;
coinex

جزئیاتی از جدیدترین گوشی تاشو شیائومی منتشر شد

امسال شیائومی اولین گوشی تاشوی خود را راهی بازار کرد و حال جزئیاتی از جدیدترین گوشی تاشو شیائومی منتشر شده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

در سال 2021، شیائومی Mi Mix Fold را روانه بازار کرد، گوشی که طرح آن از طراحی Galaxy Fold سامسونگ الهام گرفته شده بود. اما اخیرا، جزئیاتی از جدیدترین گوشی تاشو شیائومی منتشر شده که حاکی از این است که این شرکت قصد دارد گوشی بعدی خود را با الهام از گوشی‌های تاشو و منعطف حال‌حاضر از جمله Mate XS ،Galaxy Fold و Mi Mix Alpha بسازد.

جزئیاتی از جدیدترین گوشی تاشو شیائومی منتشر شد

اخبار جدید دال بر این است که سند حق اختراعی که شیائومی در فوریه 2020 در اداره ملی مالکیت معنوی چین(CNIPA) ثبت کرده بود، به تازگی توسط Let’s Go Digital مشاهده و منتشر شده است. در این طرح ثبت شده، اثراتی از طرح‌های چند دستگاه دیگر دیده می‌شود و این بدین معناست که گوشی جدید شیائومی با الهام از چند دستگاه دیگر طراحی شده است.

در حال حاضر گلکسی زد فولد 3 به عنوان محبوب‌ترین گوشی تاشونده شناخته می‌شود چرا که در این مدل نمایشگر اصلی و داخلی در برابر ضربه، خراش و سایر آسیب‌ها محافظت می‌شود و به همین خاطر در جدیدترین گوشی تاشو شیائومی نیز از همین طرح استفاده شده است.

به علاوه، یک فریم برآمده برای جایگیری ترکیب دوربین‌های اصلی مانند گوشی Huawei Mate XS در این طرح دیده می‌شود. این طراحی خاص نشان دهنده ان است که نه تنها می‌توان از این گوشی در حالت لپ تاپ یا گوشی معمولی استفاده کرد، بلکه می‌توان از همان دوربین اصلی برای ثبت تصاویر سلفی و یا برقراری تماس تصویری نیز استفاده نمود. همچنین این فریم می‌تواند به‌عنوان یک دستگیره برای نگه داشتن با اطمینان خاطر گوشی عمل کند که البته این قابلیت را هم سری میت ایکس هواوی دیده بودیم.

جدیدترین گوشی تاشو شیائومی

دیگر تصاویر مشاهده شده در این سند حق اختراع دال بر این است که این موبایل تاشو دارای دوربین‌های بیشتری در قاب پشتی خود است. این مهم به شما امکان این را می‌دهد که همانند میت ایکس، عکس‌های سلفی خود را با استفاده از همان دوربین‌ها و توسط نمایشگر تاشده به سمت عقب دستگاه، بگیرید.

در نهایت، به سراغ ظاهر نمایشگر این گوشی می‌رویم. به‌نظر می‌رسد شیائومی برای ظاهر نمایشگر این گوشی از مدل Mi Mix Alpha کمک گرفته است. با توجه به تصاویر منتشر شده، صفحه اصلی تاشو در واقع به لبه سمت راست گوشی پیچیده شده و از داخل به بیرون خم می‌شود و صفحه نمایش گوشی هوشمند را به‌طور کامل تشکیل می‌دهد.

البته لازم است بگوییم این طراحی تلفن تاشوی شیائومی، فقط یک حق ثبت اختراع است و هیچ تضمینی وجود ندارد که این دستگاه در واقع به یک محصول تجاری تبدیل شود. اما به‌طور کلی این ایده‌های خلاقانه و البته بلندپروازانه می‌تواند با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما راجع به جدیدترین گوشی تاشو شیائومی چیست؟ به نظر شما شیائومی می‌تواند این طراحی را به مرحله محصول تجاری برساند؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر