;
coinex

ماجرای تهدید افشاگران اطلاعات توسط سامسونگ چیست؟

درز اطلاعات محصولات جدید سامسونگ در نهایت منجر به تهدید افشاگران اطلاعات توسط سامسونگ شد. در ادامه جزئیات این خبر را بررسی می‌کنیم.

افشاگری‌ اطلاعات اخیر موجب شده شرکت‌هایی همچون سامسونگ و اپل به این فکر بیفتند که از طریق قانون جلوی این کارها را بگیرند. از این رو، اپل در این مدت در پاسخ به درز اطلاعات برخی افشاگران برجسته اقدام به ارسال نامه‌های حقوقی کرد. گفته می‌شود این نامه‌های حقوقی نه تنها به برای افشاگران، بلکه حتی برای طراحان کانسپت نیز ارسال شده است. شرکت سامسونگ نیز در اقدامی مشابه، تصمیم گرفته است تا به طور جدی با این افشاگری‌ها برخورد کند و برای شروع، به افشاگران برجسته هشدار داده است.

تهدید افشاگران اطلاعات توسط سامسونگ

یکی از افشاگران برجسته که در زمینه افشای اطلاعات بهترین گوشی های سامسونگ 2021 قبل از عرضه تجربه دارد، در توییت خود اعلام کرده است که سامسونگ با توجه قانون کپی رایت خود در طی چند روز گذشته اقدام به حذف تصاویر و ویدئوهای منتشر نشده کرده است.

برای مثال، در دو هفته گذشته اطلاعات درز کرده از گلکسی زد فولد 3، گلکسی زد فلیپ 3، گلکسی بادز ۲، گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک سامسونگ که زمان زیادی به معرفی آن نمانده است، از اینترنت حذف شده است. این محصولات نه تنها برخی از اطلاعات آنها درزکرده بود، بلکه رندرها و تصاویر واقعی هر کدام از آنان به‌صورت کامل لو رفته است.

تهدید افشاگران اطلاعات توسط سامسونگ

اخیرا یک ویدئو نیز از  Galaxy Z Flip 3 در اینترنت پخش شده بود که به ادعای کپی رایت از طرف سامسونگ حذف شد. به نظر می‌رسد سایر اطلاعات افشا شده نیز در طی روزهای آینده از اینترنت حذف خواهند شد.

اما مطمئنا قضیه به همینجا ختم نخواهد شد. سامسونگ برای جلوگیری از تکرار موارد مشابه در آینده، منابع اصلی افشاها را هدف قرار داده است و این یعنی که رسانه‌های خبری نیز کاملا درگیر ماجرای افشای اطلاعات هستند.

یکی از معروف‌ترین آنها یعنی Evan Blass ساعاتی بعد، به‌طور غیرمستقیم در توییتی شایعات را تأیید کرد. وی اعلام کرد پست‌هایی را که حاوی مطالبی مربوط به سامسونگ می‌شود را حذف می‌کند. پس از آن، گیف‌های 360 درجه اخیر از محصولات گلکسی Watch 4 Classic ،Buds 2 و یکی از بهترین گوشی های 2021، Z Flip 3 حذف شده‌اند.

تهدید افشاگران اطلاعات توسط سامسونگ

هرچند جزئیات بیشتری از این ماجرا دردسترس نیست اما امکان اینکه اوضاع از این ماجراها پیچیده‌تر شود هم وجود دارد. یکی از افشاگران معروف مدعی شده است که احتمالا سامسونگ برای جلوگیری از افشا اطلاعات محصولات جدید خود در آینده روش‌های مختلفی را به کار می‌گیرد و امکان دارد دردسرهای زیادی برای افشا کننده به وجود بیاورد چرا که ارائه مطالب افشا شده، مربوط به مالکیت معنوی شرکت می‌شود.

حال می‌بایست صبر کنیم و ببینیم تهدید افشاگران اطلاعات توسط سامسونگ چه نتیجه‌ای به دنبال دارد. اگر سامسونگ بتواند جلوی این افشای اطلاعات را بگیرد، مطمئنا رویدادهای آنپکد آن بسیار هیجان انگیزتر می‌شوند. آخرین باری که سامسونگ موفق شده بود جلوی درز اطلاعات محصولات جدید خود را بگیرد، در اوایل سال 2019 بود که گوشی تاشو Galaxy Fold معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: PhoneArena

نظر شما در خصوص تهدید افشاگران اطلاعات توسط سامسونگ چیست؟ به نظر شما این اقدامات می‌توانند جلوی افشاگری اطلاعات را بگیرند؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر