coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده بازی ایتالیا اسپانیا یورو 2020 – Italy Spain Euro 2020 live

دو تیم ایتالیا و اسپانیا امروز در یکی از دیدارهای نیمه نهایی یورو 2020 به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در پخش زنده بازی ایتالیا اسپانیا یورو 2020 با ما باشید.

خرید بلیط هواپیما

یورو 2020، حساس ترین و جذاب ترین رقابت فوتبالی این روزها به گام های پایانی خود رسیده است. امروز و در یکی از مهمترین دیدارهای این تورنمنت و در شرایطی که حال جام نه فرانسه دارد، نه بلژیک، نه هلند و نه آلمان، دو تیم اسپانیا و ایتالیا در دیداری کلاسیک و هیجان انگیز به مصاف هم خواهند رفت تا یک فینالیست مشخص شود.

این دیدار در ورزشگاه ویمبلی برگزار می شود و قضاوت آن به فلیس بریش آلمانی سپرده شده است. در تقابل های قبلی دو تیم، ایتالیا 2 پیروزی و اسپانیا 3 پیروزی کسب کرده است و 4 بازی نیز به تساوی کشیده شده است. یکی از مهمترین پیروزی های اسپانیا بر ایتالیا، پیروزی 4 بر 0 آن ها در فینال یورو 2012 و در دیداری خاطره انگیز بود. اما پخش زنده بازی ایتالیا اسپانیا یورو 2020 را چگونه تماشا کنیم؟

پخش زنده بازی ایتالیا اسپانیا یورو 2020

Italy Spain Euro 2020 live

دو تیم ایتالیا و اسپانیا در مسیری پر پیچ و خم به دیدار نیمه نهایی رسیده اند. ایتالیا مرحله گروهی رقابت ها را با سه پیروزی مقابل سوئیس، ولز و ترکیه و بدون گل خورده به پایان رساند و در دور یک هشتم نهایی مقابل اتریش بعد از 120 دقیقه بازی، با نتیجه 2 بر 1 فائق آمد.
این تیم در دیدار مرحله یک چهارم نهایی که به درستی به فینال زودهنگام معروف شد، با نمایشی خیره کننده بلژیک پرستاره را 2 بر 1 شکست داد تا به جمع 4 تیم پایانی راه پیدا کند.

در سوی دیگر، اسپانیا شروع چندان جالبی در یورو نداشت. این تیم که ابتدا مقابل سوئد و لهستان متوقف شد، با برتری 5 گله مقابل اسلواکی در بازی پایانی و با 5 امتیاز به عنوان یک تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی رسید و رقیب کرواسی، تیم دومی گروه D شد. در یک بازی پرگل و تماشایی که در وقت های قانونی به تساوی 3 بر 3 رسید، اسپانیا نهایتا و در وقت های اضافه با نتیجه 5 بر 3 پیروز میدان بزرگ شد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد تا رقیبی باشد برای سوئیسی که به طرز شگفت انگیزی فرانسه را حذف کرده بود.

پخش زنده بازی ایتالیا اسپانیا یورو 2020
پخش زنده بازی امروز ایتالیا اسپانیا یورو 2020 / ساعت پخش بازی ایتالیا اسپانیا یورو 2020 / نتیجه بازی ایتالیا اسپانیا امروز / Italy Spain Euro 2020 live

اسپانیا اما مانند فرانسه مقابل سوئیس به مشکل نخورد. البته شاید معضل عمده برای سوئیس از دست رفتن میانه میدان با وجود هافبک های توانای اسپانیایی و عدم حضور مهره موثر سوئیسی ها، گرانیت ژاکا بود که در این بازی محروم بود.

در هر حال بازی با سوئیس نیز در وقت قانونی و اضافه تساوی 1 بر 1 را به همراه داشت و در پنالتی ها، مانند دیدار با فرانسه، شانس سوئیسی ها را یاری نکرد و اسپانیا با درخشش اونای سیمون به مرحله نیمه نهایی رسید. نکته جالب درباره اسپانیا اینکه این تیم هر دو بازی حذفی را تا اینجا 120 دقیقه تمام بازی کرده است و این می تواند اسپانیایی ها را کمی خسته کرده باشد.

پخش زنده بازی ایتالیا اسپانیا یورو 2020
پخش زنده بازی امروز ایتالیا اسپانیا یورو 2020 / ساعت پخش بازی ایتالیا اسپانیا یورو 2020 / نتیجه بازی ایتالیا اسپانیا امروز / Italy Spain Euro 2020 live

حال باید دید رقابت بهترین خط حمله مسابقات به لحاظ میانگین گل یعنی اسپانیا با بهترین خط دفاع مسابقات به کجا خواهد انجامید. به علاوه در نظر داشته باشید که اسپیناتزولا مهره موثر ایتالیایی ها در بازی مقابل بلژیک به شدت مصدوم شد و رقابت ها را بالکل از دست داد. در اسپانیا نیز پابلو سارابیا ستاره این تیم مصدوم است. برای تماشای پخش زنده بازی ایتالیا اسپانیا یورو 2020 با ما باشید.

لینک پخش زنده بازی ایتالیا اسپانیا یورو 2020

Italy Spain Euro 2020 live

برای تماشای این رقابت حساس می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

پخش زنده بازی ایتالیا و اسپانیا از بین اسپورت 1 – BeIN Sport 1 HD Live

پخش زنده بازی امروز ایتالیا و اسپانیا از شبکه سوم سیما

 پخش زنده بازی ایتالیا اسپانیا یورو 2020 از تلوبیون (Telewebion)

The last two links above only work by IR.Iran IP. You should use proper V.P.N

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده بازی ایتالیا اسپانیا یورو 2020 و Italy Spain Euro 2020 live چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر