;
coinex

ترفندهای کلاب هاوس ؛ قابلیت هایی از کلاب هاوس که هرکسی باید بشناسد!

این روزها شبکه اجتماعی کلاب هاوس خبرسازترین رسانه در دنیای اپلیکیشن هاست. در ادامه قصد داریم شما را با برخی ترفندهای کلاب هاوس آشنا کنیم.

کلاب هاوس را این روزها باید بشناسید. اپلیکیشن پیامرسان صوتی که به عنوان پرچمدار جدید دنیای شبکه های اجتماعی شناخته میشود و با قابلیت هایی بدیع و متفاوت خود سر و صدای زیادی به پا کرده است. ای رسانه حالا فارغ از جذب شمار قابل توجهی کاربر iOS در جلب توجه بزرگترین صاحبان سرمایه موفق بوده و افرادی چون بیل گیتس، مارک زاکربرگ و ایلان ماسک در آن فعالیت رسمی دارند.

این روزها آموزش های کلاب هاوس بخش مهمی از بررسی های تکراتو در بخش اپلیکیشن را تشکیل می دهد و بر همین اساس بود که در جستار پیش رو تصمیم بر آن نهادیم که به بررسی و معرفی برخی ترفندهای کلاب هاوس بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

ترفندهای کلاب هاوس ؛ برخی آموزش های اساسی کلاب هاوس

کلاب هاوس نویدبخش جدیدترین نسل از شبکه های اجتماعی ارتباطی است. شبکه های مبتنی بر صوت، با قابلیت راه اندازی و توسعه کسب و کارهای مجازی، ارتباطات گسترده فراملی و امکان پذیرش افراد. این سرویس البته در حال حاضر و در تاریخ نگارش این جستار محدودیت های خاصی دارد که مانعی در راه توسعه بیشتر آن است و از جمله آنها میتوان به محدودیت دانلود کلاب هاوس آیفون اشاره کرد.

از ناتوانی سرورهای آن برای پذیرش شمار کاربران بالا تا عدم ارائه نسخه اندروید و ضرورت عضویت با دعوتنامه کلاب هاوس برای کاربران آیفون. اما تقریبا تردیدی در این نیست که مالکان کلاب هاوس قصد ندارند دست رد به سینه این حجم از توجه به سرویس خود بزنند و بالطبع برای توسعه و گسترش ابزارها و امکانات کلاب هاوس اقداماتی در سر دارند.

در حال حاضر خبرهایی مبنی بر عرضه نسخه اندروید کلاب هاوس و همچنین نسخه ویندوز آن در میان است. فراتر از اینها برخی برنامه نویسان مستقل نسخه های غیررسمی کلاب هاوس را منتشر کرده اند که یکی از بهترین آنها، کلاب هاوز است.

اما در ادامه روند آموزش کلاب هاوس که از مدتی پیش در تکراتو پیش گرفته ایم، امروز قصد داریم شما را با برخی ترفندهای کلاب هاوس آشنا کنیم. از ترفندهایی برای بالابردن فالوور در کلاب هاوس، تا ترفندهای عضویت در آن و یافتن کد دعوت رایگان کلاب هاوس. با ما در ترفندهای کلاب هاوس همراه باشید.

ترفندهای کلاب هاوس : دعوت نامه کلاب هاوس

در حال حال بخش مهمی از مشکلات کلاب هاوس به دریافت دعوتنامه و کد دعوت آن برای کاربران iOS اختصاص دارد. عموم افراد دوست دارند در شرایطی که این سرویس هنوز خیلی شلوغ نشده است به آن پیوسته و فعالیت جدی را آغاز کنند.

این وضعیت عاملی شده در رونق گرفتن بازار سیاه خرید دعوتنامه کلاب هاوس که در پلتفرم های گوناگون آگهی آنلاین دیده شده است. این وضعیت در مورد کلاب هاوس در ایران نیز رخ داده که پش از این به آن اشاره کرده بودیم. همانطور که در تصویر زیر میبینید دعوتنامه کلاب هاوس در مبالغی در حدود 300 الی 400 هزارتومان به فروش گراشته شده است.

ترفندهای کلاب هاوس ؛ قابلیت هایی از کلاب هاوس که هرکسی باید بشناسد!
قابلیت های کلاب هاوس

گفته می شود در چین نیز وضعیت مشابهی حکم فرماست و کاربران از علی بابا برای خرید و فروش دعوتنامه استفاده می کنند. این موضوع به طور مستقیم از محدودیت ارسال دعوتنامه در این شبکه اجتماعی ناشی می شود.

ترفندهای کلاب هاوس : مشکل دعوتنامه کلاب هاوس

ترفندهای کلاب هاوس ؛ قابلیت هایی از کلاب هاوس که هرکسی باید بشناسد!
قابلیت های کلاب هاوس

در حال حاضر عضویت در کلاب هاوس تنها با دعوتنامه ممکن است و شخص معرف باید شماره شما را در لیست تماس خد داشته باشد. کلاب هاوس در ابتدا دسترسی به لیست تماس را از شما می خواهد و مرتبا این فهرست را به روزرسانی می کند. بر این اساس در هنگام دعوت از فردی، شماره او باید در لیست تماس شما باشد. بعد از این از طریق بخش دعوتنامه می توانید افراد را به کلاب هاوس دعوت کنید.

اما دعوتنامه کلاب هاوس و ارسال و استفاده از آن با برخی مشکلات مواجه شده که در ترفندهای کلاب هاوس قصد داریم راه حل آن را به شما آمزوش دهیم. در حال حاضر کاربران ایرانی iOS در اپراتور همراه اول به برخی مشکلات در عضویت این شبکه اجتماعی مواجه شده اند.

به نظر میرسد اپراتور اول کشور در حال حاضر از پیامک احراز هویت کلاب هاوس پشتیبانی نمی کند، در نتیجه کاربران در دریافت کد تاییدیه با شماره همراه اول به مشکل برخورده اند، اما با یک ترفند می توان این موضوع را مرتفع کرد. برای حل مشکل کلاب هاوس با شماره ایران به طریق زیر عمل کنید.

برای دریافت کد از طریق همراه اول چند بار ارسال پیامک را درخواست نمایید (با فاصله 15 ثانیه بین هر درخواست) سپس گزینه تماس تلفنی با شماره شما فعال می‌شود. با فشار دادن این گزینه کد تایید شماره به صورت تماس تلفنی (‌صوتی ) برای شما گفته می‌شود.

در سایر اپراتورها شماره پیامک شده را وارد سایت میکنید و وارد می‌شوید. همچنین باید بدانید که این تنها مشکلی نیست که در مورد دعوتنامه کلاب هاوس به آن برخورد خواهید کرد. بر همین اساس توصیه می شود حل مشکل دعوتنامه کلاب هاوس را ببینید.

ترفندهای کلاب هاوس : بازاریابی در کلاب هاوس

ترفندهای کلاب هاوس ؛ قابلیت هایی از کلاب هاوس که هرکسی باید بشناسد!
قابلیت های کلاب هاوس

همانطور که در ابتدای صحبت نیز گفتیم، این اپلیکیشن بستر و فضایی مناسب و مانند اینستاگرام برای ارتباطات تجاری و توسعه کسب و کار و تبلیغات فراهم کرده است. بر این اساس است که در این بخش از ترفندهای کلاب هاوس به این موضوع خواهیم پرداخت.

در شرایطی که بسیاری از شبکه های اجتماعی به مانند یکدیگر و با کم و کاست هایی می آیند و می روند، کلاب هاوس تقریبا تمام معیارهای ماندگاری و نوآوری و جریان سازی را در دنیای نوین دارد. کلاب هاوس بستری مناسب برای بازاریابی و توسعه کسب و کار هاست. در اینجا چند دلیل وجود دارد که نشان می دهد چرا کلاب هاوس می تواند اپلیکیشن اصلی آینده باشد:

  • این اپلیکیشن امکان ارتباط و تعامل با متخصصان خارج از حرفه شما را برایتان فراهم می‌کند.
  • الگوریتم‌های معمول شبکه‌های اجتماعی که به مردم کمک می‌کنند اتاق‌های خصوصی خود را در اپلیکیشن‌های دیگر ایجاد کنند، با اتاق‌های خودجوش کلاب هاوس که مملو از گپ‌های بی وقفه در موضوعات مختلف هستند، جایگزین می‌شوند.
  • تمرکز بیشتر بر روی مکالمات با ارزش بالا است تا محتوای تولید شده.

بیش از هرچیز شاید بتوان قابلیت صوتی کلاب هاوس را عامل مهمی در توسعه قابلیت های بازاریابی آن قلمداد کرد. آن هم در شرایطی که عموم سرویس های اجتماعی بر روی بخش های تصویری و نوشتاری تمرکز می کنند. پس از مدتی کار با کلاب هاوس، حضور در اتاق و عضویت در کلاب ها متوجه ایده های بسیاری برای رشد، شبکه سازی و گسترش فعالیت خود می شوید.

عکس پروفایل در کلاب هاوس

ترفندهای کلاب هاوس ؛ قابلیت هایی از کلاب هاوس که هرکسی باید بشناسد!
قابلیت های کلاب هاوس

توجه کنید برای هرنوع استفاده ای از کلاب هاوس، چه جنبه تفریحی و سرگرمی داشته باشد، چه جنبه کاوش و یادگیری و چه جنبه حرفه ای و شغلی، داشتن یک پروفایل کامل بخش مهمی از کار است. بر این اساس در اینجا توصیه هایی برای عکس پروفایل کلاب هاوس ارائه می کنیم. یک عکس پروفایل مناسب در کلاب هاوس باید:

  • صورتتان را نشان ‌دهد، ترجیحا لبخند زده و به خوبی در داخل عکس قرار گرفته باشد.
  • در چندین اندازه مناسب به نظر برسد. این عکس در کل برنامه نشان داده می شود، گاهی با نام شما و گاهی به تنهایی. پس هرچه عکس شما واضح تر باشد، بیشتر قابل تشخیص خواهید بود.
  • دارای پس زمینه واضح با رنگ‌های متضاد باشد. رنگ پس زمینه در کلاب هاوس سفید تا بژ روشن است؛ این رنگ‌ها خوب و خنثی هستند بنابراین عکس شما می‌تواند برجسته به نظر برسد.

ترفندهای کلاب هاوس : استفاده از اتاق ها

ترفندهای کلاب هاوس ؛ قابلیت هایی از کلاب هاوس که هرکسی باید بشناسد!
قابلیت های کلاب هاوس

بخش مهم و جذابی در کلاب هاوس مربوط به اتاق ها و استفاده از قابلیت های آن است. در این قسمت قصد داریم شما را با امکانات خوب اتاق ها آشنا کنیم. بدون شک در هر استفاده ای از کلاب هاوس باید روی کلاب هاوس و شیوه های صحیح استفاده از آن حساب خاصی باز کنید.

در کلاب هاوس به محض عضویت، شما برخی اطلاعات درباره علایق، حرفه شخصی و مسائل مورد توجه خود به برنامه می دهید و بر این اساس، الگوریتم کلاب هاوس فهرستی از اتاق های مرتبط را برای شما به نمایش در خواهد آورد. این اتاق ها عمومی هستند و شما در پیوستن به آنها و استفاده از مباحث آزاد هستید. البته برای صحبت کردن باید از مدیران و اداره کنندگان گفتگو اجازه بگیرید که در ریز هند در کلاب هاوس به آن پرداخته بودیم.

فارغ از این ها باید در نظر داشته باشید که برای فعالیت جدی در کلاب هاوس، خود نیز به تشکیل اتاق ها و جذب افراد برای گفتگو توجه داشته باشید. این موضوع به طور مستقیم در ارتباطات شما و پیشرفت در کلاب هاوس موثر است. در نتیجه حتما آموزش ساخت روم در کلاب هاوس را ببینید.

ترفندهای کلاب هاوس : صحنه های برنامه

ترفندهای کلاب هاوس ؛ قابلیت هایی از کلاب هاوس که هرکسی باید بشناسد!
قابلیت های کلاب هاوس

به هنگام ورود به برنامه از اولین مسائلی که توجه شما را به خود جلب می کند کادری نمایانگر تعداد اعضای اتاق، ناظران، مالک اتاق و بلندگوهای اتاق است. از این قسمت به عنوان stage  یا به فارسی صحنه یاد می شود. هر یک از سخنرانان اتاق به نوبت و با دسترسی خود می توانند صحبت کنند.

دقیقا زیر بلندگوهای فعال ردیف اول، جمله ای با عبارت Followed by the speakers قرار دارد که این قسمت اعضای فعالی که قبلا با بلندگوها ارتباط برقرار کرده و روابط خود را آغاز کرده‌اند، در برنامه برجسته می‌کند. در زیر آن، بقیه کسانی که در اتاق با شما هستند و گوش می‌دهند را مشاهده می‌کنید.

همچنین یک نکته را در مورد اتاق ها باید بدانید و آن اینکه احتمالا عبارت عبارت PTR که مخفف Pull To Refresh را در این اتاق ها زیاد بشنوید. از آنجا که کلاب هاوس به عنوان یک گپ صوتی رها شده طراحی شده است، افراد می‌آیند و می‌روند.

آنها ممکن است بخواهند اتاق‌های دیگر را بررسی کنند یا از صحنه بالا و پایین بروند. گاهی اوقات ممکن است سخنران‌ها تصمیم بگیرند تصویر نمایه خود را به طور موقت تغییر دهند تا تصویر یا نمودار دیگری را نشان دهند که یک نکته یا چیز مهم برای اتاق را نشان می‌دهد.

در چنین مواردی اگر ناظران از شما بخواهند که PTR را تنظیم کنید این به این معناست که صحنه نمایش را در اتاق به روزرسانی کنید تا فضای اتاق تازه شده و تصاویر یا اطلاعات جدید به ترتیب صحیح نمایش داده شود.

ترفندهای کلاب هاوس : کلوب ها و استفاده از آنها

کلوپ در کلاب هاوس مانند کلوپ های دنیای واقعی با هدف ایجاد ارتباط میان افراد هم فکر و هم سلیقه در یک حوزه خاص تشکیل می شود. در دنیای شبکه های اجتماعی، همین وضعیت به صورت مجازی برقرار می شود. اتاق هایی که با یک کلوپ راه اندازی شده می توانند بسته به نوع اعضا خصوصی یا عمومی باشند.

چهار نوع عضویت در یک کلوپ کلاب هاوس وجود دارد: موسس یا مالک باشگاه، مدیر، اعضای تاییده شده و فالوورها. در حال حاضر کلاب هاوس مالکان کلوپ ها را به حداقل یک مکالمه تکراری متعهد می کند. البته می توانید هر تعداد مکالمه دیگر که دوستشان دارید و فکر می‌کنید دیگر مانند آنها تکرار نمی‌شود را برای خود حفظ کنید. برای درخواست ایجاد یک باشگاه جدید، باید سه جلسه ملاقات تکراری خود را میزبانی کنید و سپس از طریق یک پیوند اختصاصی، فرم درخواست خود را پر کنید.

در شرایط فعلی همانطور که گفتیم کلاب هاوس دارای محدودیت هایی است. در نتیجه برای راه اندازی کلوب در کلاب هاوس اعضا می توانند تنها یک کلوب ایجاد کنند و برای راه اندازی کلوبی دیگر باید مدتی صبر کنند.

ترفندهای بالا بردن فالوور کلاب هاوس

ترفندهای کلاب هاوس ؛ قابلیت هایی از کلاب هاوس که هرکسی باید بشناسد!
قابلیت های کلاب هاوس

در پایان توصیه هایی برای بالا بردن فالوور در کلاب هاوس به شما ارائه میدهیم. البته در حال حاضر امکان خرید فالوور فیک و واقعی کلاب هاوس با پرداخت هزینه ممکن شده است، اما برای افزایش فالوور رایگان می توانید موارد زیر را علاوه بر تنظیمات کلاب هاوس در نظر بگیرید. همچنین توصیه می کنیم نگاهی به بیشترین فالوور کلاب هاوس داشته باشید.

فعالیت تخصصی

بالطبع باید بدانید که در این سروس ارتباطات صوتی در درجه اول اهمیت قرار دارند. در نتیجه توصیه جدی ما به شما این است که برای شناخته شده خود در هر زمینه ای که صاحب تخصص هستید فعالیت کنید و از صحبت کردن غافل نباشید. به علاوه می توانید در این میان علاقه مندان و دوستانی پیدا کنید که سبب افزایش فالوورهای شما می شود.

استفاده از ابزارهای اپلیکیشن

برای فعالیت جدی در کلاب هاوس باید شناخت کامل و دقیقی از این برنامه داشته باشید و از تمام ابزارها و امکانات آن به نحو احسن استفاده کنید. همانطور که گفتیم استفاده از روم، کلاب و سایر ابزارها نقش مهمی در افزایش تعداد فالوورهای شما دارد.

هرگز از حضور در اتاق هایی که با موضوع آن آشنا هستید خودداری نکنید و تلاش کنید به هر نحوی وارد بحث شوید، خود را به خوبی معرفی کنید و سعی کنید سوالات خوبی بپرسید. همچنین برای آشنایی کامل با کلاب هاوس رفع مشکل کلاب هاوس، امنیت و هک کلاب هاوس، آموزش ضبط صدا در کلاب هاوس و بلاک کردن در کلاب هاوس را ببینید.

اهمیت نوشتن بیو

در حال حاضر در کلاب هاوس تنها بستر تبلیغاتی شما که در قالب نوشتاری به نمایش در می آید، مربوط به بخش بیو کلاب هاوس است. به مانند سایر شبکه های اجتماعی چون اینستاگرام، بخش بیو حائز اهمیت خاصی است و در جلب نظر افراد تاثیر ویژه ای دارد. یک بیو کامل و جذاب می تواند در جلب نظر افراد همفکر، علاقه مند یا حتی نیازمند به خدمات شما کمک کند.

به علاوه توصیه می کنیم اینستاگرام، توییتز و سایر اکانت های خود در شبکه های اجتماعی را نیز به اکانت کلاب هاوس متصل کنید تا افراد دسترسی جامع تری به شما داشته باشند و بتوانید با همه به راحتی ارتباط برقرار کنید.

در پایان توصیه می کنیم حتما نگاهی به کشف یک باگ امنیتی در کلاب هاوس، دیلیت اکانت کلاب هاوس و فیلترینگ کلاب هاوس در عمان داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ترفندهای کلاب هاوس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر