;
coinex

پخش زنده بازی گل گهر آلومینیوم 24 تیر 1400 [+ساعت پخش و نتیجه]

سه بازی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز برگزار می شود. برای پخش زنده بازی گل گهر آلومینیوم 24 تیر 1400 با ما باشید.

در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور، دو تیم گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک در یکی از مهمترین بازی ها و از ساعت 20:30 به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا رقیب برنده دربی امروز در مرحله نیمه نهایی جام مشخص شود.

در این بازی که به میزبانی سیرجانی ها برگزار می شود، دو تیم شگفتی ساز و کم نام و نشان اما باکیفیت گل گهر و آلومینیوم برای صعود به مرحله بعد و حتی کسب عنوان رویاروی یکدیگر می شوند. برای تماشای پخش زنده بازی گل گهر آلومینیوم 24 تیر 1400 با ما باشید.

پخش زنده بازی گل گهر آلومینیوم 24 تیر 1400

گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک، دو تیم از موفق ترین تیم های شهرستانی لیگ بیستم هستند. تیم هایی از شهرهایی کوچک و البته صنعتی که حالا در لیگ برتر و جام حذفی جزو مدعیان محسوب می شوند.

همانطور که هردو در لیگ برتر برای کسب سهمیه آسیایی می جنگند، حال در جام حذفی نیز برای صعود به نیمه نهایی تلاش خواهند کرد. آلومینیوم اراک، تیم شگفتی ساز لیگ بیستم که در اراک هم از استقلال و هم پرسپولیس امتیاز گرفته، در نخستین دیدار خود در این جام، تیم موفق لیگ یکی یعنی هوادار را که به نظر صعودش به لیگ برتر قطعی شده است از سر راه برداشت. اوج توانایی های اراکی ها در دیدار مرحله یک هشتم مقابل تراکتور مشخص شد، جایی که تیم اراکی در تبریز تراکتورسازی را با نتیجه 2 بر 0 شکست داد تا به نیمه نهایی برسد.

پخش زنده بازی گل گهر آلومینیوم 24 تیر 1400
پخش زنده بازی امروز گل گهر آلومینیوم 24 تیر 1400 / ساعت پخش گل گهر آلومینیوم 24 تیر  / نتیجه بازی گل گهر آلومینیوم

رقیب اراکی ها و دیگر تیم موفق لیگ بیستم اما در نخستین دیدار خود مس کرمان را با نتیجه 2 بر 1 شکست داد. این تیم در مرحله یک هشتم نهایی با پیروزی قاطع 3 بر 0 مقابل پارس جنوبی جم جواز صعود به دور یک چهارم را کسب کرد. حال باید دید برنده این دیدار حساس و رقیب یکی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس در دیدار نیمه نهایی کدام یک خواهد بود. برای پخش زنده بازی گل گهر آلومینیوم 24 تیر 1400 با ما باشید.

لینک پخش زنده بازی گل گهر آلومینیوم 24 تیر 1400

برای تماشای این رقابت حساس می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

پخش زنده بازی امروز بازی گل گهر آلومینیوم از شبکه کرمان

پخش زنده بازی گل گهر و آلومینیوم از تلوبیون (Telewebion)

بازی امروز گل گهر آلومینیوم 24 تیر از شبکه آفتاب (مرکزی)

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص نتیجه بازی گل گهر آلومینیوم امروز چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر