;
coinex

دانلود بازی کلش مینی (Clash Mini) برای اندروید و آیفون

استودیو سوپرسل در سال 2021 عناوین جدیدی را روانه بازار خواهد کرد که یکی از آنها کلش مینی نام دارد. در دانلود بازی کلش مینی با ما باشید.

سوپرسل برای همه گیمرها نامی آشناست، نه الزاما گیمرهای موبایلی، که هر گیمری آن را می شناسد. در حال حاضر بخش مهمی از محبوبیت سوپرسل ناشی از دو عنوان موفق یعنی کلش رویال و کلش آو کلنز است.

در حال حاضر گویا محبوبیت و توجهی که به دو عنوان سابق شده و موفقیت فراوانی برای سوپرسل در پی داشته، نظر این کمپانی را برای سرمایه گذاری بیشتر روی جهان کلش و توسعه آن جلب کرده است. بر این اساس سوپرسل از برنامه های خود برای توسعه و ارائه سه عنوان بازی جدید و مرتبط با دنیای کلش پرده برداری کرده است. جستاری که در پیش دارید، به دانلود بازی کلش مینی اختصاص دارد.

دانلود بازی کلش مینی (Clash Mini) برای اندروید و آیفون

در حال حاضر البته نسخه بتای این عناوین ارائه شده است و لینک دانلود بازی کلش مینی در دسترس هست اما با محدودیت هایی! درواقع لینک دانلود بازی کلش مینی در دسترس کاربران کشورهای محدودی قرار دارد آن هم به صورت ازمایشی و در صورت تایید نهایی این عناوین در دسترس همه قرار خواهند گرفت و بلافاصله ما در این جستار لینک دانلود کلش مینی اندروید و دانلود بازی Clash Mini آیفون را به شما ارائه خواهیم داد.

اما حالا قصد ما در دانلود بازی کلش هیروز پرداختن به آن دسته از اطلاعاتی است که از این عناوین و به طور خاص کلش مینی داریم. کلش مینی یکی از این سه عنوان است که در جستار دانلود بازی کلش مینی قصد پرداختن به آن و اطلاعاتش را داریم. با ما در دانلود بازی کلش مینی همراه باشید تا پیش از ارائه لینک دانلود کلش مینی اندروید و دانلود بازی Clash Mini آیفون ببینیم با چه چیزی مواجهیم!

دانلود بازی کلش مینی (Clash Mini)

دانلود بازی کلش مینی (Clash Mini) برای اندروید و آیفون

کلش مینی یک بازی استراتژیک مبتنی بر دنیای کلش است و بالطبع برای کلش دوستان می تواند بسیار جالب توجه باشد. کلش مینی به وسیه جدیدترین شعبه استودیو سوپرسل مستقر در شانگهای توسعه یافته است.

یکی از آخرین بازی هایی که اعلام شده کلش مینی است. در کنار کلش کوئست و کلش هیروز، این بازی سومین عنوان مهمی است که در سال 2021 ارائه خواهد شد و به نظر می رسد گزینه جذابی باشد.

سوپرسل با کلش مینی قصد دارد تجربه جدیدی در دنیای بازی های استراتژیک و آنلاین رقم بزند. حالا قصد داریم به بررسی کلش مینی بپردازیم. بیایید اطلاعات خود از این بازی را بررسی کنیم. در دانلود بازی کلش مینی با ما باشید. این نکته را بار دیگر تکرار می کنیم که به محض ارائه جهانی بازی کلش مینی، لینک دانلود کلش مینی اندروید و دانلود بازی Clash Mini آیفون را در اینجا ارائه خواهیم داد.

کلش مینی چیست؟ دانلود کلش مینی اندروید و آیفون

دانلود بازی کلش مینی (Clash Mini) برای اندروید و آیفون

در این بازی بازیکنان با یکدیگر به رقابت پرداخته و از استراتزی های گوناگونی استفاده می کنند تا همزمان مینیاتورها یا مینی های خود را روی صفحه بازی قرار دهند. پس از آن، مینی ها درگیر شده و این مینی های زیبا از شخصیت هایی که در حال حاضر بخشی از جهان کلش هستند و از عناوین کلش رویال و کلش آو کلنز الهام گرفته شده اند. طراحان بازی به این موضوع اشاره کرده اند که کلش مینی برای همه سنین در نظر گرفته شده است. به زودی امکان دانلود بازی Clash Mini آیفون و اندروید ارائه خواهد شد.

سه عنوان جدید سوپرسل را بیشتر بشناسید

دانلود بازی کلش مینی (Clash Mini) برای اندروید و آیفون
دانلود بازی Clash Mini آیفون

فارغ از بحث مربوط به دانلود کلش مینی اندروید و دانلود بازی Clash Mini آیفون بد نیست اطلاعاتی از سایر عناوین نیز با شما به اشتراک بگذاریم. گفته بودیم که کمپانی سوپرسل قصد دارد سه عنوان جدید در سال 2021 ارائه کند. این عناوین عبارتند از کلش مینی، کلش هیروز و کلش کوئست که پیشتر به دو مورد آخر نیز پرداخته بودیم. این گامی جدی از سوی سوپرسل برای توسعه جهان کلش است. این کمپانی در توضیح برنامه های خود آورده است:

علاوه بر ارائه یک تجربه‌ی جدید از مجموعه بازی‌های کلش برای طرفداران فعلی، ما می‌خواهیم مرزهای این مجموعه بازی را گسترش دهیم و مخاطبانی را که تاکنون مجموعه بازی‌های کلش را تجربه نکرده‌اند، به جهان این بازی دعوت کنیم.

در نتیجه در سال 2021 انتظار عرضه سه بازی جدید از دنیای کلش از سوی سوپرسل را داریم که بالطبع حضوری قدرتمندانه در دنیای بهترین بازی های اندرویدی 2021 است. تجربه به ما می گوید سوپرسل همواره در جلب نظر مثبت مخاطبان موفق بوده است و این را از اقبال گسترده و جهانی نسبت به کلش رویال و کلش آو کلنز فهمیدیم. البته که باید منتظر آینده باشیم و ببینیم آیا واقعا کلش مینی و دیگر عناوین می توانند موفقیت کلش رویال را تجربه کنند.

بار دیگر ذکر می کنیم که در حال حاضر امکان دانلود بازی کلش مینی وجود ندارد، اما به محض ارائه نسخه جهانی و عمومی این بازی ها لینک دانلود کلش مینی اندروید و دانلود بازی Clash Mini آیفون را در این جستار قرار خواهیم داد.

دانلود بازی کلش مینی (Clash Mini)

دانلود بازی کلش مینی (Clash Mini) برای اندروید و آیفون

سوپرسل درباره سه بازی جدید خود اطلاعاتی را ارائه کرده است. این سه بازی بر اساس داستان و محتوای عناوین قبلی و در فضای جهان کلش جریان دارد، ولی طراحی آن ها کاملا متفاوت است. اولین بازی در این سه گانه کلش کوئست است که یک تجربه تاکتیکال در مقابله با هوش مصنوعی است. در این بازی، بازیکنان با خطر روبرو شده و با و استفاده از گزینه های مناسب به مقابله خواهند پرداخت.

عملکرد شخصیت ها مانند نسخه های قبلی و قدیمی تر است. اما در ردیف های مختلفی با دشمنان مواجه خواهید شد و برای مقابله به استراتژی های گوناگونی نیاز دارید. باید نیروهای خود را در ردیف ها و زنجیره های مختلف قرار دهید. اگر نیروهای شما تمام شود بازنده خواهید بود و در صورت سقوط دشمن ضمن پیروزی و کسب غنایم و امتیازات، به مراحل بالاتر خواهید رفت.

از دیگر ویژگی های این عنوان کسب امکانات و ابزارهای دیگر به مرور است. به نظر می رسد که بیشتر شخصیت های این بازی مربوط به سایر نسخه هاست، اما درواقع برخی شخصیت ها، باس فایت ها و شخصیت های منفی مختص به کلش کوئست در این عنوان نیز وجود دارد.

کلش مینی که در این جستار به آن پرداختیم نیز شبیه یک بردگیم است که سوپرسل از آن به عنوان یک بازی استراتژیک معمولی نام برده است که پر از مبارزات تن به تن است.

کلش هیروز نیز به قهرمانان و شخصیت های دنیای کلش مرتبط است.. طراحی این بازی شبیه به Diablo و Gauntlet است و در آن نیز شما با موج بزرگی از دشمنان محاصره شده اید. با کشتن دشمنان سلاح و زره های جدید به دست خواهید آورد که ظاهر این شخصیت های آشنا را تغییر می دهد.

دانلود بازی کلش مینی

دانلود بازی کلش مینی (Clash Mini) برای اندروید و آیفون
دانلود کلش مینی اندروید

در سال های اخیر، شرکت سوپرسل به شدت روی مجموعه بازی های کلش سرمایه گذاری کرده و در تلاش بود تا گستره مخاطبان این مجموعه را افزایش دهد. هرچند ساخت این سه بازی یک قدم بزرگ در این راه است، اما سوپرسل برای تولید محتوای تصویری خصوصا انیمیشن و انیمیشن های سریالی نیز برنامه هایی دارد. همانطور که در سال 2020 یک انیمیشن کوتاه از دنیای کلش منتشر شد، یک انیمیشن سریالی نیز در سال 2016 منتشر شده بود.

همچنین توسعه استودیوهای شرکت نیز در همین راستا و با این هدف انجام گرفته است. درواقع دو بازی کلش مینی و کلش هیروز قرار است اولین بازی هایی باشند که توسط این شرکت در شانگهای ساخته خواهند شد. این شرکت در این باره می گوید:

این مهم است که اشاره کنیم که کلش آو کلنز و کلش رویال توسط تیم‌هایی کاملا متفاوت با تیم ۳ بازی جدید اداره خواهند شد. این یعنی ساختن این ۳ بازی جدید هیچ تأثیر منفی روی گسترش، توسعه و پشتیبانی از بازی‌های فعلی شرکت سوپرسل نخواهد گذاشت و آن‌ها کار خود را ادامه خواهند داد.

اما در هر حال اضافه شدن همه یا هریک از این سه عنوان بار دیگر دنیای کلش را در مجموعه سوپرسل بزرگتر کرده و طبیعتا باز هم می تواند افراد جدید و طرفداران قدیمی را به خود جلب کند. حالا دنیای کلش آنقدر محبوب شده که فارغ از بازی، سوپرسل در سال 2020 یک انیمیشن کوتاه

در پایان به علاقه مندان توصیه می شود نگاهی به بهترین بازی های 2021 و بهترین بازی های استراتژیک 2021 داشته باشند. به علاوه بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021 و بهترین بازی های PS4 در سال 2021 را هرگز فراموش نکنید.

به علاوه یک گیمر حرفه ای حتما باید شناخت خوبی از بهترین مادربردهای 2021، بهترین سیستم گیمینگ ارزان قیمت و بهترین تلویزیون های 2021 داشته باشد. فارغ از این ها در نظر داشتن بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021، بهترین هدست گیمینگ 2021 و بهترین هدست برای PS5 نیز می تواند مفید فایده باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دانلود بازی کلش مینی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    کی میاد پس

    پاسخ