coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده بازی امروز پرسپولیس گل گهر 9 تیر 1400 [+ساعت پخش و نتیجه]

در این نوشتار به پخش زنده بازی امروز پرسپولیس گل گهر 9 تیر در حاشیه هفته 25 ام لیگ برتر خواهیم پرداخت. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس، دو تیم پرسپولیس و گل گهر امروز از ساعت 19:50 دقیقه به مصاف هم خواهند رفت. گل گهر سیرجان که حال فصل دوم حضور خود در لیگ برتر را به سرمربیگری امیر قلعه نویی، مربی موفق و کهنه کار طی می کند، تا اینجای فصل نتایج خوبی گرفته است و رتبه ششم این تیم در جدول و اختلاف 1 امتیازی آن تا منطقه کسب سهمیه، حکایت از عملکرد خوب شاگردان قلعه نویی دارد.

در سوی دیگر میدان پرسپولیس که حالا به برکت تساوی هفته گذشته فولاد و سپاهان، با دو امتیاز اختلاف نسبت به اصفهانی ها در رده اول جدول رده بندی قرار دارد، بعد از 4 سال نمایش اقتدار در ایران و آسیا، برای کسب یک سه امتیاز دیگر به میدان خواهد رفت. اما پخش زنده بازی امروز پرسپولیس گل گهر را چگونه می توان تماشا کرد؟

پخش زنده بازی امروز پرسپولیس گل گهر 9 تیر 1400

دو تیم پرسپولیس و گل گهر امروز از ساعت 19:50 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. گل گهر رده ششمی که حالا با سرمربیگری امیر قلعه نویی و یک دوجین بازیکنان سابق اسقلال و پرسپولیس نظیر منشا و بهنام و برزای برای کسب سهمیه آسیا می جنگد، در طول لیگ بیستم عملکرد قابل قبولی داشته است و حالا با 35 امتیاز از 24 بازی در شمار چند تیمی است که برای حضور در اسیا رقابت می کند.

در سوی دیگر میدان اما تیم موفق سال های گذشته لیگ برتر ایران یعنی پرسپولیس که در چندسال گذشته دوبار در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و برای 4 فصل متوالی قهرمان لیگ برتر بوده است، برای پنجمین قهرمانی تلاش می کند. این تیم یکدست و موفق اگر در چند سال اخیر رقیب مهم و قابل توجهی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر نداشت، در لیگ امسال با رقابت طلبی شدید سپاهان و تا حدی استقلال مواجه شده است.

حساسیت بازی گل گهر و پرسپولیس از آن جاست که قلعه نویی در تیم جدید خود عملکرد خوبی در دیدار با بزرگان لیگ داشته است و امید سپاهانی ها و استقلالی ها به از دست رفتن 3 امتیاز این بازی برای پرسپولیس است. البته گل گهر هفته گذشته در ورزشگاه ازادی با نتیجه دو بر صفر مغلوب دیگر غول پایتخت یعنی استقلال شد.

پخش زنده بازی امروز پرسپولیس گل گهر 9 تیر 1400 [+ساعت پخش و نتیجه]
پخش زنده بازی امروز پرسپولیس گل گهر 9 تیر 1400 / ساعت پخش پرسپولیس گل گهر 9 تیر / نتیجه بازی پرسپولیس گل گهر
درواقع این روزها وضهیت گل گهر چندان خوب نیست و این می تواند نکته مثبتی برای تیم یحیی گل محمدی باشد. گل گهر در 5 بازی آخر خود 3 باخت و 2 برد کسب کرده است در حالی که پرسپولیس ها در پنج بازی آخر خود 4 برد و 1 مساوی کسب کرده اند. آخرین و درواقع تنها باخت سرخپوشان پایتخت در رقابت های لیگ بیستم به هفته دوازدهم لیگ و تقابل با آلومینیوم اراک باز می گردد که این تیم در زمین حریف بازی را دو بر یک واگذار کرد.

عملکرد دو تیم پرسپولیس و گل گهر در دیدارهای رودررو نیز مطابق انتظار به نفع پایتخت نشینان است. در دیدار رفت امسال در کرمان، پرسپولیس در یک بازی یک طرفه با نتیجه 5 بر 0 مقابل گل گهر پیروز شد. بازی که احتمالا بهترین برد پرسپولیس در لیگ امسال نیز محسوب می شود. در دو دیدار قبلی این دو تیم در چارچوب رقابت های لیگ برتر نیز، یک برد برای پرسپولیس و یک تساوی ثبت شده است و درواقع گل گهر تا به حال پرسپولیس را نبرده است. حال باید دید برنده جدال امروز کدام یک از طرفین خواهد بود.

لینک پخش زنده بازی پرسپولیس گل گهر 9 تیر 1400

برای تماشای این رقابت حساس می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

پخش زنده بازی امروز پرسپولیس گل گهر از شبکه سوم سیما

پخش زنده بازی پرسپولیس و گل گهر از تلوبیون (Telewebion)

 

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص نتیجه بازی پرسپولیس گل گهر سیرجان امروز چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر