;
coinex

پخش زنده والیبال امروز ایران آرژانتین 2 تیر 1400 [+ساعت پخش]

اگر مسابقات لیگ ملت های والیبال را دنبال می کنید به هیچ وجه پخش زنده والیبال امروز ایران آرژانتین 2 تیر 1400 را از دست ندهید. در ادامه به طور مختصر به عملکرد تیم ملی در این مسابقات و ارائه لینک پخش آنلاین بازی ایران در لیگ والیبال ملت ها امروز می‌پردازیم.

تیم ملی والیبال ایران که حالا با سرمربیگری ولادیمیر آلکنو با نسل جوانی راهی لیگ ملت ها شده است شروع خوبی در این رقابت ها داشت. حتی پیروزی 3 بر 0 این جوانان مقابل تیم آمریکا کمی غیرمنتظره بود و همه ما را امیدوار به آینده این نسل کرده بود. اما در ادامه و به تدریج به نظر ورق برگشت و اوضاع عوض شد.

باخت به آلمان و صربستان را هم اگر کمی عادی بدانیم، باخت به استرالیا تا حد زیادی غیرمنتظره بود. این روند اما با باخت های سه بر صفر مقابل لهستان و فرانسه ادامه پیدا کرد تا وضعیت تیم ملی کمتر از یکماه مانده به آغاز رقابت های المپیک در هاله ای از ابهام به نظر برسد.
امروز در پانزدهمین بازی تیم ملی در این رقابت ها تیم ملی ایران به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

این بازی راس ساعت 18 و 30 دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد. در ادامه با بررسی لینک های پخش زنده والیبال امروز ایران آرژانتین 2 تیر 1400 با ما همراه باشید.

پخش زنده والیبال امروز ایران آرژانتین 2 تیر 1400 [+ساعت پخش]

سومین دوره از لیگ ملت های والیبال در آستانه المپیک توکیو در حال پیگیری است. بازی هایی که اگرچه در ایتالیا دنبال می شود اما به دلیل تصادف تاریخ فینال بازی ها با روز استقلال آمریکا به تورین منتقل شد. در این دوره از رقابت ها به میزبانی ایتالیا 16 تیم به رقابت می پردازند.

دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می روند که آرژانتین نیز مانند ایران عملکرد پر فراز و نشیبی داشته و در 13 مسابقه قبلی 7 باخت و 6 برد کسب کرده است. این تیم تا مایان هفته پنجم رقابت ها در جایگاه 9 جدول رده بندی قرار دارد.

ایران تا امروز اما از 14 بازی گذشته خود 5 برد و 9 شکست کسب کرده است و با 24 امتیاز در رده دوازدهم جدول جا خوش کرده است. تا پایان بازی های امروز لهستان با برد مقابل ایران و با 12 برد از 14 بازی با مجموع 36 انتیاز در صدر جدول رده بندی است. برزیل با همین تعداد برد اما با یک بازی کمتر در رده دوم جدول است و روسیه، اسلوونی، صربستان و فرانسه در رده های بعدی جا دارند.

ساعت پخش والیبال امروز ایران لهستان
جدول لیگ والیبال ملت‌ها (2021) – مرحله مقدماتی (اعتبار: ورزش سه) / ساعت پخش والیبال امروز ایران آرژانتین

لینک پخش زنده والیبال ایران آرژانتین امروز

برای تماشای این رقابت حساس می‌توایند از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

پخش زنده بازی والیبال امروز ایران آرژانتین از شبکه سوم سیما

پخش زنده والیبال ایران و آرژانتین از تلوبیون (Telewebion)

پخش زنده والیبال ایران و آرژانتین از سایت آنتن (Anten – نیاز به خرید اشتراک دارد)

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده و ساعت پخش والیبال امروز ایران آرژانتین 1 تیر 1400 چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر