;
coinex

پس از یک هفته، امکان درخواست برای تیک آبی توییتر غیرفعال شد

مدتی پیش، توییتر اعلام کرده بود که به کاربران اجازه درخواست برای تیک آبی توییتر را می‌دهد. اما حجم بالای درخواست‌ها موجب پشیمان شدن توییتر شد.

حدود یک هفته پیش بود که توییتر اعلام کرد پس از گذشت سه سال از غیرفعال سازی درخواست برای تیک آبی شبکه اجتماعی توییتر، این قابلیت را دوباره راه‌اندازی می‌‌کند تا افرادی که واجد شرایط هستند، بتوانند درخواست خود را ثبت کرده و برای گرفتن تیک آبی توییتر اقدام کنند.

اما این قابلیت مدت زمان زیادی دوام نیاورد و درخواست مردم برای دریافت تیک به قدری زیاد بود که شبکه اجتماعی توییتر را شوکه کرد. این شرکت اعلام کرده است که دیگر پذیرای درخواست‌ها نخواهد بود. البته علاوه بر این اطلاع رسانی، توییتر قول داده است که به زودی امکان ثبت درخواست برای تیک آبی توییتر را باز می‌کند ولی در حال حاضر اطلاعات بیشتری منتشر نکرده است.

پس از یک هفته، امکان درخواست برای تیک آبی توییتر غیرفعال شد

در شبکه‌های اجتماعی همچون توییتر و اینستاگرام، کاربران تیک آبی را نماد اعتبار آن حساب کاربری می‌دانند و البته بعضی اوقات نیز تنها برای زیبایی بصری و به رخ کشیدن موقعیت اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اما هر چه باشد، در طی چند سال اخیر، توییتر امکان ثبت درخواست برای تیک آبی توییتر را غیرفعال نموده بود. اما در اواخر اردیبهشت امسال اعلام کرد که کاربران واجد شرایط می‌توانند برای دریافت این نشان اعتبار، درخواست دهند.

درخواست برای تیک آبی توییتر

تیک آبی توییتر می‌تواند برای تفکیک اکانت‌های معتبر و ناامن از یکدیگر روش مناسبی باشد و اهمیت آن برای خبرنگاران و سیاستمداران بسیار بیشتر از سلبریتی‌های حوزه‌ی هنر و ورزش خواهد بود.

از این رو، شرکت توییتر کاربران واجد شرایط را در 6 گروه دولت‌ها، شرکت‌ها، برندها و سازمان‌ها، خبرگزاری‌ها و خبرنگاران، حوزه سرگرمی، حوزه ورزش و گیم و فعالان و سایر چهره‌های تاثیرگذار دسته بندی کرده بود.

به علاوه دسته بندی بالا، شرکت توییتر بیان کرده بود کاربران برای دریافت تاییدیه باید فعال، شاخص و قابل اعتماد باشند. با این حال، حجم بالای درخواست‌ها کار را خراب کرد و این برنامه متوقف شد. توییتر در بیانیه‌ای به کاربران گفت:

ما با سیلی از درخواست‌های تاییدیه مواجه شده‌ایم. بنابراین فعلا باید پذیرش درخواست‌های بیشتر را متوقف کنیم تا به بازبینی مواردی بپردازیم که تاکنون ثبت شده‌اند. ما به زودی بخش درخواست‌ها را باز می‌کنیم. قول می‌دهیم.

توییتر اعلام نکرده که چه زمانی امکان ثبت درخواست برای تیک آبی را فعال می‌کند، اما قول داده که این کار را به زودی انجام دهد. توییتر در این مدت اخیر نسبت به گذشته فعالیت خود را افزایش داده است و سعی کرده قابلیت‌های زیادی را به اپلیکیشن خود اضافه کند. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به توییتر بلو اشاره کرد که با پرداخت هزینه ماهانه ۳ دلاری امکان دسترسی به قابلیت‌های ویژه‌ای مثل Undo را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص گرفتن تیک آبی توییتر چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر