;
coinex

توکن Bafe IO چیست و چرا دوج کوین بعدی لقب گرفته است؟

بافه ارز دیجیتال جدیدی است که بر بستر پروتکل بایننس اسمارت چین ارائه شده است. اما توکن Bafe IO چیست و چرا حالا اینقدر معروف شده است؟

ارز دیجیتال بافه با نماد BAFE ارز دیجیتال و توکن جدیدی است که رتبه 2673 بازار را تا این لحظه دارد. هر واحد از ارز دیجیتال بافه در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۰۷ دلار با احتساب نرخ تتر 23.890 تومان معادل 0.001 تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن 2.69 دلار است.

قیمت آن در 24 ساعت اخیر اما 109.57 درصد افزایش یافته که سبب معروفیت بیش از پیش آن شده تا جایی که ارز دیجیتال بافه را با دوج کوین مقایسه می کنند. بالاترین قیمت ارز دیجیتال بافه مربوط به 21 اردیبهشت، یعنی زمان نگارش این مقاله است که چیزی معادل ۰.۰۰۰۰۰۰۱ دلار می باشد.

تعداد واحدهای در گردش ارز دیجیتال بافه و کل واحد آن نامشخص است. در حال حاضر فعال ترین صرافی که بافه در آن معامله می شود صرافی PancakeSwap با سهم بیش از 51 درصد از حجم معاملات روزانه ارز دیجیتال بافه است. اما توکن Bafe IO چیست ؟

توکن Bafe IO چیست و چرا دوج کوین بعدی لقب گرفته است؟

در پاسخ سوال توکن Bafe IO چیست به زبان ساده باید گفت که این توکنی است که بر بستر پروتکل بایننس اسمارت چین ارائه شده است و از ارزهای جدید حوزه دیفای به شمار می آید که می توانید آن را از طرافی پنکیک سواپ خریداری کنید. این توکن در سال 2021 ایجاد شده و در ابتدای راه خود قرار دارد. این پروتکل بر سه رکن اصلی استوار است که عبارتند از پاداش های استاتیک و ثابت ، تامین نقدینگی فراگیر یا LP و سوختن خودکار. اما در ادامه با توکن Bafe IO چیست ما را همراهی کنید.

توکن Bafe IO چیست و چرا دوج کوین بعدی لقب گرفته است؟

از اشتباهات مهم در حوزه دیفای سودهای بسیار بالای حاصل از تامین نقدینگی خودکار APY است که می تواند بسیار وسوسه انگیز باشد. در صورتی که با کاهش قیمت ها و از بین رفتن حباب قیمت ارزهای حوزه دیفای ممکن است سود حاصل از تامین نقدینگی کم شود که می تواند دلسری ایجاد کند که ممکن است با آن روبرو شده باشید. بنابراین دریافت سود ثابت می تواند در این بازار دلگرمی و بافه ارزی با کارایی بالا است. اما در توکن Bafe IO چیست با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

چرا سود استاتیک : ارز bafe چیست

سود استاتیک برخی مشکلات سود حاصل از تامین نقدینگی در دیفای را می تواند حل کند. اولا سود دریافتی بستگی به میزان توکن مورد معامله است. این سازوکار بعد از فشار بالای فروش توسط کسانی که سود حاصل از تامین نقدینگی را دریافت کرده و باهدف از بین بردن این مشکل ایجاد شده است.

سوختن خودکار : ارز bafe چیست

سوزاندن توکن ها یکی از گزینه های طرفداران و معامله گران ارزهای دیجیتال است که با آن باعث ایجاد تورم و بالا رفتن قیمت توکن ها می شوند. با این حال سوزاندن دستی توکن ها مانند آن چیزی که در بایننس کوین قابل مشاهده است، کارایی چندانی نخواهد داشت.  خوشبختانه بافه از روشی پیشرفته و متفاوت برای سوزاندن توکن ها استفاده می کند که می توانید اطلاعات کامل مربوط به آن را در سایت بافه مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

تامین نقدینگی : ارز bafe چیست

تامین نقدینگی خودکار در سیستم بافه محرمانه است. خوشبختانه در اکوسیستم این رمز ارز جدید عملکردی وجود دارد که برای هولدرهای این توکن دو پوئن مثبت ایجاد می کند. در ابتدا قرارداد ها، فروشندگان و خریداران را به طور کامل جذب می کند و معامله گران را به تامین نقدینگی اضافه می کند که یک کف سازی مناسب برای قیمت ایججاد می کند.

دوم اینکه مجازات هایی برای کسانی که از آربیتاژ استفاده می کند در نظر گرفته شده است. به علاوه برای جلوگیری از از ریزش قیمتی بزرگ ناشی از فروش توکن توسط نهنگ ها مالیاتی برای فروش توکن ها در نظر گرفته می شود تا از این موضوع جلوگیری به عمل آید.

اطلاعات کلی توکن بافه

در ادامه جزئیاتی از اطلاعات اکوسیستم بافه را به شما ارائه می دهیم:

توکن Bafe IO چیست و چرا دوج کوین بعدی لقب گرفته است؟

  • تعداد کل توکن های بافه: 1,000,000,000,000,000
  • تعداد کل توکن های سوزانده شده: 424,828,927,278,969 (که در ازای هر معامله مقداری توکن به صورت خودکار در فرآیند توکن سوزی، سوزانده میشود)
  • کل عرضه: 595,172,177,764,738 (که بعد از هر معامله کاهش می یابد)
  • عرضه شده در صرافی پنکیک سواپ در تاریخ : 2021-03-31 13:00 PM (UTC)
  • وبسایت و وایت پیپر بافه: bafe.io

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

قیمت توکن بافه

توکن Bafe IO چیست و چرا دوج کوین بعدی لقب گرفته است؟

ارز دیجیتال بافه در ابتدای را خود است و توانسته در 7 روز چیزی معادل 350 درصد رشد داشته باشد و در صورت هدایت درست این پروژه می تواند آینده روشنی داشته باشد. در حال حاضر بافه با حجم روزانه 907 هزار دلار روزانه به رتبه 2707 رسیده است. قیمت این توکن در حال حاضر چیزی معادل 0.00000002 دلار است. این توکن براساس پروتکل بایننس اسمارت چین است. آدرس این پروتکل براساس استاندارد BEP2 و BEP20 به شرح زیر است:

  • BNB(BEP2): bnb15n58rka7zradu……6md0vkg9knes27e7q6
  • BNB(BEP20): 0x69778304f894A4e……1318620A2B2DCE914f8

همچنین برای خرید توکن بافه و معامله ارز دیجیتال BAFE می توانید از دو صرافی پنکیک سواپ و هات بیت اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ارز دیجیتالی بافه چیست؟ نظرات خود را در این باره با تکراتو در بخش کامنت ها در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    این ارز با توجه به خصوصیات بسیار خاص و جالبی که داره به زودی با رشدی بسیار عجیب روبرو خواهد بود

    پاسخ

    اگر بتونه به تعهداتش عمل کنه و اعتماد مردم و خریداراشو جلب کنه، قطعا رشد خوبی خواهد کرد.
    بهترین راه جهت ماندگاری براش فقط تبیین نقشه راه دقیق و عمل بهشه. وگرنه زودی نابود میشه.

    پاسخ