;
coinex

تماس تصویری گروهی تلگرام در آپدیت های بعدی از راه می رسد

مدیرعامل تلگرام از اضافه شدن قابلیت تماس تصویری گروهی تلگرام در بروزرسانی های آینده و امکانات آن خبر داده است. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

تلگرم اخیرا در هر به روزرسانی قابلیت های جدید و جالب توجهی را در اختیار کاربران قرار می دهد. از ارائه نسخه بدون محدودیت تلگرام در خارج از این پیام رسان که برخی محدودیت های ناشی از قوانین گوگل را ندارد تا ارائه مینی پروفایل تلگرام، ویس چت تلگرام و پروفایل ویدیویی تلگرام که در آپدیت های اخیر ارائه شده است، همه و همه در مدت اخیر توجهات را به پیامرسان محبوب جلب کرده است.

حال خبر جدیدی درباره آینده تلگرام توسط مدیرعامل این شرکت منتشر شده که از ارائه قابلیت تماس تصویری گروهی در تلگرام برای آینده نزدیک حکایت دارد. برای جزئیات بیشتر تا پایان با ما باشید.

تماس تصویری گروهی تلگرام در آپدیت های بعدی از راه می رسد

مدیرعامل تلگرام، با انتشار پستی در کانال رسمی خود اعلام کرده که نسخه iOS این پیامرسان محبوب در ماه می 2021 با قابلیت تماس ویدیویی تلگرام به روز رسانی خواهد شد.

پیش از این تلگرام اعلام کرده بود که تماس ویدیویی گروهی تلگرام در تاریخ نامشخصی د سال 2020 به این پیامرسان خواهد رسید. اما در سال گذشته میلادی چنین اتفاقی رخ نداد. البته در آگوست 2020 بود که شاهد اضافه شدن قابلیت تماس ویدیویی تک نفره و متکی بر رمزنگاری سراسری به تلگران بودیم. دورف در کانال تلگرامی خود درباره تماس تصویری گروهی در تلگرام نوشته:

تماس‌های ویدئویی تلگرام دارای قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش، رمزنگاری، حذف نویز و پشتیبانی از دسکتاپ و تبلت خواهد بود؛ تمامی آن چیزهایی که می‌توانید از ابزار مدرن کنفرانس ویدئویی انتظار داشته باشید، بااین‌حال با رابط کاربری، سرعت و رمزنگاری در سطح تلگرام.

تماس تصویری گروهی تلگرام در آپدیت های بعدی از راه می رسد

تلگرام در حال حاضر برای تماس ویدیویی تک نفره از قابلیت رمزنگاری سراسری استفاده می کند، اما فعلا به وجود این امکان در تماس ویدیویی گروهی تلگرام اشاره ای نشده است. تلگرام در دوران دنیاگیری کووید 19 و البته بعد از مباحث و جنجال های مربوط به حریم خصوصی و امنیت واتساپ رشد قابل توجهی را تجربه کرد و تعداد کاربران فعال ماهانه آن نزدیک به 40 درصد رشد داشت.

سیاست های حریم خصوصی بحث برانگیز فیسبوک که برای پیامرسان واتساپ درنظر گرفته شده و لازم الاجرا اعلام شده بود، سبب شد تا بسیاری از کاربران ناراضی و البته نگران، با حذف اکانت های واتساپ خود به سراغ تلگرام و سیگنال بروند. بر همین اساس بود که تلگرام امکان انتقال چت از واتساپ به تلگرام را ارائه کرد.

تلگرام حالا می کوشد رقابت جدی با اپلیکیشن کلاب هاوس را نیز با ارائه قابلیت چت صوتی فراهم کند. این سرویس مدتی پیش با ارائه زمان بندی ویس چت رقابت با کلاب هاوس را به عرصه جدیدی کشاند.

بیشتر بخوانید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص لایو تصویری تلگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر