;
coinex

پخش زنده والیبال امروز ایران لهستان 1 تیر 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده والیبال امروز ایران لهستان 1 تیر 1400 را از دست ندهید. در این نوشتار به لینک پخش آنلاین بازی ایران در لیگ والیبال ملت ها امروز می‌پردازیم. در ادامه با تکراتو همراه باشید تا این موضوع را بیشتر بررسی کنیم.

تیم والیبال ایران در لیگ ملت های والیبال 2021 شروع خوبی داشت و تا بازی مقابل آمریکا که با برتری 3 بر 0 به سود بلندقامتان ایرانی به پاپان رسید، روند خوب ادامه داشت. امیدها برای صعود به دور فینال وجود داشت. اما به یکباره ورق برگشت و شکست پشت شکست برای شاگردان ولادیمیر آلکنو (Vladmir Alekno) رقم خورد. ملی‌پوشان حتی در برابر استرالیای قعر جدولی نیز 3 بر 2 شکست خوردند و به یک امتیاز قانع شدند. دیروز در بازی ایران فرانسه نیز همین روند ادامه داشت و بازی را سه هیچ باختیم.

امروز اما در چارچوب چهاردهمین بازی در سومین دوره از لیگ ملت‌های والیبال تیم ملی ایران به رهبری آلکنو به مصاف لهستان رده دومی می‌رود. این بازی راس ساعت 17 و 30 دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد. در ادامه این نوشتار با بررسی لینک‌های پخش زنده والیبال امروز ایران لهستان 1 تیر 1400 همراه باشید.

پخش زنده والیبال امروز ایران لهستان 1 تیر 1400 [+ساعت پخش]

سومین دوره از لیگ ملت‌های والیبال در حال برگزاری است. این بازی‌ها در حالی در ایتالیا برگزار می‌شود که تحت‌الشعاع برگزاری المپیک 2020 قرار دارد و زودتر از موعد آغاز شده است. به علاوه پیشتر قرار بود فینال این رقابت‌ها در آمریکا برگزار شود. اما زمان برگزاری با روز ملی استقلال این کشور مصادف بود و به همین دلیل بازی‌ها به تورین ایتالیا منتقل شد. در این دوره از رقابت‌ها 16 تیم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دو تیم ایران و لهستان در حالی امروز به مصاف یکدیگر می‌روند که لهستانی‌ها با عملکرد فوق‌العاده خود از 13 دیدار پیشین 11 برد و تنها 2 شکست به دست آورده‌اند. این تیم با 33 امتیاز پشت سر برزیل 35 امتیازی در رده دوم قرار گرفته است و صعود خود را به دور فینال تقریبا حتمی کرده است. این احتمال وجود دارد که لهستان با بازیکنان اصلی خود بازی نکند. در سوی دیگر ایران که دیروز هم بازی خود را به فرانسه واگذار کرد،‌ از مجموع 13 دیدار خود 5 پیروزی و شکست حاصل کارش شده و با 18 امتیاز در رده 11ام قرار دارد.

تا پایان بازی‌های هفته سیزدهم، چهار تیم برزیل، لهستان،‌ اسلوونی و فرانسه در رده‌های اول تا چهارم جای دارند و حضور ژاپن در رده هفتم خبر از آغاز دوره‌ای جدید از والیبال در این کشور می‌دهد.

دو تیم در این دیدار در حالی به مصاف هم می‌روند که فرانسه از 12 دیدار قبلی خود 8 برد و 4 باخت به دست آورده و در رتبه 5ام قرار دارد. همانطور که می‌دانید 4 تیم به مرحله نهایی صعود می‌کنند. به همین دلیل سرنوشت این بازی برای فرانسه بسیار حیاتی است. تا به این‌جای کار برزیل،‌ لهستان، اسلوونی و روسیه به فینال صعود خواهند کرد. در سوی دیگر اما بلندقامتان ایرانی از 12 دیدار 5 برد و 7 باخت عائدشان شده و با 18 امتیاز پایین‌تر از ژاپن در رده 11ام قرار دارند.کسب نتایج صعیف در 5 دیدار گذشته، امیدهای ما را برای صعود به دور بعدی از میان برد.

جدول لیگ والیبال ملت‌ها (2021) - مرحله مقدماتی (اعتبار: ورزش سه)
جدول لیگ والیبال ملت‌ها (2021) – مرحله مقدماتی (اعتبار: ورزش سه) / ساعت پخش والیبال امروز ایران لهستان

لینک پخش زنده والیبال ایران لهستان امروز

برای تماشای این رقابت حساس می‌توایند از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

پخش زنده بازی والیبال امروز ایران لهستان از شبکه سوم سیما

پخش زنده والیبال ایران و لهستان از تلوبیون (Telewebion)

پخش زنده والیبال ایران و لهستان از سایت آنتن (Anten – نیاز به خرید اشتراک دارد)

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده و ساعت پخش والیبال امروز ایران لهستان 1 تیر 1400 چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر