;
coinex

توکن منچسترسیتی چیست ؛ استقبال دنیای فوتبال از کریپتوکارنسی!

رشد سریع دنیای رمزارزها راه خود را به جهان فوتبال نیز باز کرده است. حالا قهرمان لیگ برتر انگلیس توکن اختصاصی خود را ارائه داده است. اما توکن منچسترسیتی چیست ؟

باشگاه فوتبال منچسترسیتی نیز به دنیای رمزارزها رو آورده است و آنطور که خبرها حاکی است، به زودی چند باشگاه مطرح دیگر نیز به ارائه توکن اختصاصی اقدام خواهند کرد.

باشگاه منچسترسیتی با مشارکت پلتفرم Socios توکن هوادارای خود را در بستر بلاک چین چیلیز (CHZ) راه انداری کرده است. استفان سیپلیک، معاون ارشد امور فروش بین المللی سیتی فوتبال گروپ در این باره گفته که تمامی هواداران رسمی باشگاه یک توکن رایگان هدیه خواهند گرفت.

پیش از این برخی باشگاه های دیگر مانند یوونتوس و بارسلونا نیز توکن اختصاصی خود را در بستر چیلیز منتشر کرده بودند. قیمت چیلیز طی ماه های گذشته به طرز عجیبی رشد کرده و ارزش بازار آن به یک میلیارد دلار رسیده است.

توکن منچسترسیتی چیست ؟

باشگاه فوتبال لیگ برتری منچسترسیتی در حال شروع به کار جدی روی یک توکن مبتنی بر بلاکچین است و نوید توکن هایی رایگان را برای هواداران رسمی خود داده است.

منچستر سیتی ، آخرین باشگاه ورزشی است که توکن مبتنی بر بلاکچین خود را برای تأمین ابزارهای جدید برای تعامل طرفداران دیجیتال راه اندازی کرده است.

بنابر اعلامیه رسمی منتشر شده، منچسترسیتی برای راه اندازی توکن طرفداری CITY در بلاکچین چیلیز با پلتفرم تعامل طرفداران  Socios.com  همکاری کرده است. منچسترسیتی مانند سایر باشگاه های اروپایی مانند بارسا و یوونتوس اکنون گزینه جوایز VIP، تبلیغات باشگاهی، بازی ها، ویژگی های دارای قابلیت AR و نظرسنجی ها را با استفاده از توکن هواداری خود در اختیار خواهد گذاشت. استفان سیپلیک در این باره می گوید:

هر Cityzen ثبت شده موجود همچنین دارای یک توکن رایگان است تا بتواند به طیف وسیعی از مزایا و پاداش ها دسترسی داشته باشد.

همچنین الکساندر دریفوس که مدیرعامل  Chiliz و Socios است گفته که توکن های هواداری جدیدی نیز در راه هستند که به محض رفع محدودیت های کووید 19 به دست علاقه مندان خواهد رسید.

منچسترسیتی به عنوان یکی از بهترین و پرطرفدارترین باشگاه های فوتبال دنیا، پنجمین باشگاه با ارزش دنیا با ارزش تقریبی 2.7 میلیارد دلار از سال 2019 است.

جامپ تریدینگ و سرمایه گذاری در پلتفرم چیلیز

شرکت بازرگانی جامپ تریدینگ مستقر در شیکاگو نیز اخیرا سرمایه گذاری سهام خود در چیلیز را آغاز کرده است. جامپ تریدینگ یک شرکت بازرگانی انحصاری است که بیش از 20 سال پیش توسط معاملات آتی شیکاگو تاسیس شد.

توکن منچسترسیتی چیست ؛ استقبال دنیای فوتبال از کریپتوکارنسی!

بیل دیسوما و پاول گوریناس برای مدتی در فضای رمزارزهای پایه مشغول به کار بوده اند و در کنار فعالیت های گسترده در بازارهای جهانی آتی، گزینه ها و سهام این شرکت در استراتژی معاملات الگوریتمی و فرکانس بالا تخصص دارند و گزارش شده که از اوایل سال جدید میلادی نیز بازار توکن های چیلیز را تولید می کند.

گذشته از منچسترسیتی، باشگاه های رم، یوونتوس، بارسلونا، اتلتیکو مادرید و پاریس سن ژرمن نیز توکن های اختصاصی خود را دارند. اما آیا می دانستید که با داشتن این توکن های هواداری می توانید به نوعی سهامدار باشگاه بوده و در تصمیم گیری های اساسی دخیل باشید؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص توکن منچسترسیتی چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر