coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده بازی پرسپولیس استقلال 24 تیر 1400 [+ساعت پخش و نتیجه]

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز با سه بازی پیگیری می شود. اما پخش زنده بازی پرسپولیس استقلال 24 تیر 1400 را چگونه تماشا کنیم؟

اگر پیگیر بازی های جام حذفی باشید می دانید که جام حذفی امسال بدون سورپرایز و غافلگیری خاصی به مرحله یک چهارم نهایی رسیده است و در یکی از حساس ترین و مهمترین دیدارها دو تیم مدعی استقلال و پرسپولیس از ساعت 19:45 به وقت تهران در دیداری مهم برای تعیین تکلیف یکی از تیم های صعود کننده به نیمه نهایی و رقیب برنده بازی آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان به مصاف هم خواهند رفت.

فارغ از جذابیت های سنتی دربی پایتخت، باید گفت هر دو تیم روزهای خوبی را می گذرانند و این نوید یک بازی هیجان انگیز را به طرفداران دو تیم و فوتبال دوستان می دهد و برخی معتقدند این بازی، فینال زودرس جام است و برنده می تواند اصلی ترین شانس قهرمانی باشد. اما پخش زنده دربی امروز 24 تیر 1400 را چگونه تماشا کنیم؟ برای تماشای پخش زنده بازی پرسپولیس استقلال 24 تیر 1400 با ما باشید.

پخش زنده بازی پرسپولیس استقلال 24 تیر 1400

دو دربی لیگ برتر امسال اگرچه برگزار شده و هر دو بازی های جذابی بودند، اما شاید تفاوت دربی پیش رو، تغییرات کادر فنی استقلال و البته فرم خوب این تیم با سرمربیگری فرهاد مجیدی باشد که در بازی های اخیر نتایج خوبی کسب کرده است.

از سویی و از آنجا که تیم برنده این دیدار در مرحله نیمه نهایی با یکی از دو تیم آلومینیوم اراک یا گل گهر سیرجان روبرو می شود، به نظر شانس برنده دربی امروز برای صعود به فینال بسیار بالاتر است و این یعنی جدال از همین حالا برای یک جام مهم است.

استقلالی ها جام حذفی امسال را با پیروزی 2 بر 1 مقابل پیکان آغاز کردند و در ادامه در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف ذوب آهنی رفتند که پدیده مشهد را حذف کرده بود و این بازی نیز تکرار نتیجه 2 بر 1 را برای استقلال در پی داشت تا آبی پوشان پایتخت رقیب پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی باشند.

پرسپولیس اما بر خلاف رقیب سنتی خود، بردهای پرگل 3 بر صفر مقابل مس نوین کرمان و 4 بر 1 مقابل شاهین بوشهر را ثبت کرد تا به دور یک چهارم نهایی برسد.
اگرچه در تقابل های چندسال اخیر دو تیم در لیگ برتر، استقلالی ها چندان خوش شانس نبوده اند، آخرین تقابل دو تیم در جام حذفی در سال گذشته با تساوی 2 بر 2 در وقت های اضافی به ضربات پنالتی کشیده شد. جایی که استقلالی ها 4 پنالتی را گل کردند و در طرف مقابل از پرسپولیس تنها یک پنالتی به گل تبدیل شد.

پخش زنده بازی پرسپولیس استقلال 24 تیر 1400
پخش زنده بازی امروز پرسپولیس استقلال 24 تیر 1400 / ساعت پخش بازی پرسپولیس استقلال 24 تیر/ نتیجه بازی پرسپولیس استقلال

دیدارهای دو تیم در چارچوب لیگ بیستم نیز در نیم فصل اول لیگ تساوی 2 بر 2 با گل های مطهری و قائدی برای استقلال و عبدی و امیری برای پرسپولیس را در پی داشت. اما در دیدار برگشت لیگ این شاگردان گل محمدی بودند که با یک بازی حساب شده و با تک گل دقیقه 55 عیسی آل کثیر به پیروزی رسیدند. حال نگاه ها به دیدار حساس جام حذفی دوخته شده تا یکی از 4 تیم پایانی جام مشخص شود. برای پخش زنده دربی امروز 24 تیر 1400 با ما باشید.

لینک پخش زنده بازی پرسپولیس استقلال 24 تیر 1400

برای تماشای این رقابت حساس می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

پخش زنده بازی امروز بازی پرسپولیس استقلال از شبکه سوم سیما

پخش زنده بازی پرسپولیس و استقلال از تلوبیون (Telewebion)

 

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص نتیجه بازی پرسپولیس استقلال امروز چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر