;
coinex

ایلان ماسک در برنامه Saturday Night Live ؛ پخش زنده و هرآنچه باید بدانیم

ایلان ماسک در برنامه Saturday Night Live حضور خواهد یافت، امروز درباره پخش زنده و هر آنچه باید درباره آن بدانیم با شما صحبت خواهیم کرد، با ما باشید.

Saturday Night Live با میزبانی ایلان ماسک برگزار خواهد شد. نه این اصلا یک شوخی نیست. تاجر میلیارد که پشت پروژه های تسلا و اسپیس ایکس قرار دارد ممکن است میزبان عجیبی به نظر برسد که معمولا در آن بازیگران، کمدین ها و سایر مشاهیر هالیوود در آن حضور دارند، اما اگر میانجی را فقط شهرت قرار بدهیم ماسک قطعا شایسته این جایگاه است.

ماسک با بیش از 50 میلیون فالور در توییتر مرتبا درحال خبرسازی است. درحالی که برخی از اعضای بازیگران SNL از میزبانی ماسک هیجان زده نیستند، اما پیت دیویدسون روز چهارشنبه در برنامه Late Night With Seth Meyers ظاهر شد و به نظر می رسد بسیار از این مسئله هیجان زده است. ما در این مقاله درباره حضور ایلان ماسک در برنامه Saturday Night Live، پخش زنده برنامه Saturday Night Live و دیگر جزئیات صحبت خواهیم کرد.

ایلان ماسک در برنامه Saturday Night Live ؛ پخش زنده و هرآنچه باید بدانیم

به طور طبیعی واکنش های زیادی نسبت به برنامه Saturday Night Live با میزبانی ایلان ماسک به وجود آمده است. گرمیز نوازنده مشهور این هفته وقتی در تیک تاک به دلیل مسائل مربوط به محیط زیست و حقوق زنان به ماسک حمله شد، از او دفاع کرد و البته این نکته را نیز گفت که گاهی او بسیار در توییتر نابالغانه عمل می کند.

برخی از او انتقاد کردند که ایلان ماسک در برنامه Saturday Night Live تنها به این دلیل حضور دارد که به دست اندرکاران SNL پول زیادی داده است. یکی از کاربران توییتر با اشاره به لورن مایکلز، خالق SNL نوشت: « خیلی برایم جالب است که بدانم حضور ایلان ماسک در برنامه Saturday Night Live چقدر برای او آب خورده است، شرط می بندم مبلغ آن تامین هزینه SNL در سال های 2022-2021 کافی است.»

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

بهترین توکن های NFT کدامند

واکنش دست اندرکاران SNL

ایلان ماسک در برنامه Saturday Night Live ؛ پخش زنده و هرآنچه باید بدانیم

از آنجا که برخی ماسک را شخصیتی بحت برانگیز و غیرقابل پیش بینی می دادند، گزارش شده است که در برنامه Saturday Night Live با میزبانی ایلان ماسک اعضای بازیگران و دست اندرکاران SNL می توانند در کنار حضور پیدا نکنند.

میزبان این برنامه باید با بازیگران و نویسندگان کار کند، اما به ندرت این افراد از میزبان خود می گویند، اما این مسئله برای ماسک مصداق ندارد. بوون یانگ یکی از اعضای SNL به توییت ماسک که در آن اشاره کرده بود بیاید ببینیم چقدر واقعا این برنامه زنده است  واکنش نشان داد و نوشت:

 این حرف مزخرف اصلا چه معنی دارد؟

اندرو دیسماکس نیز در پخش زنده برنامه Saturday Night Live با حضور ایلان ماسک با اشاره مدیر ارشد SNL چری اوتری نوشت:

تنها مدیر ارشدی که دوست دارم با او کار کنم چری است و نه هیچکس دیگر (منظور ایلان ماسک است.)

مایکل چه در نیز در برنامه جیمی فالن شوخی کرد و گفت امیدوار است که به ماسک بگوید که این رسم برای میزبان وجود دارد که به بازیگران خود دو میلیون دلار بدهد.

ایدی برایانت عضو دیگری از این برنامه با تکرار سحنی از سناتور ورمانت برنی سندرز گفت:

50 فرد ثروتمند در این کشور ثروت بیشتری نسبت به 165 میلیون آمریکایی دارند، حضور ماسک یک توهین اخلاقی به مردم است. (ماسک به عنوان یکی ثروتمندترین افراد جهان در این لیست قرار دارد.)

ایلان ماسک در برنامه Saturday Night Live
Saturday Night Live با میزبانی ایلان ماسک

بیشتر بخوانید:

میزان مصرف اینترنت تلوبیون

میزان مصرف اینترنت بیت کوین

حضورهای قبلی ماسک در برنامه مشهور

ایلان ماسک در برنامه Saturday Night Live ؛ پخش زنده و هرآنچه باید بدانیم

ماسک با برنامه های کمدی و مشهور غریبه نیست، او پیشتر در فیلم مرد آهنی دو، سیمپسون ها و ریک و مورتی به عنوان فردی به عنوان ایلان توسک حضور پیدا کرده است. او همچنین در پادکسن معروف جو روگان یک برنامه کمدی است، شرکت کرده است. البته این نکته لازم به ذکر است که ایلان ماسک تنها بازیگری نیست که میزبان این برنامه کمدی NBC بوده است. ورزشکارانی مانند نانسی کرگان، لنس آرمسترانگ،همچنین سیاستمدارانی مانند رودی جولیانی و ال گور مجری این برنامه بوده اند. حتی دانلد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری در سال 2015 میزبان این برنامه شده است.

با اینحال منصفانه است که بگوییم پس اعلام حضور ماسک در برنامه SNL شوک زیادی به بسیاری وارد شده است، تصور اینکه ماسک با جوک های نوشتاری تلاش به سرگرم کردن مخاطبان بکنند، کار دشواری است.

چگونه می توانیم این برنامه را ببینیم؟

پخش زنده برنامه Saturday Night Live شنبه ها در ساعت 11:30 شب شروع می شود و حدود ساعت 1 به پایان می رسد. اگر خیلی اهمیت به دیدن برنامه زنده آن ندارید در حساب اکانت توییتر و یوتوب این برنامه بخش هایی از آن پست می شود. اما اگر می خواهید برنامه را زنده ببینید، می توانید از سرویس های استریم تلویزیونی استفاده کنید. بنابراین همین شبه ساعت 11:30 شب به وقت شرق آمریکا ایلان ماسک در این برنامه حضور پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

آموزش ضبط صدا در کلاب هاوس

دانلود کلاب هاوز (Clubhouze) برای اندروید

جمع بندی

ایلان ماسک یکی از ثروتمندترین افراد جهان و حتی گاهی به صدر لیست صعود کرده و تبدیل به ثروتمندترین فرد جهان می شود. ایلان ماسک شخصیتی جنجال برانگیز است که هر از چندگاهی با صحبت های عجیبش در صدر اخبار قرار می گیرد.

اکنون او قصد دارد در یک برنامه تلویزیونی زنده کمی حضور پیدا کند و دیالوگ های خنده دار برای مخاطبان بیان کند. شاید تعجب کرده باشید اما هیچ چیز از ماسک بعید نیست. این برنامه همین شنبه در ساعت 11:30 شب به وقت شرق آمریکا برگزار خواهد شد.

ما در این نوشتار تلاش کردیم موارد و جزئیات مربوط به حضور او در این برنامه را بررسی کنیم، امیدواریم که مورد پسند واقع شده باشد. اگر نکته یا مسئله ای وجود دارد که به آن نپرداختیم خوشحال می شویم که آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: cnet

نظر شما درباره ایلان ماسک در برنامه Saturday Night Live چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر