coinex
راهنمای خرید تکراتو

ایرپاد جدید ال جی ؛ جعبه ای با اشعه یو وی!

برند ال جی تصمیم گرفته ایرپاد جدیدی تحت عنوان Tone Free FP8 را به بازار عرضه کند. این ایرپاد جدید ال جی ویژگی‌هایی همچون جعبه شارژ خودتمیزشونده را داراست.

ایرپاد Tone Free FP8 ال جی قرار است با قابلیت‌های لغوکننده فعال نویز موجود در محیط، جعبه شارژی با اشعه یو وی که قابلیت خود تمیز شونده دارد به بازار عرضه شود. به نظر می‌رسد شرکت ال جی برای این ایرپاد جدید خود سه رنگ متفاوت را در نظر گرفته است. در ادامه به جزئیات بیشتر این ایرپاد می‌پردازیم. با تکراتو همراه باشید!

ایرپاد جدید ال جی چه قابلیت‌هایی دارد؟

هرچند بهترین گوشی های ال جی در رقابت با دیگر گوشی‌های موجود در بازار همچون بهترین گوشی های شیائومی 2021 و بهترین گوشی های سامسونگ 2021 شکست خوردند و نتوانستند موفقیت قابل توجهی بدست بیاورند، اما به نظر می‌رسد این برند در زمینه تولید ایرپاد به مراتب عملکرد بهتری داشته و از زمان عرضه اولین ایرپاد خود تحت عنوان Tone Free HBS-FL7 و پس از آن محصولات جدیدتر توانسته رضایت مشتریان را جلب کند.

اولین ایرپاد ال جی پیش از وقوع بیماری کرونا به بازار عرضه شد. به طور کلی، ایرپادهای این برند به ویژگی‌های قابل توجهی مجهز هستند، از جعبه شارژ گرفته خودتمیزشونده گرفته با نور فرابنفش گرفته تا خروجی صدای عالی و قابلیت‌های لغوکننده فعال نویز موجود در محیط.

بعد از Tone Free HBS-FL7، ال جی ایرپاد جدید خود را به نام Tone Free HBS-FN6 معرفی کرد. این مدل نسبت به نسخه قبلی خود از نظر کیفیت صدای خروجی پیشرفت بسیاری کرده است.

نسل بعدی ایرپاد ال جی Tone Free HBS-FN7 بود که دارای قابلیت لغو‌کننده فعال نویز موجود در محیط (ANC) است. حال نیز ایرپاد جدید ال جی در انتظار معرفی بوده و به نظر می‌رسد این مدل نسبت به نسل‌های قبلی قابلیت‌های جدیدی دارد.

ایرپاد جدید ال جی

جالب است بدانید این جعبه‌های خود تمیزشونده Tone Free FP8 نه تنها می‌توانند باکتری‌های موجود درون جعبه را نابود کنند، بلکه توانایی ضدعفونی کننده خود ایرپاد را نیز دارند. سایت PhoneArena اطلاعات جدیدی را در رابطه با این ایرپاد منتشر کرده است که در ادامه آنها را بررسی می‌کنیم.

  • قیمت: حدود ۱۸۰ یورو
  • عمر باتری: ۱۰ ساعت در حالت غیرفعال‌بودن ANC و ۶ ساعت در حالت فعال‌بودن ANC
  • عمر باتری با درنظرگرفتن استفاده از جعبه شارژ: ۲۴ ساعت در حالت غیرفعال‌بودن ANC و ۱۴ ساعت در حالت فعال‌بودن ANC
  • مشخصات درایور: درایور ۸ میلی‌متری با دیافراگم‌های سیلیکونی منعطف
  • مشخصات جعبه: برخوردار از ویژگی خودتمیزشونده با نور فرابنفش و قابلیت ضدعفونی‌کردن داخل جعبه و ایرباد با نور فرابنفش
  • رنگ‌بندی: مشکی، سفید و بژ

این ویژگی‌ها نشان دهنده این است که عمر مفید باتری این ایرپاد نسبت به ایرباد WF-1000XM4 سونی دو ساعت کمتر است. هرچند عمر مفید باتری ایرباد جدید ال‌جی کمتر از ایرباد سونی است اما عملکرد آن در‌مقایسه‌ با ایرپاد پرو اپل بهتر است.

در آخر این مهم قابل لحاظ است که ال جی توانسته است ایرپادی با قابلیت‌های عالی بسازد و آن را با قیمت حدود 180 یورو وارد بازار کند. این ایرپاد به لطف Meridian Audio کیفیت صدای فوق العاده‌ای داشته و درایورهای ۸ میلی‌متری با دیافراگم‌های سیلیکونی منعطف و ANC دارد.

این محصول می‌تواند مورد مناسبی برای کسانی باشد که با خرید محصولات سونی یا اپل موافق نبوده و به دنبال جایگزینی با همان قابلیت‌ها هستند. با اینکه ایرباد ال‌جی DFP8W معرفی شده اما همچنان تاریخ عرضه آن مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص ایرپاد جدید ال جی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر