coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پخش زنده بازی امروز اوکراین سوئد یورو 2020 [+ساعت پخش و نتیجه]

در این نوشتار به پخش زنده بازی امروز اوکراین سوئد یورو 2020 خواهیم پرداخت. مطمئن باشید کیفیت این بازی در قد و قواره یورو خواهد بود. برای اطلاع از جزئیات بیشنر تا پایان با ما همراه باشید.

در آخرین بازی از مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 دو تیم اوکراین و سوئد باز ساعت 23:30 دقیقه به وقت تهران به مصاف هم می روند تا هشتمین تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود. مرحله گروهی یورو 2020 را اگر تا حدی مطابق با انتظارات بدانیم، مرحله یک هشتم نهایی تا امروز که آخرین روز برگزاری بازی ها در این مرحله است شگفتی های فراوانی به همراه داشته است. از جدال نفس گیر ایتالیا و اتریش گرفته تا صعود دانمارک به جمع هشت تیم پایانی و حتی حذف فرانسه، هلند و پرتغال!

فوتبال دوستان طبعا هیچ رقابتی از این تورنمنت جذاب را از دست نمی دهند پس در پخش زنده بازی امروز اوکراین سوئد یورو 2020 با ما باشید.

پخش زنده بازی امروز اوکراین سوئد یورو 2020 [+ساعت پخش و نتیجه]

دو تیم اوکراین و سوئد در موقعیت متفاوتی رویاروی هم قرار می گیرند. سوئد که بعد از مدت ها بدون زلاتان ابراهیموویچ در یک تورنمنت بین المللی حضور دارد، در مرحله گروهی با اسپانیا، اسلواکی و البته لهستان در گروه E رقابت ها هم گروه بود. این تیم در بازی اول خود با نمایشی مناسب موفق به کسب 1 امتیاز از تیم ملی اسپانیا شد. در ادامه پیروزی یک بر صفر مقابل اسلواکی و البته 3 بر 2 مقابل لهستان در شبی که لوندوفسکی برای صعود تیمش همه کار کرد، سبب شد تا سوئد در شرایطی که کمتر کسی تصورش را می کرد به عنوان سرگروه و با 7 امتیاز، جلوتر از اسپانیای مدعی با 5 امتیاز به مرحله یک هشتم صعود کند.

این تیم حالا در مصافی حساس باید به تقابل با شاگردان آندره شوچنکو پرداخته، برای صعود به جمع هشت تیم تلاش کند. البته اوکراین شاید نتواند آنطور که بایسته است، مشکلی برای سوئدی ها ایجاد کند. صعود اوکراین در لحظات پایانی و به لطف تفاضل گل بهتر امکان پذیر شد و شاگردان آندره شوچنکو به عنوان یکی از بهترین تیم های سوم به مرحله یک هشتم رسیدند.

پخش زنده بازی امروز اوکراین سوئد یورو 2020 [+ساعت پخش و نتیجه]
پخش زنده بازی امروز اوکراین سوئد یورو 2020 / ساعت پخش اوکراین سوئد یورو 2020 / نتیجه بازی اوکراین سوئد
اوکراین در گام اول مسابقات یورو مقابل هلند با نتیجه سه بر دو شکست خورد، شروعی امیدوارکننده با نمایشی قابل قبول که با پیروزی 2 بر 1 مقابل مقدونیه شمالی تداوم یافت. اما شکست در بازی پایانی مقابل اتریش وضعیت صعود برای این تیم را بسته به اما و اگرهای بسیاری کرد. اما از اقبال خوب همه چیز دست به دست هم داد تا اوکراین با سه امتیاز از سه بازی و با تفاضل گل منفی 1 به عنوان یکی از بهترین تیم های سوم در این مرحله از رقابت ها حضور داشته باشد.

حال باید دید تقابل دو تیم که امروز از ساعت 23:30 دقیقه به وقت تهران در همپدن پارک گلاسکو آغاز می شود به کجا می انجامد و آخرین تیم صعودکننده به مرحله یک چهارم کدام یک خواهد بود.

لینک پخش زنده بازی سوئد اوکراین 8 تیر 1400

برای تماشای این رقابت حساس می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

پخش زنده بازی اوکراین سوئد امروز از BBCiPlayer شبکه BBC One

(برای استفاده از لینک بی.بی.سی آی‌پلیر آی.پی خود را به بریتانیا تغییر دهید.)

پخش زنده بازی امروز اوکراین سوئد از شبکه سوم سیما

پخش زنده بازی سوئد اوکراین یورو 2020 از تلوبیون (Telewebion)

اگر شرایط پخش زنده ندارید، می‌توانید به کانال تلگرام فوتفان آنلاین با آیدی @FootFunOnline بروید و گزارش لحظه‌ای بازی را به همراه ویدیوی گل‌ها دنبال کنید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص نتیجه بازی اوکراین سوئد یورو 2020 امروز چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    مطالب سایتتون عالیه. ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ