;
coinex

ایرباد WF-1000XM4 سونی رسما معرفی شد

جدیدترین هدست بی سیم جدید سونی از امکاناتی نظیر پشتیبانی از کدک LDAC‌ بهره مند است. اما از ایرباد WF-1000XM4 سونی چه می دانیم؟

مدتی بود که اطلاعاتی از جدیدترین ابربادز سونی دست به دست می شد و حالا رسما این محصول به عنوان یکی از بهترین ایربادزهای ۲۰۲۱ معرفی شده است. محصولی که در واقع جایگزینی برای ایرباد WF-1000XM3s است که در سال ۲۰۱۹ روانه بازارها شد.

این هدست بی سیم که WF-1000XM4 نام دارد سرانجام توسط ژاپنی ها معرفی شد تا نماینده مطرحی از این شرکت در شمار بهترین هدفون های 2021 را شاهد باشیم.

ایرباد WF-1000XM4 سونی رسما معرفی شد

مدل قبلی ایرباد سونی با قیمت ۲۲۹ دلار روانه بازار شد اما محصول جدید برچسب قیمت ۲۷۹ دلاری دارد. سونی در نظر دارد ایرباد جدید خود را در دو رنگ مشکی و خاکستری به بازار عرضه کند. به گزارش برخی خبرگزاری ها این محصول نسبت به مدل پیشین خود ۱۰ درصد کوچکتر شده است و از تراشه جدیدی استفاده که در کاهش هرچه بیشتر نویز موثر است.

با اظهارات سونی، تراشه جدید قادر به حذف نویز دریافتی در تمامی فرکانس هاست و کاربر حین گوش دادن به موسیقی یا برقراری تماس صوتی تجربه بهتری از صدایی باکیفیت و بدون ایراد خواهد داشت.

ایرباد WF-1000XM4 سونی رسما معرفی شد

عمر باتری ایرباد جدید سونی به ۸ ساعت در زمان پخش موسیقی و فعال بودن حالت حذف نویز می رسد که بیشتر از رقبای هم رده این محصول مانند ایرپاد پرو اپل یا گلکسی بادز پرو سامسونگ است.

جعبه این محصول نیز به نسبت قبل تا حد چشمگیری کوچک تر شده و از امکاناتی مانند درگاه USB-C‌ و شارژر بی سیم Qi‌بهره مند است. به لطف گواهی IPX4 این محصول در مقابل آب مقاومت بالایی دارد. ایرباد جدید سونی به بازارهای جهانی عرضه شده و علاقه مندان می توانند در یکی از دو رنگ خاکستری و مشکی آنرا خریداری کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ایرباد WF-1000XM4 سونی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر