;
coinex

پخش زنده بازی استقلال سایپا 19 تیر 1400 [+ساعت پخش و نتیجه]

فوتبال دوستان ایرانی و طرفداران استقلال طبیعتا پخش زنده بازی استقلال سایپا 19 تیر 1400 را از دست نمی دهند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما باشید.

در یکی از مهمترین بازی های هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران، دو تیم استقلال و سایپا امروز از ساعت 19:50 دقیقه در ورزشگاه شهید دستگردی کرج به مصاف هم خواهند رفت.
استقلال رده سومی حال نزدیک به 6 بازی متوالی است که باختی تجربه نکرده و همچنان به کاهش اختلاف خود با تیم دوم امیدوار است. شاگردان مجیدی حال چند وقتی هست که در فرم خوبی هستند و نتایج قابل قبولی کسب کرده اند. این تیم جز تساوی هفته 25 ام مقابل آلومینیوم، در 5 بازی اخیر خود 4 پیروزی از جمله پیروزی مهم مقابل تراکتور را به دست آورده است.

خودروسازان اما که در سالیان اخیر همواره تیمی میان رده و تعیین کننده بودند، لیگ بیستم را بد شروع کردند و تا اینجا بد هم ادامه داده اند. در شرایط فعلی سایپا یکی از کاندیداهای اصلی سقوط به لیگ دسته اول است و درواقع برای بقا در لیگ ناگزیر است نمایش خوبی مقابل استقلال داشته باشد و حداقل امتیاز را کسب کند. اما برای تماشای پخش زنده بازی استقلال سایپا 19 تیر 1400 چه باید کرد.

پخش زنده بازی استقلال سایپا 19 تیر 1400

استقلال رده سومی اگرچه اختلافی 8 امتیازی با صدر جدول دارد اما هنوز کاملا ناامید نشده است و در حداقلی ترین حالت، استقلال به لطف بازی هفته آخر مقابل سپاهان می تواند به رده دوم امیدوار باشد. در این مدت البته سپاهان باید یک بازی را حداقل واگذار کند تا دو تیم شرایط یکسانی داشته باشند.
استقلال 47 امتیازی در رده سوم جدول است و در پنج بازی اخیر خود تیم های مهمی چون صنعت نفت، گل گهر مدعی سهمیه و تراکتورسازی تبریز را برده و تنها در اراک در کوره آلومینیوم زمین گیر شد!

با توجه به اینکه در بازی این هفته پرسپولیس باید به مصاف شاگردان منصوریان در آزادی بروند، استقلالی ها و حتی سپاهانی ها به از دست رفتن امتیازات پرسپولیس امیدوارند.
استقلالی ها البته باید مواظب سایپا باشند چراکه تیمی که چیزی برای از دست دادن ندارد برای امتیاز گرفتن آن هم در کرج هر کاری خواهد کرد. سایپا البته در لیگ امسال تنها 4 برد داشته ولی رکورد باخت و تساوی را برای خودش با 11 بار از هرکدام ثبت کرده است. سایپایی ها با کسب امتیاز از این بازی باید به باخت ذوب آهن نیز امیدوار باشند تا از منطقه سقوط خارج شوند.

پخش زنده بازی استقلال سایپا 19 تیر 1400
پخش زنده بازی امروز استقلال سایپا 19 تیر 1400 / ساعت پخش استقلال سایپا 19 تیر/ نتیجه بازی استقلال سایپا

اما سایپایی ها قطعا به تاریخچه تقابل های خود با استقلال امیدوارند، شاید برایتان جالب باشد بدانید که یکی از همان 4 برد لیگ بیستم سایپا در ورزشگاه آزادی مقابل همین استقلال بوده است. سایپا در دو بازی اخیر خود مقابل استقلال بازنده نبوده است و در دیدی کلی تر، نتیجه 10 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای استقلال، 3 تساوی و البته 3 برد برای سایپا از جمله یک برد پرگل 5 بر 3 بوده است. پس به استقلالی ها توصیه می کنیم پخش زنده بازی استقلال سایپا را از دست ندهند!

لینک پخش زنده بازی استقلال سایپا 19 تیر 1400

برای تماشای این رقابت حساس می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

پخش زنده بازی امروز بازی استقلال سایپا از شبکه سوم سیما

پخش زنده بازی استقلال و سایپا از تلوبیون (Telewebion)

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص نتیجه بازی استقلال سایپا امروز چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر