;
coinex

ورود اپل به دنیای ارزهای دیجیتال ؛ آیا کوپرتینویی ها در پی طراحی رمزارز هستند؟

مطابق با جدیدترین اطلاعیه منتشر شده توسط شرکت آمریکایی اپل، بسیاری از حالا ظن بر ورود اپل به دنیای ارزهای دیجیتال برده اند. در ادامه با ما باشید.

اپل ارزشی با رقم شگفت انگیز 2.1 تریلیون دلار با ارزش ترین شرکت دنیا محسوب می شود. این شرکت در آخرین گزارش مالی خود 192.8 میلیارد دلار پول نقد در اختیار داشته است. در نتیجه اپل تنها با وارد کردن بخش کوچکی از سرمایه و نقدینگی خود می تواند تاثیری چند برابر تاثیر 1.5 میلیاردی تسلا داشته باشد.

حلا مدتی هست که بازار شایعات پیرامون ورود اپل به دنیای ارزهای دیجیتال بسیار داغ است و گمانه های متعددی در این باره مطرح شده است. حالا این غول فناوری در جدیدترین اطلاعیه دعوت به کار خود به این شایعات دامن زده است. در این آگهی استخدامی آمده که تیم کیف پول پرداخت و تجارت اپل به دنبال استخدام یک مدیر توسعه تجارت باتجربه برای هدایت بخش پرداخت های جایگزین هستند. اما این به چه معناست؟

ورود اپل به دنیای ارزهای دیجیتال

پست شغلی جدید با عنوان مدیر توسعه کسب و کار پرداخت های جایگزین روز سه شنبه در وب سایت مشاغل اپل ارسال شد. متصدی این منصب مسئول هدایت بخش پرداخت های جایگزین و تعریف جریان های جدید تجاری خواهد بود. اپل به دنبال یک فرد متخصص در حوزه بازرگانی با تجربه بالاست که با ارائه دهندگان روش های پرداختی جایگزین مانند کیف پول های دیجیتال، BNPL، پرداخت سریع و رمزارزها آشنایی داشته باشید. متن کامل این آگهی استخدامی به شرح زیر است:

ما به‌دنبال یک فرد حرفه‌ای و اثبات‌شده در راه‌حل‌های جایگزین و در حال ظهور جهانی حیطه‌ی پرداخت هستیم. ما در زمینه ایجاد چارچوب مشارکت و مدل‌های تجاری، تعریف و پیاده‌سازی پارادایم‌ها، شناسایی عوامل اصلی و مدیریت روابط با شرکای استراتژیک پرداخت جایگزین، به همکاری و کمک شما نیاز داریم. این نقش نیاز به حداقل پنج سال تجربه کار در ارائه‌دهندگان پرداخت جایگزین مانند کیف پول دیجیتال، BNPL، پرداخت سریع، رمزارز و … دارد.

صلاحیت دیگر شامل شناخت عمیق از اکوسیستم پرداخت‌های جایگزین، درک پیچیدگی‌های جریان وجوه، نقش‌ها و مسئولیت‌های تسویه، مقررات مربوطه، استانداردهای صنعت و طیف گسترده‌ای از محصولات FinTech (کاربرد نوآورانه فناوری در ارائه خدمات مالی) است. به‌علاوه، این نقش به مدیر توسعه تجارت نیاز دارد تا برای رشد خدمات اپل پی و والت اپل، بینش‌ نوآورانه فناوری در ارائه خدمات مالی و فرصت‌ در اختیار تیم‌های اپل قرار بدهد.

اپل تا حد زیادی در حاشیه صنعت رمزارز باقی مانده و هنوز برنامه‌های قطعی برای ورود به این بازار را اعلام نکرده است. جالب است بدانید که صرافی کوین‌بیس فعال در حوزه رمزارز، اخیرا از تیک‌تاک (TikTok) به‌عنوان بیشترین برنامه‌ی بارگیری‌شده در اپ استور پیشی گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ورود اپل به دنیای ارزهای دیجیتال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر