coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده بازی امروز فرانسه سوئیس یورو 2020 [+ساعت پخش]

تب یورو همه فوتبال دوستان را به خود مشغول داشته است. در این نوشتار به پخش زنده بازی امروز فرانسه سوئیس یورو 2020 خواهیم پرداخت.

مسابقات یورو 2020 که اخیرا دور گروهی آن با بازی هایی جذاب و هیجان انگیز به پایان رسید، حال در دور حذفی پیگیری می شود.
این رقابت ها برای سال 2020 برنامه ریزی شده بود اما به علت شیوع گسترده ویروس کرونا به سال 2021 موکول شد و حال در اوایل سال جدید میلادی در حال پیگیری است.
رقابت های مرحله حذفی دیشب و از ساعت 20:30 به وقت تهران با بازی دانمارک و ولز پیگیری شد. بازی حساسی که با نمایش چشمگیر تیم نلی دانمارک و پیروزی 4 بر صفر ایشان همراه بود.

پخش زنده بازی امروز فرانسه سوئیس یورو 2020 [+ساعت پخش]

در دیگر بازی شب گذشته رقابت های دور حذفی یورو 2020 ایتالیا و اتریش به مصاف هم رفتند که برخلاف انتظارات به وقت های اضافه کشیده شد. در این بازی اتریش نمایشی فراتر از انتظار داشت و حتی یک بار در دقایق پایانی بازی با ضربه سر مارک آرناتوویچ پیش افتاد، اما داور تشخیص داد که ضربه در موقعیت آفساید زده شده و در نتیجه گل مردود اعلام شد.

در وقت های اضافه اما تعویض های مانچینی کارساز شد و ایتالیا ابتدا با گل کیه زا و سپس با گل پسینا پیش افتاد. گل دقایق پایانی اتریشی ها نیز تاثیری در روند بازی نداشت و ایتالیا با پیروزی در این جدال نفس گیر به جمع 8 تیم پایانی راه یافت. امشب اما در دور حذفی یورو بازی های اسپانیا و کرواسی و فرانسه و سوییس برگزار می شود.

پخش زنده بازی امروز فرانسه سوئیس یورو 2020
پخش زنده بازی فرانسه سوئیس یورو 2020 امروز [+ساعت پخش] ‌/ ساعت پخش بازی فرانسه سوئیس یورو 2020
دو تیم فرانسه و سوئیس در شرایط متفاوتی به مصاف هم می روند. قهرمان جام جهانی 2018 تیمی آماده و منظم است که برای فتح یورو 2020 به میدان آمده و در گروه مرگ رقابت ها با آلمان، پرتغال و مجارستان هم گروه بود.
در پایان اما قهرمان جهان با 5 امتیاز از 3 بازی و به طور دقیق تر با پیروزی مقابل آلمان و توقف مقابل پرتغال و مجارستان به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کرد. این تیم حالا آماده تقابل با سوئیسی می شود که به عنوان تیم سوم گروه A به مرحله حذفی آمده است.

سوئیس که از حضور گرانیت ژاکا، طردان شقیری و تنی چند از ستارگان دنیای فوتبال بهره مند است، بازی های یورو 2020 را با یک تساوی امیدوار کننده مقابل ولز آغاز کرد. در ادامه اما سوئیسی ها را یارای مقاومت در مقابل ایتالیای قدرتمند نبود و این تیم 3 بر 0 مقابل ایتالیا مغلوب شد. در بازی آخر اما سوئیس موفق به پیروزی 3 بر 1 مقابل ترکیه شد تا به عنوان یکی از بهترین تیم های سوم و با 4 امتیاز به مرحله بعد صعود کند.
این بازی راس ساعت 23:30 دقیقه امشب به وقت تهران آغاز می شود و قضاوت آن را فرناندو راپالیتی داور آرژانتینی به عهده دارد.

لینک پخش زنده بازی فرانسه سوئیس 7 تیر 1400

پخش زنده بازی امروز فرانسه سوئیس یورو 2020
پخش زنده بازی امروز فرانسه سوئیس یورو 2020

برای تماشای این رقابت حساس می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

پخش زنده بازی فرانسه و سوئیس امروز از BBCiPlayer شبکه BBC One

(برای استفاده از لینک بی.بی.سی آی‌پلیر آی.پی خود را به بریتانیا تغییر دهید.)

پخش زنده بازی امروز فرانسه سوئیس از شبکه سوم سیما

پخش زنده بازی فرانسه سوئیس یورو 2020 از تلوبیون (Telewebion)

 

اگر شرایط پخش زنده ندارید، می‌توانید به کانال تلگرام فوتفان آنلاین با آیدی @FootFunOnline بروید و گزارش لحظه‌ای بازی را به همراه ویدیوی گل‌ها دنبال کنید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده و ساعت پخش بازی فرانسه سوئیس یورو 2020 امروز چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر