;
coinex

ایده جدید شیائومی برای دوربین سلفی

اطلاعات ثبت اختراع جدیدی از سوی شیائومی منتشر شده که حکایت از ایده جدید شیائومی برای دوربین سلفی دارد. در ادامه برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

جزئیات این ثبت اختراع به ما از طراحی جدید و البته تا حدی عجیب و غریب دوربین سلفی می گوید که روی قطعه ای با طراحی نیم دایره قرار گرفته است. شیائومی همواره و در سالیان اخیر ایده های عجیب و خلاقانه ای برای مشکلات اساسی دنیای اسمارتفون ها ارائه داده است.

از جمله این موارد طبعا باید به فناوری جدیدی این شرکت برای باتری گوشی های هوشمند اشاره کرد سبب شده جدیدترین پرچمدار این شرکت در این زمینه یک سر و گردن از رقبای خود بالاتر باشد. اما از پتنت دوربین سلفی جدید شیائومی چه می دانیم؟

ایده جدید شیائومی برای دوربین سلفی

پتنت مربط به دوربین سلفی جدید گیا یک ایده و یک طراحی اولیه است که هیچ قطعیتی درباره آن در کار نیست. در وب سایت اداره ثبت اختراع چین پتنتی از گشی هوشمندی با طراحی غیرمعمول منتشر شده است.

منبع و اطلاعات منتشر شده نشان می دهد که در بالای گشی دوربین سلفی جمع شونده‌ای قرار گرفته و د حسکر تصیر یا شاید هم یک حسگر با فلش ال ای دی را در خود جای داده است.

ایده جدید شیائومی برای دوربین سلفی

به نظر این ماژول باید توانایی چرخش داشته باشد. اما وقتی که دوربین اصلی وجود دارد، همچنان درک این طراحی دشوار به نظر می رسد. گوشی هوشمند به تصویر کشیده شده در این پتنت ، دارای صفحه نمایشی با فریم نازک و دوربین سه گانه در عقب است.

طبعا به مانند همیشه در این وضعیت این دشوار است که بگوییم شیائومی قصد دارید محصولی با این طراحی در بخش دوربین ارائه دهد یا خیر! اما تصاویر یاد شده نشان از ایده جدیدی دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ایده جدید شیائومی برای دوربین سلفی چیست؟ نظرات خد را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر