coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده بازی استقلال تراکتور 15 تیر 1400 [+ساعت پخش و نتیجه]

در این نوشتار به پخش زنده بازی استقلال تراکتور 15 تیر 1400 خواهیم پرداخت. برای اطلاع از جزئیات بیشتر تا پایان با ما همراه باشید.

خرید بلیط هواپیما

دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز امروز و از ساعت 19:45 به وقت تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی که در چارچوب هفته 26 ام لیگ برتر خلیج فارس برگزار می شود از جنبه های گوناگونی حائز اهمیت و دارای حساسیت است.

تراکتور رده پنجمی که در لیگ بیستم عملکرد پرفراز و نشیبی داشته و هزینه های زیادی صرف کرده است، در اندیشه کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به هر طریق ممکن است و استقلال رده سومی حال به کاهش فاصله خود با سپاهان می اندیشد. اما پخش زنده بازی استقلال تراکتور 15 تیر 1400 را چگونه تماشا کنیم؟

پخش زنده بازی استقلال تراکتور 15 تیر 1400

تراکتورسازی مانند چند سال اخیر، لیگ بیستم را هم پرفراز و نشیب و با تغییرات زیاد و حواشی فراوان در کادر فنی سپری کرده است. این تیم که در ابتدای امر کار خود را با مربی کارکشته و توانا علیرضا منصوریان آغاز کرد، بعد از چند هفته حاشیه و عدم کسب نتایج مطلوب نهایتا با سرمربی اول خود در لیگ بیستم خداحافظی کرد.

بعد از رفتن علی منصور، سکان هدایت تراکتور به کاپیتان تیم یعنی مسعود شجاعی، ستاره فوتبال ایران سپرده شد تا مسئولین تراکتور گزینه مناسبی برای هدایت تیم پیدا کنند. در همین ایام، بازیکن محبوب سابق و مربی سالیان نه چندان دور تراکتور، یعنی رسول خطیبی با تیم تازه صعود کرده آلومینیوم اراک، در لیگ به شگفتی سازی مشغول بود و حتی پرسپولیس را در اراک 2 بر 1 برده بود.

این موضوع سبب شد تا مدیران تراکتور بلافاصله خطیبی را به تبریز بیاورند. اما عملکرد خطیبی هم چندان مورد اقبال مسئولین تراکتور قرار نگرفت و با اخراج او حالا، فیروز کریمی چهارمین مربی تراکتور در لیگ بیستم است!

تی تی های حالا امیدوار به کسب سهمیه، در جدال حساس امروز باید از استقلال امتیاز بگیرند تا امیدهایشان همچنان پابرجا باشد. البته که تراکتور برای کسب سهمیه راه سختی در پیش دارد و فارغ از بازی مقابل پرسپولیس، باید به کسب امتیاز از گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک نیز که خود مدعی سهمیه هستند فکر کند.

پخش زنده بازی استقلال تراکتور 15 تیر 1400
پخش زنده بازی امروز استقلال تراکتور 15 تیر 1400 / ساعت پخش استقلال تراکتور 15 تیر  / نتیجه بازی استقلال تراکتور

استقلال اما که حالا با فرهاد مجیدی روند خوبی را پیش گرفته است، اخرین بار و شش بازی قبل مقابل پرسپولیس شکست خورد و حالا مدتی است که نه می بازد و نه گل می خورد. کار استقلال برای کسب رتبه بهتر به مراتب ساده تر است و آبی پوشان پایتخت با کاهش اختلاف خود با سپاهان می توانند در هفته پایانی و با میزبانی از سپاهان در تهران به کسب رتبه دوم امیدوار باشند.

بازی استقلال و تراکتور همواره از بازی های جذاب، هیجان انگیز و پرگل لیگ بوده است و فوتبال دوستان زیادی این بازی را دنبال خواهند کرد. تاریخچه تقابل دو تیم به شکل فاحشی به نغع تراکتور است و این تیم با 10 برد، در مقابل 6 برد استقلال در بازی های رو در رو برتری دارد. 6 بازی نیز میان دو تیم مساوی شده است.

گرچه این آمار از برتری تراکتور حکایت دارد، باید در نظر داشته باشید که در شرایطی که استقلال از 5 بازی آخر خود 4 بر و 1 تساوی کسب کرده، تراکتور در همین تعداد بازی تنها دو برد، مقابل ماشین سازی و ذوب آهن قعرنشین به دست آورده است و فارغ از تساوی با فولاد، دو بازی را به پدیده و آلومینیوم اراک واگذار کرده است و این یعنی حال تراکتور اصلا خوب نیست! اما پخش زنده بازی استقلال تراکتور 15 تیر 1400 را چگونه تماشا کنیم؟

لینک پخش زنده بازی استقلال تراکتور 15 تیر 1400

برای تماشای این رقابت حساس می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

پخش زنده بازی امروز استقلال تراکتور از شبکه سوم سیما

پخش زنده بازی استقلال و تراکتور از تلوبیون (Telewebion)

 

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص نتیجه بازی استقلال تراکتور امروز چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر