coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پخش زنده بازی امروز انگلیس آلمان یورو 2020 [+ساعت پخش و نتیجه]

در این نوشتار به پخش زنده بازی امروز انگلیس آلمان یورو 2020 خواهیم پرداخت. این بازی در ومبلی لندن برگزار خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات بیشنر تا پایان با ما همراه باشید.

جدال سنتی انگلیس آلمان، امروز در ورزشگاه تاریخی ویمبلی در لندن، تکلیف یکی دیگر از صعود کنندگان به جمع 8 تیم پایانی یورو 2020 را مشخص می کند. هرگاه که تقابل در زمین فوتبال میان دو عنصر انگلیسی و آلمانی باشد، بازی قطعا بازی جذابی خواهد بود. فرق ندارد جدال های سنتی باشگاه های آلمانی با تیم های انگلیسی در چارچوب لیگ قهرمانان را شاهد باشیم یا بازی های پرهیجان ملی!

حالا یورو 2020 در آخرین روز مرحله حذفی میزبان یک بازی کلاسیک در ورزشگاهی کلاسیک و باشکوه در قلب لندن است! انگلیس و آلمان امروز از ساعت 20:30 دقیقه به وقت تهران در استادیوم ویمبلی صف آرایی می کنند تا تکلیف هفتمین تیم صعود کننده به جمع هشت تیم پایانی یورو 2020 مشخص شود. در دیگر دیدار امروز نیز اوکراین و سوئد به مصاف هم می روند تا پرونده مرحله یک هشتم نهایی بسته شود. اما پخش زنده بازی امروز انگلیس آلمان یورو 2020 را چگونه ببینیم؟

پخش زنده بازی امروز انگلیس آلمان یورو 2020 [+ساعت پخش و نتیجه]

مرحله گروهی یورو 2020 با فراز و نشیب های زیاد و البته بازی هایی هیجان انگیز پایان یافته است و حالا در آخرین روز برگزاری دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی، دو تیم انگلیس و آلمان از ساعت 20:30 به وقت تهران در ویمبلی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جدالی سنتی که شاید برای مرحله یک هشتم نهایی کمی زود به نظر می رسد.

دو تیم در مرحله گروهی عملکرد متفاوتی داشتند. آلمان تورنمنت را چندان خوب آغاز نکرد و در گام اول تیم یواخیم لو در مقابل قهرمان جام جهانی 2018 شکست خورد. آلمان که در گروه مرگ با فرانسه، پرتغال و مجارستان هم گروه بود اما در بازی دوم و در مقابل پرتغال مثل همیشه مقتدرانه و با نتیجه 4 بر 2 بر رونالدو و یارانش پیروز شد تا همچنان امیدهای صعود زنده بماند. در روز آخر برگزاری بازی های گروه F و در شرایطی که همه تیم ها برای تعیین رتبه در گروه می جنگیدند، مجارستان در یک نمایش خیره کننده آلمان را متوقف کرد. این نتیجه در کنار تساوی پرتغال و فرانسه سبب شد تا آلمان جلوتر از پرتغال و بعد از فرانسه 5 امتیازی با 4 امتیاز از 3 دیدار به مرحله بعد صعود کند.

پخش زنده بازی امروز انگلیس آلمان یورو 2020 [+ساعت پخش و نتیجه]
پخش زنده بازی امروز انگلیس آلمان یورو 2020 / ساعت پخش آلمان انگلیس یورو 2020 / نتیجه بازی انگلیس آلمان
حال و در شرایطی که قهرمان جهان و قهرمان یورو طی دو روز گذشته از دور مسابقات کنار رفته اند، قهرمان جام جهانی 2014 و آخرین بازمانده گروه مرگ یورو 2020 برای باقی ماندن در این بازی ها باید به مصاف سه شیرها برود!

اما وضعیت انگلیس آنقدر خوب هست که انتظار یک بازی تماشایی و هیجان انگیز را داشته باشیم. انگلیس در گروه D رقابت ها با کرواسی نائب قهرمان جام جهانی 2018 روسیه، اسکاتلند و جمهوری چک هم گروه بود. انگلیس در بازی اول خود با یک گل مودریچ و یارانش در تیم ملی کرواسی را مغلوب کرد، اما در مقابل دشن دیرینه یعنی اسکاتلند در ویمبلی متوقف شد. در بازی پایانی اما بار دیگر انگلیس با تک گل دقایق ابتدایی رحیم استرلینگ بر جمهوری چک پیروز شد تا با 7 امتیاز از 3 بازی و به عنوان سرگروه به دور بعد راه یابد. همه این ها سبب شد تا به درستی انگلیس را اقتصادی ترین تیم یورو بنامند! با تنها 2 گل زده و بدون گل خورده، انگلیس حالا میزبان آلمانی خواهد بود که در مرحله گروهی 6 گل زده و 5 گل خورده است!

تا اینجای کار مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 بازی ها و نتایج شگفتی به همراه داشته است. از صعود مقتدرانه دانمارک و البته صعود سخت ایتالیا در شب اول که بگذریم، جمهوری چک با حذف هلند و سوییس با حذف فرانسه کار بزرگی کرده اند! جالب اینکه هر دو تیم چک و سوییس به عنوان دو تیم از تیم های سوم برتر، دو سرگروه و شاید دو شانس اصلی قهرمانی را حذف کرده اند! آیا شگفتی های یورو همچنان ادامه دارد؟ در حال حاضر باید تا آغاز بازی های یک چهارم نهایی صبر کنیم.

لینک پخش زنده بازی آلمان انگلیس 8 تیر 1400

برای تماشای این رقابت حساس می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

لینک پخش زنده بازی از شبکه بین اسپورت یک (BEIN Sport 1) را به دلیل قوانین کپی رایت نمی‌توانیم در این صفحه قرار دهیم. این لینک را در کانال تلگرام تکراتو در لینک زیر پیدا خواهید کرد:

لینک پخش زنده بین اسپورت (BEIN Sport 1) با گزارش عربی در کانال تلگرام تکراتو

پخش زنده بازی امروز انگلیس آلمان از شبکه سوم سیما

پخش زنده بازی انگلیس آلمان یورو 2020 از تلوبیون (Telewebion)

اگر شرایط پخش زنده ندارید، می‌توانید به کانال تلگرام فوتفان آنلاین با آیدی @FootFunOnline بروید و گزارش لحظه‌ای بازی را به همراه ویدیوی گل‌ها دنبال کنید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص نتیجه بازی انگلیس آلمان یورو 2020 امروز چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر