coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید ؛ دریافت BTC بدون سرمایه

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید کدام‌اند و بهترین شیوه های دریافت بیت کوین بدون سرمایه چیست؟ برای دانستن این مطالب، با تکراتو همراه باشید!

خرید بلیط هواپیما

شاید تا همین چند سال پیش، کسی نمی‌توانست به ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین اعتماد کند و روی آنها سرمایه‌گذاری کند. ولی اخیرا این ارزها به‌شدت در میان مردم و سرمایه‌گذاران جا افتاده‌اند و افراد به دنبال کسب درآمد از طریق این پول‌های دیجیتالی هستند.

از بین رمز ارزهای موجود، بیت کوین اولین و در واقع شناخته شده‌ترین پول دیجیتالی است که نخستین بار در سال ۲۰۰۸ و پس از بحران به وجود آمده در آن سال توسط فرد یا گروهی به نام ساتوشی ناکاموتو با هدف ذخیره و انتقال امن پول به دنیا معرفی شد که البته هویت ساتوشی همچنان نامعلوم است.

از این رو، اگر شما هم علاقه‌مند به کسب درآمد از طریق بیت کوین هستید ولی سرمایه اولیه ندارید، ما در این گفتار قصد داریم بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید و همینطور بهترین شیوه های دریافت بیت کوین بدون سرمایه را معرفی کنیم. بنابراین تا انتها با ما همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید

بیت کوین‌ها بر اساس فرمول‌های ریاضی سخت افزاری در یک توکن قرار می‌گیرند و فقط 92 میلیون بیت کوین در کل جهان وجود دارد؛ این یک قاعده درون پروتکل توکن است. بیت کوین‌ها مانند دیگر ارزهای قابل تعویض، به واحدهای کوچک‌تر تقسیم می‌شوند و هر توکن به یکصد و یک میلیون بخش که اصطلاحا ساتوشی نامیده می شود؛ تقسیم می شوند.

اما برای بدست آوردن بیت کوین روش‌های مختلفی وجود دارد. سریع‌ترین و آسان‌ترین راه آن، خرید بیت کوین است که مسلما نیازمند یک جیب پر پول است. در غیر اینصورت شما می‌توانید با انجام برخی کارها مانند بازی کردن، خواندن کتاب، دیدن تبلیغات یا مواردی از این دست، بیت کوین رایگان بدست بیاورید.

اما قبل از آن، حتما باید یک کیف پول بیت کوین تهیه کنید تا بتوانید بیت کوین‌های استخراج شده خود را روی آن ذخیره کنید. به علاوه، پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه به سراغ کسب بیت کوین رایگان با اندروید بروید، حتما پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030 را در تکراتو مطالعه کنید. اما در ادامه، برنامه های بیت کوین واقعی رایگان را به شما معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت یورو در سال 1400

بازی CryptoPop

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید
برنامه های بیت کوین واقعی رایگان

اگر شما به دنبال یک بازی کریپتو برای دریافت بیت کوین رایگان با اندروید هستید، این بازی اعتیادآور را از دست ندهید! این بازی بسیار شبیه به بازی کندی کراش (candy crush) است که در واقع، علامت‌های روی هر آب‌نبات، عکس یک ارز دیجیتالی همچون بیت کوین، اتریوم، ریپل یا مواردی از این دست است.

این ارزهای دیجیتالی در خانه‌هایی بالون شکل قرار دارند و شما برای بدست آوردن ارزها، می‌بایست رنگ خانه دارای ارز دیجیتالی را با خانه‌های کناری‌اش مچ کرده و بدین صورت ارز موردنظر خود را به راحتی استخراج کنید.

CryptoPop یکی از بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید است که در آن حتی می‌توانید ارزهای دیگر مانند لایت کوین، IDEX و دیگر موارد را نیز استخراج کنید. این بازی در گوگل پلی استور موجود است و شما می‌توانید به‌کمک لینک زیر آن را دانلود کنید.

دانلود بازی CryptoPop برای اندروید

بازی CropBytes

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید
برنامه های بیت کوین واقعی رایگان

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید CropBytes نام دارد که این بازی برای گوشی‌های آیفون نیز در دسترس است. شما با بازی کردن در CropBytes می‌توانید ارز دیجیتالی استخراج کنید و می‌توان این بازی را یکی از بهترین شیوه های دریافت بیت کوین بدون سرمایه نامید.

با این حال، این بازی با یک برنامه کیف پول دیجیتال به نام Tron تلفیق شده است. بنابراین، می‌توانید برای بدست آوردن بیت کوین این سکه‌ها را مبادله کنید و بیت کوین رایگان با اندروید بدست آورید.

بازی CropBytes یک بازی شبیه‌سازی شده است که در آن شما می‌توانید نقش‌های مختلفی را ایفا کنید. برای مثال شما می‌توانید نقش یک کشاورز را قبول کرده و در بازی کشاورزی کنید و یا اینکه نقش یک سرمایه‌گذار را ایفا کنید. در هر صورت شما می‌توانید از این بازی ارز دیجیتالی استخراج کنید.

این برنامه به شما امکان این را می‌دهد که علاوه بر استخراج رمز ارز، معاملات رمزنگاری را در بازار آزاد انجام دهید. ارزش دارایی‌های رمزنگاری در شرایط بازار در داخل بازی متفاوت است.

برخی از عوامل عمده‌ای که بر ارزش دارایی‌ها تأثیر می‌گذارند، فعالیت‌های بازیکنان و میزان تأمین کالا است. درآمد حاصل از این بازی در TRX محاسبه می‌شود. این بازی قرار است به زودی به نسخه سه بعدی به روز شود.

دانلود بازی CropBytes برای اندروید

بازی Merge Cats

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید
برنامه های بیت کوین واقعی رایگان

این بازی نیز در دسته‌ی بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید قرار می‌گیرد. شما می‌توانید سکه‌های کریپتو خود را با بازی کردن در Merge Cats بدست آورده و بیت کوین رایگان با اندروید استخراج کنید.

بهترین بخش این بازی این است که می‌توانید در آن رکورد خود را ثبت کنید. سبک این بازی مثل کراش کندی است و شما می‌بایست گربه‌های مشابه را باهم مچ کرده و امتیاز بدست آورید. زمانی که به یک سطح از امتیاز رسیدید، وارد مرحله بعدی می‌شوید.

مطمئنا شما این بازی را دوست خواهید داشت و آن را جزو بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید انتخاب خواهید کرد. این بازی در گوگل پلی استور موجود است و شما می‌توانید به کمک لینک زیر به‌راحتی آن را پیدا کرده و نصب کنید.

دانلود بازی Merge Cats برای اندروید

اپلیکیشن Free Bitcoin

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید
برنامه های بیت کوین واقعی رایگان

از دیگر برنامه های بیت کوین واقعی رایگان می‌توان به Free Bitcoin اشاره کرد. به کمک این اپ شما می‌توانید با دیدن فیلم، بازی کردن و انجام برخی دیگر از کارها به راحتی بیت کوین استخراج کنید.

البته برای استفاده از این اپ که جزو برنامه های بیت کوین واقعی رایگان است، باید به چند نکته توجه داشت. اولا هرگز چندین اکانت یا اکانت فیک نسازید. دوما هنگام استفاده از اپ، فیلترشکن یا پروکسی خود را خاموش کنید تا به مشکل برنخورید.

سوما هرچیزی که موجب تغییر آی پی گوشی شما می‌شود را خاموش کنید و در آخر، کد خود را در دسترس هیچکس قرار ندهید. این اپلیکیشن در گوگل پلی استور برای افراد در دسترس است و شما می‌توانید به کمک لینک زیر این اپ که جزو برنامه های بیت کوین واقعی رایگان است را دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن Free Bitcoin برای اندروید

بازی Blockchain

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید
برنامه های بیت کوین واقعی رایگان

از جمله دیگر بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید می‌توان به بازی اعتیادآور Blockchain اشاره کرد که شما می‌توانید حین بازی، بیت کوین رایگان با اندروید بدست آورید.

این بازی بسیار آسان و هیجان‌انگیز است و در آن شما می‌بایست یک سری خانه در حال حرکت را روی هم بچینید و یک دیوار زنجیری بسازید. هرچقدر این دیوار بلند‌تر باشد، بیت کوین استخراج شده شما نیز بیشتر می‌شود.

به کمک این بازی که جزو برنامه های بیت کوین واقعی رایگان است، می‌توانید بیت کوین‌ها را در کیف پول خود ذخیره کنید. این بازی در گوگل پلی استور موجود است و شما می‌توانید از طریق لینک زیر آن را دانلود کنید.

دانلود بازی Blockchain برای اندروید

اپلیکیشن Storm Play

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید
استخراج بیت کوین با گوشی

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید Storm Play است که برای بدست آوردن بیت کوین رایگان با اندروید از طریق این برنامه شما دو گزینه پیش روی خود دارید.

گزینه اول این است که اپ را باز کنید و فیلم‌هایی که به شما پیشنهاد می‌دهد را تماشا کنید و هر نیم ساعت یک بار بیت کوین رایگان خود را دریافت کنید. گزینه دوم این است که از لیست وظایفی که در اختیار شما قرار می دهد تعدادی را انتخاب کنید و انجام دهید.

مسلما هرچه که بیشتر کارهای گفته شده در لیست را انجام دهید، بیت کوین‌های بیشتری هم دریافت می‌کنید. این اپلیکیشن که جزو برنامه های بیت کوین واقعی رایگان است را می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن Storm Play برای اندروید

به غیر از بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید که در بالا به معرفی آنها پرداختیم، روش‌های دیگری نیز برای بدست آوردن بیت کوین رایگان وجود دارد و ما قصد داریم در ادامه برخی از بهترین شیوه های دریافت بیت کوین بدون سرمایه را معرفی ‌کنیم.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

وب‌سایت CoinTiply

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید
استخراج بیت کوین با گوشی

Cointiply یک وب سایت پاداش بیت کوین برای کسب بیت کوین رایگان است و جزو بهترین شیوه های دریافت بیت کوین بدون سرمایه محسوب می‌شود. Cointiply وظایفی را به شما می‌دهد که توسط هرکسی امکان پذیر است و برای هر کار انجام شده، بیت کوین جمع می‌کنید.

این وب سایت کاملا رایگان است و پس از ثبت نام، می‌توانید بسیاری از آزمون‌ها، نظرسنجی‌ها و سایر کارهای متناسب با سن و موقعیت مکانی خود را پیدا کنید و با انجام آنها، به‌راحتی بیت کوین استخراج کنید.

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید
استخراج بیت کوین با گوشی

در شکل زیر، شما می‌توانید نمونه‌ای از کسب درآمد از طریق این وب‌سایت را مشاهده کنید:

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید
استخراج بیت کوین با کامپیوتر

البته این روش برای کسب بیت کوین خیلی کند پیش می‌رود ولی با این حال از بهترین شیوه های دریافت بیت کوین بدون سرمایه است. اگر دوست دارید از طریق این وب سایت بیت کوین استخراج کنید، می‌توانید از طریق لینک زیر وارد وب سایت شده و  به صورت رایگان در آن ثبت نام کنید.

لینک ثبت نام رایگان در وب‌سایت CoinTiply

وب سایت Coinbase Earn

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید
استخراج بیت کوین با کامپیوتر

Coinbase Earn یک ابتکار آموزشی است که توسط صرافی رمزنگاری محبوب ایالات متحده آمریکا به نام Coinbase گردانده می‌شود و برای کار کردن با آن می‌بایست مراحل زیر را طی کنید:

  • با استفاده از فیلترشکن به وب سایت Coinbase Earn بروید.
  • یک اکانت رایگان بسازید.
  • درباره هر یک از ارزهای رمزپایه موجود اطلاعات کسب کنید.
  • با گذراندن دوره‌ها، رمز ارز استخراج کنید.

سپس می‌توانید این رمزارز ها را تبدیل به بیت کوین کنید یا که به همان صورت که هستند، آنها را نگه‌داری کنید. در واقع شما به کمک این وب سایت با یک تیر، دو نشان می‌زنید و علاوه بر زیاد کردن اطلاعات خود می‌توانید سرمایه خود را هم افزایش دهید. به همین خاطر ما این راهکار را جزو بهترین شیوه های دریافت بیت کوین بدون سرمایه می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: توکن غیرقابل تعویض چیست (NFT) 

خرید کردن و دریافت بیت کوین رایگان

این روش نه‌تنها از بهترین شیوه های دریافت بیت کوین بدون سرمایه است، بلکه جزو سریع‌ترین راه‌هایی است که می‌توانید هنگام صرف پول در اینترنت، بیت کوین رایگان بدست آورید. با استفاده از Bitrefill یا Lolli که یک برنامه پاداش رمزنگاری هستند، می توانید با خریدهای معمول آنلاین خود، بیت کوین نیز کسب کنید.

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید
استخراج بیت کوین با کامپیوتر

Lolli بیشتر فروشگاه‌های خرده فروشی را ساپورت می‌کند و بنابراین شما می‌توانید به راحتی خریدهای روزمره خود را انجام دهید و بیت کوین استخراج کنید.

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید
استخراج بیت کوین با کامپیوتر

برای شروع کار با این پلت‌فرم، نیاز است مراحل زیر را انجام دهید:

  • به Lolli Website سر بزنید.
  • یک اکانت رایگان بسازید.
  • افزونه کروم (chrome extension) آن را بیافزایید.
  • حال، هر زمان که از یکی از 500 فروشگاه شریک آنلاین خرید کنید، بیت کوین رایگان دریافت خواهید کرد.
بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید
بدست اوردن بیت کوین رایگان

شما می‌توانید با استفاده از Lolli بیت کوین رایگان دریافت کنید و همینطور اپ‌های مشابه زیر نیز می‌توانید بهره بگیرید:

  • Foldapp (پشتیبانی از AirB&B)
  • Cryptocom (کارت نقدی Crypto با ویژگی برگشت وجه ارائه می‌دهد)

بیشتر بخوانید: بهترین توکن های NFT کدامند

کار کردن برای بیت کوین

کار در بیت کوین یکی از آسان‌ترین و قانونی‌ترین راه‌های کسب آن است و همینطور از بهترین شیوه های دریافت بیت کوین بدون سرمایه محسوب می‌شود. در این کار، اهمیتی ندارد که شغل شما مهندس، مترجم، برنامه نویس یا هرچیز دیگری باشد، شما می‌توانید همزمان با کار خود، برای بیت کوین نیز کار کنید.

سیستم عامل‌ها و وب سایت‌های بی شماری وجود دارد که در ازای خدمات شما، بیت کوین ارائه می‌دهند و ما در ادامه، به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

بیشتر بخوانید: عیدی و افزایش حقوق در سال 1400

بدست آوردن بیت کوین با ترید کردن

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید
بدست اوردن بیت کوین رایگان

یکی دیگر از راه‌های قانونی و مقرون به صرفه کسب بیت کوین از طریق ترید کردن Crypto است. در نگاه اول یک کار یک ایده ساده و آسان به‌نظر می‌رسد ولی انجام آن نیازمند آگاهی و تجزیه و تحلیل است.

در این روش، مفهوم اساسی در مورد متنوع سازی و سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه مختلف است که قیمت ارزان دارند و سپس در صورت افزایش قابل توجه قیمت، آنها را می‌فروشند.

از این طریق، شما هنگام فروش ارزها برای سود، ساتوشی بدست می‌آورید و به مرور زمان، بیت کوین جمع‌آوری کنید. ولی از آنجایی که ارزهای متنوعی ساخته شده ‌اند، انتخاب یکی از آنها مشکل می‌شود.

بنابراین می‌توانید از مقالات بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021 وبهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 بهره بگیرید و یکی از آنها را انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که تنها به یک منبع متکی نباشید و ضمن بررسی منابع مختلف، تحقیقات بیشتری انجام دهید.

بیشتر بخوانید: حداقل حقوق در سال 1400

کسب بیت کوین با وام دادن آن

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید
بدست اوردن بیت کوین رایگان

یکی دیگر از روش‌های کسب بیت کوین رایگان، قرض دادن آن یا به‌اصطلاح وام دادن آن است. با این کار، از ثابت نگه داشتن پول خود جلوگیری کرده و به عنوان یک هودلر می‌توانید از بیت کوین‌های خود، کسب درآمد کنید و تعداد بیت کوین خود را افزایش دهید.

روش این کار اینگونه است که شما بیت کوین خود را برای مدتی به کسی قرض یا وام می‌دهید و پس از گذشت زمان مقرر، آن را با اندکی سود (بین 3 الی 8 درصد سود) که به همان واحد بیت کوین است، دریافت می‌کنید.

Blockfi من جمله وب سایت‌هایی است که می‌توانید در این راستا از آن استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید که این فضای وام بسیار بی نظم است، بنابراین با اطمینان تمام وام گیرنده‌ای را که می‌خواهید بیت کوین خود را به او قرض دهید، انتخاب کنید و کاملاً از سیاست‌های پلت‌فرم پیروی کنید تا مطمئن شوید بازده خود را پس می‌گیرید.

بیشتر بخوانید: میزان یارانه در سال 1400

سخن پایانی

حال که معرفی بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید و بهترین شیوه های دریافت بیت کوین بدون سرمایه به پایان رسیده می‌توانید برای سرمایه گذاری مقاله‌ی  بهترین سرمایه گذاری 1400  را مطالعه کنید.

همینطور تیم تکراتو در راستای ارزهای دیجیتالی گفتارهایی در راستای پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 ، پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021 و پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021 تهیه کرده است که ممکن است برای شما مفید واقع شود.

به‌علاوه مقالات پیش بینی قیمت تتر در سال 2021، پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021 و پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021 را نیز می‌توانید در تکراتو مطالعه کنید.

همینطور در بین آلت کوین‌ها، دانستن درباره آینده و پیش بینی قیمت ترون در سال 2021، پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021 و پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021 برای سرمایه گذاری حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید:

منبع:

نظر شما در خصوص بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    سلام رفقا
    میخوام بهتون به اپلیکیشن رو معرفی کنم که می تونید باهاش به صورت روزانه تا 1 دلار و حتی بیشتر ارز KIN رو بدست بیارید peerbet
    اولین کاری که باید بکنید ایمه که از لینک بالا اپلیکشن رو دانلود کنید
    بعد از اینکه دانلود کردید وارد برنامه بشید و با اکانت فیسبوک ثبت نام کنید (قند شکن روشن باشه)
    بعد از ثبت نام مقداری ارز KIN به شما داده میشه که همون اول کار برای اطمینان میتونید برداشت کنید تا واریز لحظه ای رو ببینید
    بعد از اون گوشه سمت راست بالا رو که بزنید چند گزینه وجود داره EARN KIN رو که بزنید میتوید هر نیم ساعت یکبار با فشردن یک دکمه مقداری ارز هدیه بگیرید که اگه هر روز بزنید مقدار خیلی زیادی میشه و اینکه برداشتش هم آنی هست و حداقل برداشت هم نداره
    هر چقدر هم که جمع کردید گزینه MY WALLET رو میزنید و آدرس کیف پولتون رو وارد میکنید و ارز رو برداشت میکنید
    این ارز رو داخل صرافی COINEX میتونید بفروشید

    امیدوارم این آموزش مفید بوده باشه براتون

    پاسخ

    بسیار عالی بود

    پاسخ

    این دو تا سایت تبلیغاتی هر 15دقیقه حدود 30 عدد ساتوشی(بین 5 تا 30 متغیر) تقدیم شما خواهد کرد.
    با استفاده از لینک های زیر به راحتی REGISTER شوید .(فیلترشکن لازم)

    get-bitco(dot)in
    bitcoinsp(dot)in

    (تکراتو مسئولیتی در قبال ادعای کاربران در کامنت‌ها ندارد.)

    پاسخ

    سرکاریه اینجوری بود دیگه نمی‌رفتن دستگاه بخرن این همه خرج کنن😐

    پاسخ