;
coinex

ارز دیجیتال لیتل ربیت (LTRBT) ؛‌ نحوه خرید، قیمت و بهترین کیف پول توکن LITTLE RABBIT

ارز دیجیتال لیتل ربیت یک پروژه ارز دیجیتال است که با نماد LTRBT در بازار ارزهای دیجیتال شناسایی می شود. در ادامه به اطلاعات این ارز دیجیتال می پردازیم.

ارز دیجیتال لیتل ربیت یا خرگوش کوچولو همانطور که گفتیم پروژه ای است جامعه محور که مورد توجه فعالان دنیای ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. در ۱۴ می ۲۰۲۱ تیم توسعه دهنده توکن و ارز دیجیتال LITTLE RABBIT پروژه خود با نام ارز دیجیتال لیتل ربیت را در پنکیک سواپ لیست کرد.

از اینجا به بعد قیمت گذاری این ارز دیجیتال و ثبت رکوردهای قیمتی امیدوارکننده آغاز شد. پلتفرم و ارز دیجیتال لیتل ربیت بر بستر بایننس اسمارت چین قرار دارد و به نظر پروژه ای با آینده امیدوار کننده است. اما از آینده، قیمت و کارکرد ارز دیجیتال لیتل ربیت چه می دانیم؟

ارز دیجیتال لیتل ربیت چیست؟

توکن LITTLE RABBIT

ارز دیجیتال لیتل ربیت در بازار کریپتوکارنسی با نماد LTRBT شناخته می شود و یک توکن جامعه محور رو به رشد است که برخی حدس می زنند آینده درخشانی دارد. در حال حاضر این پروژه که بر بستر بایننس اسمارت چین قرار دارد با هدف به حداکثر رساندن سرمایه سهامداران با مکانیزم استیک اتوماتیک (سوددهی با نگهداری توکن) است که بازدهی پایدار و سودآور همراه با ویژگی های امنیتی شفاف را فراهم می کند.

لیتل ربیت پروژه ای بسیار امیدوارکننده است که برای دستیبابی به موفقیت در زنجیره هوشمند بایننس. توکن لیتل ربیت قابلیت استیک خودکار را نیز دارد. بدین صورت که هر تراکنشی که در این پلتفرم توسط معامله گران انجام شود ۵ درصد به طور خودکار بر روی دارایی دارندگان توکن لیتل ربیت افزوده می شود. شما با نگهداری توکن لیتل ربیت در کیف پول خود می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید از قابلیت استیک خودکار نیز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

عملکرد ارز دیجیتال LITTLE RABBIT

ارز دیجیتال لیتل ربیت (LTRBT) ؛‌ نحوه خرید، قیمت و بهترین کیف پول توکن LITTLE RABBIT

توکن LITTLE RABBIT به طور خاص برای خریداران و فروشندگان طراحی شده است و به طور کامل توسط دارندگان کنترل می شود. با توجه به اینکه ارز دیجیتال لیتل ربیت در ابتدای کار خود قرار دارد میتوان این رمزارز را جزو میم کوین های جدید محسوب کرد. ارز دیجیتال LITTLE RABBIT توانسته سرمایه گذاران زیادی را در این مدت کوتاه به خود جلب کند و در زمینه تبلیغات نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد.

ارز دیجیتال و توکن LITTLE RABBIT بر بستر بایننس اسمارت چین طراحی شده است. این مسئله به علت سرعت بیشتر و هزینه تراکنش کمتر در شبکه بایننس سبب شده این رمزارز عملکرد خوبی داشته باشد. بنابر اظهارات تیم توسعه دهنده لیتل ربیت امکاناتی مانند استیکینگ، رویکرد ضدتورمی نسبت به عرضه و پاداش های سودآور استیکینگ به زودی به پلتفرم جدید اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

بررسی آینده LITTLE RABBIT

در پلتفرم خرگوش کوچولو ۵ درصد از هر تراکنش شبکه به عنوان کارمزد به liquidity pool ریخته شده و برای همیشه قفل می شود. این پلتفرم همچنین یک مکانیزم سیاهچاله دارد که سبب می شود همواره از تعداد آن کاسته شود. به علاوه ۵ درصد از هر تراکنش بین هولدرها تقسیم می شود.

توصیه می کنیم برای اطلاعات بیشتر درباره این ارز دیجیتال، رودمپ این ارز دیجیتال را در وب سایت رسمی پروژه لیتل ربیت بررسی کنید.

ارز دیجیتال لیتل ربیت (LTRBT) ؛‌ نحوه خرید، قیمت و بهترین کیف پول توکن LITTLE RABBIT

قابلیت خاص این پلتفرم که به هولدرها دارایی هایی را اضافه می کند سبب تشویق ایشان به نگهداری این ارز دیجیتال می شود. حتی اگر قیمت رمز ارز لیتل ربیت تغییری نکند،‌ قابلیت مورد بحث عده زیادی را به نگهداری این ارزدیجیتال تشویق می کند.

اما ممکن است روزی دیگر این توکن مورد توه فعالان دنیای ارزهای دیجیتال نباشد و این یعنی لیتل ربیت شما دیگر ارزشی نخواهد داشت. پس همواره به این مسئله توجه کنید که اگر قصد سهیم شدن در آینده این رمزارز را دارید باید اصول مدیریت سرمایه را رعایت کنید. در ادامه اینده و قیمت رمز ارز لیتل ربیت را بررسی می کنیم.

بیشتر بخوانید:

توکن سهام قابل معامله (Tradable Stock Token) چیست

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

آینده و قیمت رمز ارز لیتل ربیت

با در نظر گرفتن لحظه ای بودن قیمت ها در دنیای ارزهای دیجیتال، پیش بینی قیمت رمز ارز لیتل ربیت و سایر رمزارزها بسیار دشوار است و تحت تاثیر اخبار و اتفاقات گوناگونی خواهد بود. پایگاه اینترنتی دیجیتال کوین پرایس به عنوان یک مرجع معتبر پیش بینی قیمت کریپتوکارنسی،‌ آینده قیمت رمز ارز لیتل ربیت در سال های آتی را اینگونه پیش بینی کرده است:

  • پایان 2021 : 0.00000007 دلار
  • پایان 2022 : 0.00000021 دلار
  • پایان 2025 : 0.0000007 دلار
  • پایان 2026 : 0.000001 دلار
  • پایان 2028 : 0.000004 دلار

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

بهترین توکن های NFT کدامند

نحوه خرید ارز LITTLE RABBIT

در نحوه خرید ارز LITTLE RABBIT می توانید به سادگی در صرافی پنکیک سواپ خرید و فروش کنید. برای خرید و فروش در صرافی غیرمتمرکز Pancakeswap لازم است از یک کیف پول مانند تراست والت استفاده کنید. اکنون در نحوه خرید ارز LITTLE RABBIT و در تراست والت در منوی پایین DApps را انتخاب کنید.

ارز دیجیتال لیتل ربیت (LTRBT) ؛‌ نحوه خرید، قیمت و بهترین کیف پول توکن LITTLE RABBIT

در اینجا از میان گزینه ها pancakeswap را انتخاب کنید.

ارز دیجیتال لیتل ربیت (LTRBT) ؛‌ نحوه خرید، قیمت و بهترین کیف پول توکن LITTLE RABBIT

بیشتر بخوانید:

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

توکن Bafe IO چیست

سپس در بالای صفحه روی Connect روی شبکه Smart Chain Binance بزنید. اکنون می توانید به سادگی BNB از نوع BEP20 خود را تبدیل به ارز دیجیتال LTRBT کنید. برای خریدLITTLE RABBIT کافی است در قسمت To عبارت LTRBT را وارد کنید. اگر در لیست نبود از آدرس کانتراکت زیر استفاده کنید:

0x17D749D3E2ac204a07e19D8096d9a05c423ea3af

فراموش نکنید که slippage را روی 11-15 درصد قرار دهید.

ارز دیجیتال لیتل ربیت (LTRBT) ؛‌ نحوه خرید، قیمت و بهترین کیف پول توکن LITTLE RABBIT

اکنون میتوانید مقدار مورد نظر را وارد کنید و خرید خود را با زدن روی SWAP تکمیل کنید. در صفحه بعد برای تکمیل فرایند از شما خواسته می شود با انتخاب Confirm فرایند را تکمیل کنید. همچنین برای فروش تنها باید در قسمت From توکن LTRBT را تعیین کرده و در بخش To ارز مدنظر خود را وارد کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

رمزارز چیا چیست

بهترین کیف پول ارز دیجیتال لیتل ربیت

با توجه به اینکه توکن لیتل ربیت در شبکه BEP20 در بایننس اسمارت چین ساخته شده است. در نتیجه همه کیف پول هایی که از این پلتفرم پشتیبانی کند قابل ذخیره است. اما بهترین گزینه ها در این باره به قرار زیر هستند:

متامسک

متامسک یک کیف پول امن و معتبر برای نگهداری ارزهای دیجیتال است.

ارز دیجیتال لیتل ربیت (LTRBT) ؛‌ نحوه خرید، قیمت و بهترین کیف پول توکن LITTLE RABBIT

Trust Wallet

تراست والت از دیگر کیف پول هایی است که برای نگهداری ارز دیجیتال لیتل ربیت می توانید از آن استفده کنید. کیف پول تراست والت از نظر امنیت از جمله معتبرترین والت های بازار است. همچنین این کیف پول اپلیکیشن های مخصوص سیستم عامل اندروید و آیفون نیز ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ارز دیجیتال لیتل ربیت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام چطوری الان لیتل ربیت به ورژن ۲ تبدیل کنیم هر چی میزنم خرگوش نمیاره که بخوام تبدیل کنم راهنمایی بفرمایید.ممنون

    پاسخ

    هولدر بالای ۴۰۰هزار داره .به نظرم آینده اش خوبه

    پاسخ