ در چه دسته بندی قرار دارد؟

این برنامه یا بازی در دسته بندی استراتژیک ماجراجویی قرار دارد.

تاریخ بروزرسانی این برنامه یا بازی چه تاریخی است؟

آخرین نسخه این اپ در تاریخ 19 فروردین 1400 منتشر شده است.

بالطبع برای گیمرها در سال جدید نگاهی به بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021، بهترین هدست گیمینگ 2021 و بهترین هدست برای PS5 نیز جالب توجه خواهد بود. همچنین بهترین مادربردهای 2021، بهترین سیستم گیمینگ ارزان قیمت و بهترین تلویزیون های 2021 را نیز در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دانلود بازی کلش کوئست (Clash Quest) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)