;
coinex

فصل دوم سریال پلی لیست بیمارستان ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان Hospital Playlist

فصل دوم سریال پلی لیست بیمارستان یکی از مورد انتظارترین سریال‌های کره‌ای است که ما در این گفتار به بررسی جزئیات منتشر شده از آن می‌پردازیم.

سریال‌های کره‌ای روز به روز طرفداران بیشتری در جهان پیدا می‌کنند. یکی از ژانرهای پرطرفدار کیدراما پزشکی است که توانسته مخاطبین زیادی را جذب کند و اگر شما از طرفداران کیدراما باشید، مطمئنا یک سریال در این ژانر را تماشا کرده‌اید.

از این رو، ما در این جستار قصد داریم فصل دوم یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های پزشکی کره‌ای را به شما معرفی کنیم و آن چیزی نیست به جز سریال پلی لیست بیمارستان فصل 2. در ادامه با تکراتو همراه باشید تا از تاریخ پخش Hospital Playlist 2 مطلع شده و بازیگران سریال پلی لیست بیمارستان فصل دوم را بشناسید.

فصل دوم سریال پلی لیست بیمارستان

تاکنون سریال‌های پزشکی کره‌ای زیادی ساخته و پخش شده‌اند، اما هیچکدام آنها نتوانسته مانند پلی لیست بیمارستان محبوب و مشهور شود. این سریال در فوریه سال 2020 به نمایش در آمد و چنان مورد استقبال مردم کره و دیگر نقاط جهان قرار گرفت که برای فصل دوم تمدید شد؛ اتفاقی که برای معدود سریال‌هایی کیدراما رخ می‌دهد.

محبوبیت این سریال دلایل مختلفی دارد؛ از بازیگران مطرح آن گرفته تا طراوتی که داستان‌های جذاب شخصیت‌های دوست‌داشتنی این سریال به درام‌های پزشکی می‌بخشند. مهم‌تر از همه، گنجانده شدن موسیقی در این سریال نیز بر روی محبوبیت آن تاثیر زیادی گذاشته است.

داستان فصل اول این سریال، درباره پنج پزشک است که از دوران تحصیل با هم دوست هستند و نحوه کار آنها در مرکز پزشکی یوجی در داستان دنبال می‌شود. در کنار پزشک بودن، آنها به موسیقی نیز علاقه زیادی داشته و از این رو، در گروهی به نام Mido and Falasol که از طریق عشق مشترکشان به موسیقی تشکیل شده، فعالیت دارند.

این گروه علی رغم سختی‌هایی که در محل کار دارند، هیچگاه دست از حمایت یکدیگر نمی‌کشند و از این طریق، مفهوم واقعی دوستی و عشق را به تصویر می‌کشانند. داستان دلچسب این دوستان که توسط لی وو جونگ و شین وون هو ساخته شده، توانسته قلب میلیون‌ها طرفدار را به معنای واقعی بلرزاند.

فصل 1 این سریال تنها در کره جنوبی 3.5 میلیون بیننده داشته و بینندگان بین المللی آن رقم خیلی بالاتری است. این سریال از این نظر بین مردم محبوب شده است که به جای جنگ، انتقام و رقابت در محل کار، به جنبه‌های انسانی و حرفه پزشکی تاکید کرده بود.

با توجه به این حجم از محبوبیت فصل 1، انتظار می‌رود فصل دوم سریال پلی لیست بیمارستان نیز بتواند همانند فصل قبلی بین مردم محبوب باشد و مفهوم اصلی سریال که دوستی است را حفظ نماید. در کنار دلگرمی و دوستی، از سریال پلی لیست بیمارستان فصل 2 انتظار می‌رود داستان موسیقی را نیز ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

تاریخ انتشار سریال پلی لیست بیمارستان فصل 2

فصل دوم سریال پلی لیست بیمارستان
تاریخ انتشار سریال پلی لیست بیمارستان فصل 2

خوشبختانه تاریخ پخش Hospital Playlist 2 در سال 2021 مشخص شده است و این سریال را جزو بهترین سریال های کره ای 2021 قرار می‌دهد. در ماه آوریل، tvN به طور رسمی تاریخ انتشار سریال پلی لیست بیمارستان فصل 2 را اعلام نمود و گفت که فصل دوم سریال پلی لیست بیمارستان از 17 ژوئن به‌ صورت هفتگی پخش خواهد شد.

همینطور به نظر می‌رسد سریال پلی لیست بیمارستان فصل 2 در 12 قسمت 90 دقیقه‌ای در ساعت 9 شب به وقت کره جنوبی پخش می‌شود. حال که می‌دانیم تاریخ انتشار سریال پلی لیست بیمارستان فصل 2 نزدیک است، بد نیست نگاهی به بازیگران سریال Hospital Playlist 2 و همینطور داستان فصل دوم سریال پلی لیست بیمارستان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن 2021

ترسناک ترین فیلم های 2021

بازیگران سریال پلی لیست بیمارستان فصل دوم

فصل دوم سریال پلی لیست بیمارستان
بازیگران سریال پلی لیست بیمارستان فصل دوم

خبر خوب درباره بازیگران سریال Hospital Playlist 2 این است که تمام بازیگران اصلی برای سریال پلی لیست بیمارستان فصل 2 حضور دارند. از این رو، جو جونگ سوک (Jo Jung-suk) در بین بازیگران سریال Hospital Playlist 2 حضور دارد. وی که یکی از بازیگران مطرح کره‌ای است، قبلا در فیلم و سریال‌های زیادی از جمله اوه روح من، معماری ۱۰۱ و مرد دونده نقش آفرینی کرده است. او در فصل اول و فصل دوم سریال پلی لیست بیمارستان در نقش لی ایک جون حضور دارد.

یو یون سوک (Yoo Yeon-seok) نیز از دیگر بازیگران سریال پلی لیست بیمارستان فصل دوم است که در نقش آن جونگ وون بازی خواهد کرد. او قبلا در آثار  پسر گرگ‌نما، معماری ۱۰۱، کتاب خانواده گو و آقای آفتاب حضور داشته است.

جونگ کیونگ هو (Jung Kyung-ho) نیز در لیست بازیگران سریال پلی لیست بیمارستان فصل دوم حضور داشته و در نقش کیم جون وان بازی خواهد کرد. وی در سریال جامیونگ گو نقش شاهزاده هودونگ را بازی کرده است و از دیگر سریال‌های او می‌توان به یونگ پال و سقوط بر روی تو اشاره کرد.

کیم دائه میونگ (Kim Dae-myung) نیز در جمع بازیگران سریال کره ای پلی لیست بیمارستان فصل دوم دیده می‌شود. وی که در نقش یانگ سوک هیونگ بازی می‌کند، قبلا در آثار کره‌ای آخرین شاهزاده، خواب طلایی و صدای قلب تو بازی کرده است.

جئون می دو (Jeon Mi-do) از دیگر بازیگران کره ای است که در هر دو مجموعه پلی لیست بیمارستان در نقش چه سونگ هوا حضور دارد. وی قبلا در آثار سینمایی مادر و Metamorphosis بازی کرده است.

در ژانویه، آنها برای خواندن فیلمنامه فصل جدید گرد هم جمع شدند و شما می‌توانید پشت صحنه آن را در یوتیوب از اینجا تماشا کنید. علاوه بر آنها، بازیگران فرعی همچون کیم هه سوک (Kim Hae-sook)، جونگ مون سونگ (Jung Moon-sung)، شین هیون بین (Shin Hyun-bin)، کواک سون یانگ (Kwak Sun-young)، مون ته یو (Moon Tae-yoo)، آن اون جین (Ahn Eun-jin) چویی یونگ جون (Choi Young-joon) و ها یون کیونگ (Ha Yoon-kyung) در سریال کره ای پلی لیست بیمارستان فصل دوم باز خواهند گشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه 2021

بهترین فیلم های کمدی 2021

داستان سریال فصل 2 پلی لیست بیمارستان

فصل دوم سریال پلی لیست بیمارستان
داستان سریال فصل 2 پلی لیست بیمارستان

در آخر فصل یک پلی لیست بیمارستان، ایک جون احساسات خود را نسبت به سونگ هوا درست قبل از رفتن به اسپانیا اعتراف کرد و وی را با اعتراف ناگهانی خود شوکه کرد. سپس از او می‌خواهد که تا زمانی که در سفر است، سونگ هوا درباره او فکرهایش را بکند و هنگامی که بازگشت، پاسخ نهایی را به او بدهد.

همینطور احتمال دارد در داستان سریال فصل 2 پلی لیست بیمارستان شاهد یک مثلث عشقی بین سوک هیون، همکالاسی وی چا مین ها و همسر سابق او یو شین هه نیز باشیم. در قسمت آخر فصل قبل، دیدیم که سوک هیون برای شام به دیدن مین ها نمی‌رود و ناگهان در کمال تعجب تماسی از شین هه دریافت می‌کند. از این رو احتمال دارد در سریال کره ای پلی لیست بیمارستان فصل دوم رابطه وی با این دو زن بیشتر بررسی شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های زامبی 2021

بهترین انیمه های 2021

پوسترها و تریلر فصل دوم سریال Hospital Playlist

فصل دوم سریال پلی لیست بیمارستان
تاریخ پخش Hospital Playlist 2

تاکنون شبکه tvN سه تریلر از این فصل جدید پلی لیست بیمارستان منتشر کرده است. اولین آن در 13 می منتشر شد که در این تریلر فصل دوم سریال Hospital Playlist ، زندگی این پنج دکتر و زندگی و دغدغه ‌های آنها نشان داده می‌شود. شما می‌توانید برای تماشای این تریلر در یوتیوب، اینجا کلیک کلیک کنید.

دومین تریلر فصل دوم سریال Hospital Playlist بیشتر بر روی زندگی خارج از شغل این 5 دوست متمرکز است. شما می‌توانید برای تماشای این تریلر در یوتیوب در اینجا کلیک کنید.

اما در سومین تریلر فصل دوم سریال Hospital Playlist که بر روی زندگی و شغل شخصیت‌های اصلی متمرکز است، شما می‌توانید برخی از شخصیت‌های فرعی را نیز در این تریلر تماشا کنید. برای تماشای این تریلر در یوتیوب کافیست در اینجا کلیک کنید.

در کنار این تریلرها، تاکنون چندین پوستر نیز برای این سریال منتشر شده که در زیر می‌توانید آنها را ببینید. برای بزرگنمایی هرکدام کافیست بر روی تصویر کلیک کنید.

حال باید صبر کرد و دید فصل جدید پلی لیست بیمارستان چه چیزی در چنته دارد. مطلب معرفی سریال کره ای پلی لیست بیمارستان فصل دوم به پایان رسید. از این رو، به تمامی طرفداران کیدراما پیشنهاد می‌کنیم که مطالب بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و بهترین سریال های کره ای 2020 را از دست ندهند.

به علاوه، به دوستداران صنعت سینمای کره پیشنهاد می‌کنیم مقالات بهترین فیلم های کره ای 2021، بهترین فیلم های کره ای 2020 و بهترین فیلم های کره ای را نیز در تکراتو مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: nme

نظر شما در خصوص فصل دوم سریال پلی لیست بیمارستان چیست؟ به نظر شما این فصل نیز می‌تواند محبوبیت فصل اول را کسب کند؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر